Pages:
Author

Topic: Verwachting Bitcoin op korte termijn - page 2. (Read 2011 times)

newbie
Activity: 20
Merit: 0
November 15, 2017, 04:39:18 AM
het is natuurlijk altijd moeilijk om voorspellingen te doen, maar de trend is al een paar jaar UP

ik zou NU inkopen

wat de koers later in de maand/jaar doet, zien we dan wel, dan kan je ze misschien verkopen met 15% winst,
maar ik denk richting 7500 einde jaars

is maar mijn mening
(soms zit ik er ook wel eens naast, ik had bijvoorbeeld nooit kunnen bedenken dat BCC zo'n sprong zou maken)
Ik zou nu investeren aangezien de prijs nu laag is door de hoge transactie kosten en slome verificatie tijden.
Dit heeft zich eerder voor gedaan en toen werd de koerswaarde van Bitcoin erna ineens meer waard dan voorheen.
Het is nu wachten totdat BCH mining minder winst oplevert dan Bitcoin core mining, hierdoor zullen blocks weer iedere 10 minuten gemined worden en zullen de transactie tijden weer als normaal worden. Daardoor wordt Bitcoin weer aantrekkelijk voor kleine betalingen en neemt de vraag toe.

Bedankt heren.
Zojuist een SEPA betaling gedaan naar coinbase om vervolgens op GDAX btc te kopen. Ik hoop dat de transactie snel verloopt gezien het feit dat de btc nu weer aardig stabiel wordt.
hero member
Activity: 1568
Merit: 544
sr. member
Activity: 518
Merit: 268
November 14, 2017, 07:25:48 AM
Ik zou nu investeren aangezien de prijs nu laag is door de hoge transactie kosten en slome verificatie tijden.
Dit heeft zich eerder voor gedaan en toen werd de koerswaarde van Bitcoin erna ineens meer waard dan voorheen.
Het is nu wachten totdat BCH mining minder winst oplevert dan Bitcoin core mining, hierdoor zullen blocks weer iedere 10 minuten gemined worden en zullen de transactie tijden weer als normaal worden. Daardoor wordt Bitcoin weer aantrekkelijk voor kleine betalingen en neemt de vraag toe.

sr. member
Activity: 499
Merit: 304
November 14, 2017, 07:16:31 AM
het is natuurlijk altijd moeilijk om voorspellingen te doen, maar de trend is al een paar jaar UP

ik zou NU inkopen

wat de koers later in de maand/jaar doet, zien we dan wel, dan kan je ze misschien verkopen met 15% winst,
maar ik denk richting 7500 einde jaars

is maar mijn mening
(soms zit ik er ook wel eens naast, ik had bijvoorbeeld nooit kunnen bedenken dat BCC zo'n sprong zou maken)
newbie
November 14, 2017, 05:25:53 AM
Ik zit nog geen jaar in de crypto, wat doen de kerstdagen en nieuwjaar met de grafieken?
newbie
November 13, 2017, 07:46:02 AM
Goedemiddag iedereen,

Ik overweeg weer om een leuk bedrag in BTC te investeren voor longterm/HODL.
HODL of niet, ik wil dit tegen een leuke inkoopprijs doen.

Wat verwachten jullie van de BTC op korte termijn? Hij staat nu sinds tijden weer wat lager maar corrigeert zich weer netjes, daarbij komt er als het goed is nog een kleine fork dus ik ben benieuwd naar jullie mening.

Even wachten op een mogelijke dip of z.s.m. kopen?

Pages:
Jump to: