Pages:
Author

Topic: Wat zal ik met mijn bitcoins doen? - page 2. (Read 2602 times)

sr. member
Activity: 404
Merit: 252
November 24, 2013, 08:36:35 AM
Dan komt het erop neer alles laten staan en afwachten, maar goed gevoel over de toekomst dat wel. Als er een opvolger van asic komt daar zou ik wel veel geld insteken in het begin.
newbie
Activity: 26
Merit: 0
November 24, 2013, 06:18:58 AM
Asicminer hun nieuwe chip komt in feb 2014 als het goed is, grote kans dat de aandelenprijs dan weer gaat stijgen. Ook lijkt mij dat de aandelenprijs niet veel lager kan dan nu het geval is, gezien de huidige minimale inkomsten en dividenden.

Toch ook niet teveel van verwachten.

Iets wat men nu aankondigt is in februari waarschijnlijk al voor een stuk achterhaald en als men dan kan leveren tegen de zomer is het al helemaal verouderd met de huidige diffs.

Ik vrees dat ze allemaal in hetzelfde bedje ziek zijn.

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
November 24, 2013, 04:25:18 AM
Asicminer hun nieuwe chip komt in feb 2014 als het goed is, grote kans dat de aandelenprijs dan weer gaat stijgen. Ook lijkt mij dat de aandelenprijs niet veel lager kan dan nu het geval is, gezien de huidige minimale inkomsten en dividenden.

goeie tip, kga er eens een paar aandelen van proberen bemachtigen! Smiley
hero member
Activity: 980
November 24, 2013, 02:31:05 AM
In Nederland kennen we een gezegde "achteraf kijk je een koe in de kont".

Kortom, niet terug kijken wat je allemaal anders had kunnen doen, maar kijk vooruit en maak beslissingen met de kennis die je nu hebt.
legendary
Activity: 1470
Want privacy? Use Monero!
November 23, 2013, 06:53:50 PM
10000 EUR binnen de 10 jaar is een zeer realistische gok.
sr. member
Activity: 404
Merit: 252
November 23, 2013, 05:24:34 PM
Hey mensen hier duidelijk de vraag wat gaat ik doen in bitcoin. Van de zomer een miner verkocht voor 17 btc. Daarmee weer aandelen gekocht. Als ik nu uitcash zou ik 4 tot 5 btc overhouden. In geld zou ik uiteindelijk 2500 euro overhouden. Meer dat 17 btc toen was, maar toch licht teleurgesteld omdat ik juist meer bitcoins wil hebben. Smiley

In mijn wallet zit momenteel 1,21 btc.

Als ik terug in de tijd kon had ik de btc gewoon in mijn wallet gehouden maar dingen zijn gelopen hoe het gelopen is. De aandelen hebben geen slechte toekomst maar het ging mij om de dividenten soort van bank rente en dat pakte niet echt goed uit.

Ik wil best wel investeren als er ergens weer een kans is. Als ik wist van de asicminer IPO had ik zeker 100 shares minimaal gehad. Nu heb ik er maar 6 veelste duur gekocht van de zomer en nu is het maar afwachten of het wat wordt.

Meest spijt heb ik nog steeds in 2011 toen ik 8$ btc op mijn telefoon voorbij zag komen had zo rijk kunnen zijn nu. Tongue Maarja je moet je leven niet helemaal vertrouwen op bitcoin ik ben met een mooi bedrijf bezig waar ook veel geld te halen valt. Smiley

Wat ik wil weten zijn er nog investeer mogelijkheden zoja waar? Of is vast houden gewoon het beste wat ik nu eigenlijk doe met de aandelen.

Ik krijg nog wel een 50ghz miner binnen volgende week die ik uiteraard gewoon laat draaien.

Weet je wat ik denk al die rijke gasten die nu uitcashen = bitcoins verspreiden zou 1 bitcoin dan niet ooit 10k+ kunnen waard worden? De prijzen van vandaag had ik nooit verwacht dus nu fantaseer ik een beetje verder.
Pages:
Jump to: