Pages:
Author

Topic: To stk 7950 bestillt :-P - page 2. (Read 1857 times)

hero member
Activity: 868
Merit: 1000
April 20, 2013, 05:50:42 AM
#5
Lykke til, personlig fungerte ingen av mine grafikk-kort så lenge før de gikk dukken når de minet på full fress, men dette var heller ikke like heftige kort, håper det går bedre med deg.

Det var leit å høre. Tror ikke jeg kommer til å overklokke, dvs. i så fall blir det moderat. Må se på hvilke temperaturer de holder..

Kjørte du max overklokking, eller ordinære instillinger? Om du kjørte på ordinære innstillinger - fikk du returnert dem?

Jeg kjørte en del overklokking, men ble for ustabilt, så kjøre tilbake på stock clocks. Kjøpte dem brukt, så brydde meg ikke om noe garanti. Tenkte det var det. Smiley

Det var forøvrig noen 5870 kort. Du kan også være heldig og få prisøkning, evt. bare spare på coinsa til neste boble, og laste dem av da!
full member
Activity: 224
Merit: 100
One bitcoin to rule them all!
April 20, 2013, 05:47:30 AM
#4
Lykke til, personlig fungerte ingen av mine grafikk-kort så lenge før de gikk dukken når de minet på full fress, men dette var heller ikke like heftige kort, håper det går bedre med deg.

Det var leit å høre. Tror ikke jeg kommer til å overklokke, dvs. i så fall blir det moderat. Må se på hvilke temperaturer de holder..

Kjørte du max overklokking, eller ordinære instillinger? Om du kjørte på ordinære innstillinger - fikk du returnert dem?
hero member
Activity: 868
Merit: 1000
April 20, 2013, 05:21:12 AM
#3
Lykke til, personlig fungerte ingen av mine grafikk-kort så lenge før de gikk dukken når de minet på full fress, men dette var heller ikke like heftige kort, håper det går bedre med deg.
full member
Activity: 182
Merit: 100
April 19, 2013, 03:43:54 PM
#2
Mine the LTC now.  Just my two satoshii.
full member
Activity: 224
Merit: 100
One bitcoin to rule them all!
April 19, 2013, 03:12:28 PM
#1
Jeg klarte ikke dy meg. Nå blir mitt 4800 kort byttet ut med 2 stk 7950. Grin

4800 kortet som gir 85 Mhash blir satt over i reservemaskinen, så får jeg vurdere stømforbruket på den om jeg skal la den stå og mine, eller om maskinen stort sett skal være slått av som idag(anntar det siste)

En bonus er jo at jeg får brukt en strømmåler jeg har liggende.
En annen bonus er at jeg har et enkeltmannsforetak, så jeg kan ta vekk momsen.

Med en strømpris på 70øre/400W, BTC pris på $100, sammenlagt hash på 900Mhash og vanskelighetsgrad 13mill, vil det ta ganske nøyaktig ett år å tjene dem inn. Men regner med at jeg vil bytte til litecoin om det kommer endel ASIC på banen.

Gikk for disse http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=761869 pga hvordan viften var lagt opp (De skal være i kabinett)

Dersom det hadde vært snakk om en rigg med risere osv, ville jeg nok gått for noe slikt istedet http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=774014

Tror jeg må sjekke med noen gamle nerdekammerater om det er mulig å få seg et gratis HK med PCIE, og få fatt i noen risere. I så fall kan jeg gå på jakt etter brukte kort jeg kan leke meg med. :-) Forstår ikke helt hvorfor jeg ikke minet noe særlig dengang jeg hørte om Bitcoin første gang. Det er jo litt nerd-gasmisk å kunne leke med maskiner og oppset, med en mulighet for å faktisk få tilbake litt penger.  Roll Eyes

Så er det jo å vurdere FPGA, regner med de skal kunne gjøre det greit på både Bitcoin og Litecoin, og kanskje jeg får gravd frem igjen noen programeringsferdigheter.  Wink
Pages:
Jump to: