Pages:
Author

Topic: [TE KOOP] Casascius Physical 1 BTC 1oz .999 Silver rounds 2.25 BTC + verzending - page 2. (Read 3447 times)

hero member
Activity: 672
Merit: 500
Ik heb me nooit zo verdiept in de Casascius, maar hoe kan je checken dat je BTC niet al perongeluk een keer gebruikt is en je dus feitelijk niets anders in handen hebt dan een ounce zilver?

Het bitcoin adres staat achter op de munt dus kan je altijd zien mbv bijv blockchain dat de bitcoin er daadwerkelijk op staan.
De bitcoin op de munt kan pas geint worden nadat de hologramsticker eraf is, achter op de sticker staat de private key waarmee je de bitcoin kan redeemen.

Dus zolang de hologramsticker in takt is is de casascius munt ongebruikt.

De munt is idd altijd 1oz puur zilver en 1btc waard.

Dus - betekent dit dat er 1BTC op de munt zit, en ~23$ aan silver waarde heeft?
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Ik heb me nooit zo verdiept in de Casascius, maar hoe kan je checken dat je BTC niet al perongeluk een keer gebruikt is en je dus feitelijk niets anders in handen hebt dan een ounce zilver?

Het bitcoin adres staat achter op de munt dus kan je altijd zien mbv bijv blockchain dat de bitcoin er daadwerkelijk op staan.
De bitcoin op de munt kan pas geint worden nadat de hologramsticker eraf is, achter op de sticker staat de private key waarmee je de bitcoin kan redeemen.

Dus zolang de hologramsticker in takt is is de casascius munt ongebruikt.

De munt is idd altijd 1oz puur zilver en 1btc waard.
hero member
Activity: 980
Merit: 1000
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
heb er zelf ook al één. Ik kan zeggen dat het echt prachtig is. het heeft een mooi plaatsje op mijn bureel Cheesy
legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
Hmm, mooie coin, kga er eens over nadenken
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Beste forumleden,

Ik heb Casascius Physical 1 BTC 1oz .999 Silver rounds te koop.
Deze behoren tot de "First Funded Coins" (Batch 1) dat houd in dat dit (een van) de eerste 1 BTC Silver rounds zijn die gefund zijn door Casascius en misschien in de toekomst wel meer waard dan de Rolls die nu verkocht worden.
https://www.casascius.com/
Zie persbericht en tx: http://casascius.wordpress.com/2013/08/07/silver-coins-funded/
https://blockchain.info/tx/72bec59c7649d4527d8d7848ebc36840c89f5d36d18db9a91afd34d800826722

De Casascius Physical 1 BTC 1oz .999 Silver round bestaat dus uit 1oz .999 zilver en er staat 1 BTC op het adres van de munt.

Deze kosten 2.25 BTC per stuk en dit is incl standaard verzending.
Aangetekende/ verzekerde verzending kost 8€ extra.
Verzending naar België kost 10€, aangetekend en verzekerd.

Mochten er nog vragen zijn of heb je interesse stuur mij een PM of reply in deze thread.

Groeten
Pages:
Jump to: