Pages:
Author

Topic: Waar in investeren? - page 4. (Read 6311 times)

legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
November 02, 2013, 10:41:10 AM
#5
Het wordt misschien wel wat met Tagcoin binnen 6 maanden!

Graag onderbouwing aub
full member
Activity: 132
Merit: 100
BitCoin
November 02, 2013, 10:19:11 AM
#4
Het wordt misschien wel wat met Tagcoin binnen 6 maanden!
sr. member
Activity: 1022
Merit: 368
November 02, 2013, 09:38:19 AM
#4
Dat is inderdaad een optie... Waar worden nieuwe coins geintroduceerd?

Wat denkt men van investeren in Litecoin?

Op Cryptsy zijn veel soorten coins te verkrijgen door inwisseling van Bitcoin, Litecoin en Primecoin (XPM).

Ik zou echt niet weten welke de moeite waard zijn en welke niet. Van diverse heb ik er wat. Litecoin stijgt momenteel wel, maar ik vermoed voornamelijk door het vooruitzicht dat deze toegevoegd zal worden aan Mt Gox. Het zou me niet verbazen als Litecoin instort als zou blijken dat de introductie op Mt Gox niet door zou gaan. Maar aan de andere kant denk ik (maar ik ben geen expert) dat Litecoin leuk zou kunnen groeien als het wél doorgaat.
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
November 02, 2013, 09:44:04 AM
#3
Dat is inderdaad een optie... Waar worden nieuwe coins geintroduceerd?

Wat denkt men van investeren in Litecoin?

Op Cryptsy zijn veel soorten coins te verkrijgen door inwisseling van Bitcoin, Litecoin en Primecoin (XPM).

Ik zou echt niet weten welke de moeite waard zijn en welke niet. Van diverse heb ik er wat. Litecoin stijgt momenteel wel, maar ik vermoed voornamelijk door het vooruitzicht dat deze toegevoegd zal worden aan Mt Gox. Het zou me niet verbazen als Litecoin instort als zou blijken dat de introductie op Mt Gox niet door zou gaan. Maar aan de andere kant denk ik (maar ik ben geen expert) dat Litecoin leuk zou kunnen groeien als het wél doorgaat.

Litecoin komt niet op Mt.Gox.

Mt.Gox is soieso niet meer wat het geweest was, je kan je geld daar niet binnen een normaal termijn op je bankrekening krijgen. (2 weken max is normaal maar 6 maanden WTF!)
Ik zou Mt.Gox vergeten Smiley
newbie
Activity: 26
Merit: 0
November 02, 2013, 09:33:12 AM
#2
Dat is inderdaad een optie... Waar worden nieuwe coins geintroduceerd?

Wat denkt men van investeren in Litecoin?
sr. member
Activity: 1022
Merit: 368
November 02, 2013, 09:15:27 AM
#2
Dat weet niemand écht denk ik.

Heb wel eens het volgende advies gelezen:

Koop van elke virtuele munt die verschijnt zsm voor een of twee tientjes in. En wacht vervolgens een paar jaar.

De meeste virtuele munten zullen dan niks meer waard zijn, maar je verlies is dan ook beperkt. De enkelen die wel wat waard worden, al is het maar een dollar per stuk, daar kan je leuk op binnenlopen.
newbie
Activity: 26
Merit: 0
November 02, 2013, 09:03:59 AM
#1
Wat zijn nog meer goede investment opties zoals de bitcoin?
Pages:
Jump to: