Pages:
Author

Topic: Waar kan ik goedkoop bitcoin kopen met euro's? - page 3. (Read 1710 times)

sr. member
Activity: 499
Merit: 304
is best wel een duidelijke organisatie, dat bitmymoney

het voordeel is, dat het nederlands is, EN je kan met andere bitmymoney-rekeninghouders bitcoin via mail uitwisselen, kost niets

registratie ook lekker simpel, alleen telefoonnummertje, kan ik me herinneren


newbie
Activity: 2
Merit: 0
thanks voor de hulp

conclusie
Ik heb via bitmymoney.com nu een test-transactie gedaan. het is een Haags bedrijf en ik ben tot zover vrij positief: duidelijke user interface en je kunt binnen enkele minuten geverificeerd zijn om tot 5000 euro per dag aan bitcoin in te kopen. Als ik nu een transactie voor 100 euro doe dan ontvang ik ongeveer 98 euro aan bitcoin (ik moet dan nog wel de bitcoin netwerk transaction fee doen om mijn bitcoin daar weg te krijgen). dat is dus zo'n 2% aan fee. als ik een transactie van 1000 euro zou doen dan ontvang ik 982 euro aan bitcoin (dus nog steeds zo'n 2% fee). tot nu toe is dat de beste deal die ik heb gevonden

anycoindirect ziet er uit als een goed alternatief als je altcoins direct wil inkopen, maar zelf doe ik dat gewoon via de exchange.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Figured.

Tips voor welke het minst je afzet? Ik heb tot dusver coinbase gebruikt, werkt opzich prima maar ben wel gelimiteerd aan m'n credit card limiet.

Heb je je bankrekening niet gekoppeld? SEPA werkt ook snel en goedkoop.
En omwisselen via GDAX.com - dat is de exchange gekoppeld aan Coinbase werkt ook goed, goedkoop en snel.
Zie ook dat andere draadje.

newbie
Activity: 4
Merit: 0
Figured.

Tips voor welke het minst je afzet? Ik heb tot dusver coinbase gebruikt, werkt opzich prima maar ben wel gelimiteerd aan m'n credit card limiet.

Momenteel gebruik ik Bitstamp.
newbie
Activity: 40
Merit: 0
Ik gebruik vaak anycoindirect. Zit wel een fee op maar is vrij snel en betrouwbaar
newbie
Activity: 25
Merit: 0
Figured.

Tips voor welke het minst je afzet? Ik heb tot dusver coinbase gebruikt, werkt opzich prima maar ben wel gelimiteerd aan m'n credit card limiet.
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Er staat daar dat de transactiekosten bij veel sites €0 is. Dat lijkt me toch sterk? Die sites moeten toch ergens hun business uit halen?

Of gaan ze er van uit dat ze kunnen verdienen op de fluctuerende prijzen?

De handelaren halen hun winst uit een opslag op de koers.
De exchanges halen hun winst uit een percentage van de kopen/verkopen (0,25% meestal), zowel bij koper als verkoper. Alleen GDAX heeft het zo geregeld dat de maker geen fees betaald, alleen de taker, maar daar is de liquiditeit (hoeveelheid transacties) dan ook erg groot.

Bij exchanges snap ik het, ik bedoelde specifiek verkopers van BTC voor fiat. In de eerder genoemde link https://www.bitcoinsvergelijken.nl/ staat dat bij 5/7 sites er geen transactiekosten worden gerekend. Of rekenen ze gewoon hele royale prijzen voor BTC in hun voordeel?

Inderdaad. De koers is dan gewoon heel ongunstig.
newbie
Activity: 25
Merit: 0
Er staat daar dat de transactiekosten bij veel sites €0 is. Dat lijkt me toch sterk? Die sites moeten toch ergens hun business uit halen?

Of gaan ze er van uit dat ze kunnen verdienen op de fluctuerende prijzen?

De handelaren halen hun winst uit een opslag op de koers.
De exchanges halen hun winst uit een percentage van de kopen/verkopen (0,25% meestal), zowel bij koper als verkoper. Alleen GDAX heeft het zo geregeld dat de maker geen fees betaald, alleen de taker, maar daar is de liquiditeit (hoeveelheid transacties) dan ook erg groot.

Bij exchanges snap ik het, ik bedoelde specifiek verkopers van BTC voor fiat. In de eerder genoemde link https://www.bitcoinsvergelijken.nl/ staat dat bij 5/7 sites er geen transactiekosten worden gerekend. Of rekenen ze gewoon hele royale prijzen voor BTC in hun voordeel?
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Er staat daar dat de transactiekosten bij veel sites €0 is. Dat lijkt me toch sterk? Die sites moeten toch ergens hun business uit halen?

Of gaan ze er van uit dat ze kunnen verdienen op de fluctuerende prijzen?

De handelaren halen hun winst uit een opslag op de koers.
De exchanges halen hun winst uit een percentage van de kopen/verkopen (0,25% meestal), zowel bij koper als verkoper. Alleen GDAX heeft het zo geregeld dat de maker geen fees betaald, alleen de taker, maar daar is de liquiditeit (hoeveelheid transacties) dan ook erg groot.
newbie
Activity: 25
Merit: 0
Er staat daar dat de transactiekosten bij veel sites €0 is. Dat lijkt me toch sterk? Die sites moeten toch ergens hun business uit halen?

Of gaan ze er van uit dat ze kunnen verdienen op de fluctuerende prijzen?
newbie
Activity: 50
Merit: 0
Hallo NeuroF0x,

Op: https://bitcointalksearch.org/topic/waar-coins-kopen-2173960
Vind je een hele duidelijke uitleg van Brobbel met de bronnen Wink

Succes!
newbie
Activity: 2
Merit: 0
hallo allemaal

Ik wil voor een paar honderd euro aan bitcoin kopen binnenkort maar de fees die online gevraagd worden vind ik vaak wel erg hoog (4-8%). weten jullie wat goedkope (maar ook veilige) manieren om bitcoin te kopen?

bedankt voor de moeite!
Pages:
Jump to: