Pages:
Author

Topic: Watch Dogs - page 2. (Read 3265 times)

full member
Activity: 239
Merit: 250
June 06, 2014, 03:34:25 PM
MTV is idd wel bekend in Amerika. Het mooie is Music TeleVision... heb er al zeker 10 jaar geen muziek meer op gezien met de sweet sixteen, made, pimp my ride (wat trouwens wel erg leuk was, en andere zooi). Maarjah zelfde was met TMF (THe Music Factory), op het laatst was 75% ook alleen maar programma's Sad
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
June 06, 2014, 01:26:29 PM
Ik heb eergisteren (geloof ik) de review van Gamekings (of hoe heet dat MTV programma) gezien over deze game. Ik vond het er wel leuk uit zien Wink. Ik vond het wel veel weg hebben van GTA. Dus een soort GTA met een hack-tintje. Echter is GTA mij altijd goed bevallen.. ik kan niet wachten om het spel eens te spelen Wink.

Is dat tegenwoordig op MTV? Bestaat MTV nog? Ik kijk echt nooit meer TV tegenwoordig. Weet nog wel dat gamekings op TMF was, en toen was TMF plotseling verdwenen.

MTV bestaat nog steeds ja Wink. Probably omdat het buiten Nederland (lees: in the USA enz) ook erg groot is. Ik kwam het toevallig tegen tijdens het zappen omdat er voor de rest niets op TV was. Zag er verder prima uit Wink.  TMF is inderdaad al lang verleden tijd.
full member
June 06, 2014, 10:28:47 AM
Ik heb eergisteren (geloof ik) de review van Gamekings (of hoe heet dat MTV programma) gezien over deze game. Ik vond het er wel leuk uit zien Wink. Ik vond het wel veel weg hebben van GTA. Dus een soort GTA met een hack-tintje. Echter is GTA mij altijd goed bevallen.. ik kan niet wachten om het spel eens te spelen Wink.

Is dat tegenwoordig op MTV? Bestaat MTV nog? Ik kijk echt nooit meer TV tegenwoordig. Weet nog wel dat gamekings op TMF was, en toen was TMF plotseling verdwenen.
legendary
June 06, 2014, 08:28:24 AM
full member
June 06, 2014, 07:09:16 AM
Er waren best een hoop klachten over, weet niet precies wat. Al zijn de graphics wel slechter dan dat ze eerst lieten zien Sad
newbie
Activity: 33
Merit: 0
June 05, 2014, 08:16:52 PM
Ook gehaald, het bevalt me tot nu toe zeer goed.
full member
June 03, 2014, 04:25:25 PM
Ik heb hem gekocht.. alleen nooit aangekomen Sad Wrs gejat bij de post ofzo.

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.

Hij is de 23e verzonden. 2 weken lijkt me een beetje lang, ook al moet ie uit Engeland komen ;(  Laat ik hopen dat ie morgen er is, anders een mail sturen. Vind het wel jammer, had hem ergens rond april vorig jaar al besteld.
newbie
Activity: 27
June 03, 2014, 03:51:46 PM
Ik speel de game nu alweer een tijdje en ik moet zeggen dat het best wel een leuke game is. Eigenlijk, en dat mag ik niet zeggen, lijkt het wel een beetje op GTA maar dan met een extra hack-knopje. Dit maakt het spel wel meteen heel anders en brengt weer een heel nieuw speelmogelijkheid met zich mee.

De wereld ziet er wel mooi uit. Ook de bewoners doen erg realistisch en alles lijkt echt te leven. Zeker de moeite waard om te kopen als je van dit soort openworld games houdt.
sr. member
Activity: 434
Merit: 511
June 03, 2014, 02:19:53 PM

Misschien als je geluk heb komt hij nog aan.
Als dat niet het geval is zou ik toch echt proberen er iets aan te doen.
De bezorgservice aansprakelijk stellen, of de website waar je het heb gekocht vertellen dat het niet is aangekomen.
Kijken of hun er wat aan kunnen doen.
full member
June 03, 2014, 11:25:33 AM
full member
Activity: 178
Merit: 100
June 03, 2014, 08:19:24 AM
Ik was hem van plan te kopen eind november (normale lanceerdatum). Nu hebben ze de lancering uitgesteld om er een nieuwere engin in te stekken. De graphics zijn hiermee wel achteruit gegaan. Zij er mensen die hem gaan kopen?
sr. member
Activity: 434
Merit: 511
June 02, 2014, 10:31:52 AM
Deze game ziet er inderdaad erg vet uit.
Ik vraag me alleen af of hij niet snel gaat vervelen.
Ik zag wel dat er online content was dus waarschijnlijk heb je hem niet zo snel uitgespeelt als de meeste spellen.
sr. member
Activity: 324
May 27, 2014, 03:17:44 AM
Een beetje antivirus pakt het er wel uit toch?

Volgens mij was er ook een spel waarbij ze de naam van de mine-malware geeneens hadden veranderd (nog steeds cgminer).
legendary
May 26, 2014, 03:06:43 PM
Het lijkt mij ook een fantastische game. Het zou wel een kwade ontwikkeling zijn als je zo'n game met dergelijke malware geïnstalleerd hebt.

Ik vrees dat je game niet echt lekker loopt dan, omdat ik veronderstel dat de game zelf (met zijn graphics) ook al de nodige prestaties van je GPU vereist ^^.
newbie
Activity: 27
May 26, 2014, 07:30:07 AM
Ik zit met smart te wachten op Watch Dogs. Blijkt nu dat ik misschien wel dubbelop ga minen (zonder het te weten)  Grin

http://www.coindesk.com/watch-dogs-game-torrent-may-infected-crypto-mining-malware/
Pages:
Jump to: