Hi!
Wat is jullie top-5 alts voor 2018? Ben wel benieuwd wie wat heeft en waarom...
Voor mij:
1. RaiBlocks - zero fee - instant transacties, dit is wat bitcoin had moeten zijn. Binnenkort KuiCoin / Binance / Next.exchange en meer! Nu slechts op een aantal k*t exchanges.
2. Phore - PoS 3.0 - Masternodes - Privacy coin - instant transacties & een fantastische community. Nieuwe roadmap 1 januari gelanceerd.... bekijk hem eens zou ik zeggen :-).
3. SagaCoin - Masternodes - Privacy coin - lage supply & marktcap nog. Deze puur voor de MN rewards (nu nog)
4. Tron - Blockchain voor de entertainment industrie, veel miljarden bedrijven die deze coin backen.
5. Icon - Eigenlijk niet verder in verdiept om eerlijk te zijn. Maar werd veel geshilled op Twitter door de grotere crypto accounts.
Ben benieuwd naar die van jullie!
Hi, net nieuw in het forum hier.
Ben sinds zomer 2017 bezig met altcoins, geloof zelf niet zo in bitcoins maar meer in energiezuinigere POS blockchains. Is het niet dat iedereen hier gelooft in de munten waar hij/zij zelf in belegd? Heb zelf flink wat TRON, Powr, NEM, XLM, Qtem dus door het stockholmsyndroom geloof je dan automatisch dat het goed gaat komen omdat je je verbonden hebt?
Dus @Crypot_NL en anderen met top lijstjes: zou je niet je eigen coin bezit moeten vermelden om je top 5 kracht bij te zetten? Ik snap, privacy enzo. Je geeft al wel goed aan waarom je erin gelooft. @koreemx @Booooom! e.a: zet erbij waarom je erin gelooft anders zijn het toch nutteloze lijstjes? Sorry beetje eigenwijze bijdrage voor eerste post.