Pages:
Author

Topic: Wie wil geld verdienen, kijkt hier! - page 2. (Read 4088 times)

newbie
Activity: 56
Merit: 0
February 02, 2014, 07:13:42 AM
#29
Voor de miners onder ons... richt je rigs op CASH/Klonkdike/Noble... momenteel lage difficulty Wink

eenmaal op een grote exchange als cryptsy bv gaan die wel leuke dingen doen voor ons  Roll Eyes

Hallo Barryzand bedankt voor je reactie, top!! Dat mining klinkt mij ook wel in interessant in de oren..

Je geeft al een paar coins als tip aan oa omdat je aangeeft dat ze een lage difficulty hebben.
Is er ook ergens een lijst waar alle coins staan met hun difficulty? Dan kan je lijkt mij een verhouding maken van difficulty en waarde.

Dan weet je welke dingen het snelst het meeste geld opleveren, die dingen maken en direct verkopen maar. Of denk ik nu te makkelijk?
Weet je ook de gemiddelde tijd wanneer je een coin hebt gemaakt? En zijn er meer dingen waar je rekening mee moet houden.

Ben benieuwd naar je reactie en als iemand anders de antwoorden heeft is ook prima..  Cheesy

Als je wilt weten welke coin je op dit moment het beste kunt minen moet je de multipools in de gaten houden. Deze vergelijken de difficulty, block reward en koers van veel altcoins en kiezen dan de beste uit om te minen. Dan als een andere coin meer op levert switchen ze van coin.
https://www.multipool.us/ is zo'n multipool, op de pagina https://www.multipool.us/multiport_stats.php kan je zien welke coins gemined zijn in de laatste 24 uur. Dogecoin staat momenteel op 70%, en is ook eigenlijk altijd de grootste bij multipools. Deze kan je dus het beste minen momenteel.

Zo'n multipool is echter gebaseerd op de huidige waarde e.d. en houd dus geen rekening met of een coin mogelijk gaat groeien. De rede om bijv. een klondike of noble coin te gaan minen is omdat je hoopt dat hiervan de waarde hard gaat stijgen, terwijl ze momenteel nog niks waard zijn.
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 02, 2014, 07:05:37 AM
#28
Voor de miners onder ons... richt je rigs op CASH/Klonkdike/Noble... momenteel lage difficulty Wink

eenmaal op een grote exchange als cryptsy bv gaan die wel leuke dingen doen voor ons  Roll Eyes

Hallo Barryzand bedankt voor je reactie, top!! Dat mining klinkt mij ook wel in interessant in de oren..

Je geeft al een paar coins als tip aan oa omdat je aangeeft dat ze een lage difficulty hebben.
Is er ook ergens een lijst waar alle coins staan met hun difficulty? Dan kan je lijkt mij een verhouding maken van difficulty en waarde.

Dan weet je welke dingen het snelst het meeste geld opleveren, die dingen maken en direct verkopen maar. Of denk ik nu te makkelijk?
Weet je ook de gemiddelde tijd wanneer je een coin hebt gemaakt? En zijn er meer dingen waar je rekening mee moet houden.

Ben benieuwd naar je reactie en als iemand anders de antwoorden heeft is ook prima..  Cheesy
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 02, 2014, 06:53:02 AM
#27
Hou Quark in de gaten. Het is een echte underdog die het erg goed gaat doen. Het had de meeste stijging van de top 20 coins in de afgelopen 24 uur. De onderhoudskosten zijn erg laag en zijn martkapitaal is in de top 10. Hun infrastructuur/community loopt heel goed.

www.reddit.com/r/Quarkcoin

https://i.imgur.com/UVSmcPA.png


http://i58.tinypic.com/2uzphrk.png



Bedankt voor je bericht Netnox. Heb even op hun site gekeken en hun filmpjes gezien, maar dit klinkt inderdaad ook wel erg goed. Dit is ook weer zo'n munt om in de gaten te houden.. Thx voor tip!! Top!  Cheesy
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 02, 2014, 06:43:13 AM
#26
Bedankt voor al jullie reacties, het wordt steeds interessanter  Cheesy

Hoop dat ik in grote lijnen goed verwoord wat ik uit jullie reacties haal.. Als je wilt investeren op lange termijn dan kan je het beste doen in de bitcoin. De bitcoin is de "vader" van alle coins en die bepaald in grote lijnen wat er gebeurd. De bitcoin zal op lange termijn waarschijnlijk de meeste winst gaan halen. Omdat de bitcoin waarschijnlijk zal blijven bestaan als coin. Het is op dit moment wat stabieler en de verwachting is dat het meer mainstream krijgt en daardoor meer waarde zal gaan krijgen.

Wil je op korte termijn winst gaan behalen dan kan je beter in de altcoin gaan investeren. Hier zit alleen wel een hogere risico aan vast, omdat hier de coins wat instabieler zijn. De coins kunnen sneller stijgen maar ook dalen. Alleen is het nu de truc welke coin ga je inkopen en wanneer is het de beste moment om het te verkopen.

Hoop dat bovenstaande wat klopt.

Daarbij had ik begrepen dat wanneer een mining gehalveerd wordt, dat de kans groot is dat mensen "massaal" de coin gaan inkopen, waardoor de prijs gaat stijgen. Is het niet verstandig om gewoon een lijst te maken met altcoins, waarbij staat aangegeven wanneer de halvering van de mining is. En dan gewoon voor de halvering een hele zooi in te kopen en daarna te verkopen?  Cheesy

Heeft iemand ooit in de gaten gehouden wat er gebeurd na zo'n halvering?? Zoja stijgt ie en over hoeveel hebben we het dan?

Ben benieuwd naar jullie reacties
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
February 02, 2014, 06:04:21 AM
#25
ik (en waarschijnlijk ook jullie) gaan er van uit dat een bitcoin stijgt
ik (en niet jullie) ga er van uit dat de altcoin stijgt (voor mij zou dat dubbel winst zijn)

daarnaast zijn bijna alle altcoins BTC verbonden. als de bitcoin stijgt en de waarde van de dogecoin blijft het zelfde dan maak ik net zoveel winst als jullie

als de bitcoin daalt en de dogecoin gelijk blijft maken we evenveel verlies

bitcoin winst- dogecoin winst
bitcoin winst- dogecoin gelijk
bitcoin winst- dogecoin verlies
bitcoin gelijk- dogecoin winst
bitcoin gelijk- dogecoin gelijk
bitcoin gelijk- dogecoin verlies
bitcoin verlies- dogecoin winst
bitcoin verlies- dogecoin gelijk
bitcoin verlies- dogecoin verlies

over het algemeen kan ik dubbel zo'n harde winst maken als jullie, net zo als een dubbel harde verlies......


als een bitcoin stijgt stijgt de waarde van de dogecoin in een keer mee, het is namelijk met elkaar verbonden

als een dogecoin (bijvoorbeeld) 0,5 bitcoin waard is
en een bitcoin 600 euro

en de waarde van een bitcoin stijgt naar 700 euro dan ben ik net zo rendabel bezig als jij

daarnaast ga ik er van uit dat een altcoin stijgt (maar dat zijn meningen)

De fout die je maakt is dat je geen verschil maakt in absolute en relatieve stijging.
Als Bitcoin stijgt en dogecoin absoluut gelijk blijft maak je geen enkele winst op je dogecoins maar blijft de waarde gewoon hetzelfde.
Als Bitcoin stijgt en dogecoin relatief gelijk blijft maak je inderdaad dezelfde winst als Bitcoin.

Nu is er een erg vervelende ontwikkeling, namelijk dat de altcoins rond de koers van Bitcoin dansen, maar zelden op dezelfde manier stijgen en dalen.
Of je nu altcoins of bitcoins hebt, met geen van beide maak je bij voorbaad meer winst dan de ander, echter zijn altcoins meestal instabieler wat snelle stijgingen en dalingen met zich meebrengt en dus op korte termijn meer winst en meer verlies op kan leveren, maar dit staat volledig los van bitcoin.

ik vergelijk de prijs inderdaad in BTC en nooit in euro/$.
hero member
Activity: 574
Merit: 500
Growcoin Chief
February 01, 2014, 08:18:49 PM
#24
deze 3 zijn opzich geen kleintjes...

 Noble heeft goede initiatieven opgezet... charity wise zijn ze lekker bezig, en dat zal zeker in de smaak vallen bij een groter publiek. Ik noem "The water project" even als voorbeeld (zie Noblecoin topic)

Volgens Cashcoin topic zijn de miners van Big Vern en zn andere vriend regelmatig gesignaleerd op het netwerk (misschien bullcrap  Cool) maar de naam is pakkend... dat trekt mensen aan.

Klondike blijft voor mij ook een gok, maar heeft een goede aanhang achter zich... veel stackholders.... dus we zullen zien

newbie
Activity: 56
Merit: 0
February 01, 2014, 08:12:31 PM
#23
Het blijft altijd een gok OF deze coins ooit op een grote exchange komen. Als de exchanges er geen meerwaarde in zien redt je het gewoon niet.
hero member
Activity: 574
Merit: 500
Growcoin Chief
February 01, 2014, 08:10:38 PM
#22
Voor de miners onder ons... richt je rigs op CASH/Klonkdike/Noble... momenteel lage difficulty Wink

eenmaal op een grote exchange als cryptsy bv gaan die wel leuke dingen doen voor ons  Roll Eyes
newbie
Activity: 56
Merit: 0
February 01, 2014, 07:46:11 PM
#21
ik (en waarschijnlijk ook jullie) gaan er van uit dat een bitcoin stijgt
ik (en niet jullie) ga er van uit dat de altcoin stijgt (voor mij zou dat dubbel winst zijn)

daarnaast zijn bijna alle altcoins BTC verbonden. als de bitcoin stijgt en de waarde van de dogecoin blijft het zelfde dan maak ik net zoveel winst als jullie

als de bitcoin daalt en de dogecoin gelijk blijft maken we evenveel verlies

bitcoin winst- dogecoin winst
bitcoin winst- dogecoin gelijk
bitcoin winst- dogecoin verlies
bitcoin gelijk- dogecoin winst
bitcoin gelijk- dogecoin gelijk
bitcoin gelijk- dogecoin verlies
bitcoin verlies- dogecoin winst
bitcoin verlies- dogecoin gelijk
bitcoin verlies- dogecoin verlies

over het algemeen kan ik dubbel zo'n harde winst maken als jullie, net zo als een dubbel harde verlies......


als een bitcoin stijgt stijgt de waarde van de dogecoin in een keer mee, het is namelijk met elkaar verbonden

als een dogecoin (bijvoorbeeld) 0,5 bitcoin waard is
en een bitcoin 600 euro

en de waarde van een bitcoin stijgt naar 700 euro dan ben ik net zo rendabel bezig als jij

daarnaast ga ik er van uit dat een altcoin stijgt (maar dat zijn meningen)

De fout die je maakt is dat je geen verschil maakt in absolute en relatieve stijging.
Als Bitcoin stijgt en dogecoin absoluut gelijk blijft maak je geen enkele winst op je dogecoins maar blijft de waarde gewoon hetzelfde.
Als Bitcoin stijgt en dogecoin relatief gelijk blijft maak je inderdaad dezelfde winst als Bitcoin.

Nu is er een erg vervelende ontwikkeling, namelijk dat de altcoins rond de koers van Bitcoin dansen, maar zelden op dezelfde manier stijgen en dalen.
Of je nu altcoins of bitcoins hebt, met geen van beide maak je bij voorbaad meer winst dan de ander, echter zijn altcoins meestal instabieler wat snelle stijgingen en dalingen met zich meebrengt en dus op korte termijn meer winst en meer verlies op kan leveren, maar dit staat volledig los van bitcoin.
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
February 01, 2014, 07:34:14 PM
#20
Hou Quark in de gaten. Het is een echte underdog die het erg goed gaat doen. Het had de meeste stijging van de top 20 coins in de afgelopen 24 uur. De onderhoudskosten zijn erg laag en zijn martkapitaal is in de top 10. Hun infrastructuur/community loopt heel goed.

www.reddit.com/r/Quarkcoin






sr. member
Activity: 392
Merit: 250
February 01, 2014, 04:17:32 PM
#19
ik (en waarschijnlijk ook jullie) gaan er van uit dat een bitcoin stijgt
ik (en niet jullie) ga er van uit dat de altcoin stijgt (voor mij zou dat dubbel winst zijn)

daarnaast zijn bijna alle altcoins BTC verbonden. als de bitcoin stijgt en de waarde van de dogecoin blijft het zelfde dan maak ik net zoveel winst als jullie

als de bitcoin daalt en de dogecoin gelijk blijft maken we evenveel verlies

bitcoin winst- dogecoin winst
bitcoin winst- dogecoin gelijk
bitcoin winst- dogecoin verlies
bitcoin gelijk- dogecoin winst
bitcoin gelijk- dogecoin gelijk
bitcoin gelijk- dogecoin verlies
bitcoin verlies- dogecoin winst
bitcoin verlies- dogecoin gelijk
bitcoin verlies- dogecoin verlies

over het algemeen kan ik dubbel zo'n harde winst maken als jullie, net zo als een dubbel harde verlies......


als een bitcoin stijgt stijgt de waarde van de dogecoin in een keer mee, het is namelijk met elkaar verbonden

als een dogecoin (bijvoorbeeld) 0,5 bitcoin waard is
en een bitcoin 600 euro

en de waarde van een bitcoin stijgt naar 700 euro dan ben ik net zo rendabel bezig als jij

daarnaast ga ik er van uit dat een altcoin stijgt (maar dat zijn meningen)


full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
February 01, 2014, 03:39:36 PM
#19
Bitcoin kopen en houden!  Wink

ik zeg altijd investeren in een altcoin.
de kans dat een altcoin stijgt is groot, en die stijgt met de waarde van de bitcoin mee

dus.... (indien investeren in altcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stight: winst

(indien investeren in bitcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stijgt: geen winst....

De waarde van een coin wordt bepaald door het aantal gebruikers van het netwerk, oftewel netwerk effects.
Bitcoin is de crypto currency die wereldwijd gebruikt gaat worden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Netwerkeffect

http://onswipe.investopedia.com/investopedia/#!/entry/,522d194ada27f5d9d01c26d8

Van alle altcoins die er zijn heb ik geen idee of er een bijzit die ook wereldwijd gebruikt gaat worden.
Alle features die een altcoin heeft die momenteel beter zijn dan bitcoin, kunnen ook aan het bitcoin protocol toegevoegd worden, mocht dat nodig zijn. In mijn ogen gaan altcoins steeds verder achterlopen naarmate bitcoin meer mainstream wordt.

Investeren in een altcoin is speculeren op een onverwachte tijdelijke koerswinst.
Welke altcoin je hiervoor moet kiezen weet ik niet en ik doe niet aan speculeren.

Vandaar, bitcoin en hodling!
newbie
Activity: 56
Merit: 0
February 01, 2014, 04:04:20 PM
#18
Bitcoin kopen en houden!  Wink

ik zeg altijd investeren in een altcoin.
de kans dat een altcoin stijgt is groot, en die stijgt met de waarde van de bitcoin mee

dus.... (indien investeren in altcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stight: winst

(indien investeren in bitcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stijgt: geen winst....

Daar maak je een paar gigantische fouten, een altcoin stijgt namelijk lang niet altijd met bitcoin mee. Het gebeurt vaak genoeg dat een altcoin ongeveer dezelfde waarde in euro's houd terwijl Bitcoin stijgt. Wel is het zo dat bij een daling van Bitcoin zo goed als altijd de altcoin mee daalt (uiteraard zijn er een paar uitzonderingen).
Daarnaast vergeet je dit:

Investeren in altcoin:
Bitcoin daalt: verlies
Altcoin daalt: verlies

Investeren in Bitcoin:
Bitcoin daalt: verlies
Altcoin daalt: geen verlies
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
February 01, 2014, 02:58:34 PM
#17
Bitcoin kopen en houden!  Wink

ik zeg altijd investeren in een altcoin.
de kans dat een altcoin stijgt is groot, en die stijgt met de waarde van de bitcoin mee

dus.... (indien investeren in altcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stight: winst

(indien investeren in bitcoin)
bitcoin stijgt: winst
altcoun stijgt: geen winst....
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
February 01, 2014, 02:55:35 PM
#16
volgens mij help ik jouw meer.....

het klopt redelijk wat er allemaal staat.

digibyte heeft trouwens niet het wiel uitgevonden;) er zijn veel concurrenten van digibytes. earthcoin is volgens mij zo'n concurrent.

full member
Activity: 154
Merit: 1000
Fica Tranquilo
February 01, 2014, 02:54:49 PM
#16
Bitcoin kopen en houden!  Wink
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 01, 2014, 02:48:46 PM
#15
De volgende dingen heb ik voorbij zien komen (als het niet klopt geef het aan dan pas ik het aan):

- Let op de onderhoudskosten van de coin, dit is belangrijk voor de lange termijn gehalte;
Zie deze link: http://cryptosource.org/good-buys-and-coins-to-avoid-how-daily-coin-maintenance-costs-should-factor-into-your-investment-decisions/

De waarde van een munt wordt door meerdere dingen bepaald.
- Let op de imago van de coin;
- De hoeveelheid is belangrijk, je gaat bv. niet 0,000000000000000012452 coins versturen naar iemand;
- De snelheid van transacties, sommige coins (zoals de bitcoin) duurt een transactie ongeveer 5 minuten. Dat is veel langer dan een coin die maar 10 seconden duurt (digibyte);

- Probeer uit te zoeken hoeveel % of aantal coins developpers zelf houden, als zij eruit stappen zal de koers behoorlijk dalen;
- Als de mining gehalveerd wordt, is de kans aanwezig dat er meer gekocht gaat worden. Veel mensen denken dat de prijs daardoor meteen omhoog gaat. Op de site http://cryptocoinstat.com/ staan een aantal coins waar wordt aangegeven wanneer de mining van de coin gehalveerd wordt;
- Op deze link https://bitcointalk.org/index.php?board=159.0 staan alle aankondigingen van (nieuwe) coins, daar is ook veel informatie te vinden over de coins met oa. wanneer de mining wordt gehalveerd;
- Op https://www.cryptsy.com/ kan je andere Altcoins kopen;

Als tip wordt digibytes (http://digibyte.co) genoemd omdat:
- Zeer hoge snelheid, is een van de belangrijkste reden;
- Daarnaast is er veel over nagedacht;
- Zijn de ontwikkelaars zeer achtief om exchange te openen, betere wallets te maken;
- Goede service, je kan ze gewoon tips geven en  daar doen ze vaak wat mee.

- Zorg voor gebruikerservaring, probeer feeling te krijgen. Probeer dus uit te zoeken wat belangrijk is om winst te maken op een bepaalde coin.

En het laatste wil ik proberen te bewerkstelligen via deze post.  Cheesy

Wie heeft nog meer tips of ideeën?
Waar let jij op bij het maken van een keuze van een coin en welke coin vind jij het meest interessant en waarom?

Laten we elkaar helpen!  Grin
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 01, 2014, 02:17:37 PM
#14
zeer hoge snelheid, is een van de belangrijkste reden, daarnaast is er veel over nagedacht en zijn de ontwikkelaars zeer achtief, om exchange te openen, betere wallets te maken. en je kan ze gewoon tips geven en  daar doen ze vaak wat mee (soms is er een probleem met een wallet, en dat is dan binnen een dag opgelost). je kan ze hier verhandelen: www.coinmarket.io. je kan ze ook bij mij kopen. maar doen moet je even een PM sturen;)

Klinkt interessant, ga alleen nu nog geen beslissingen nemen wat ik ga doen. Maar houd het zeker in mijn achterhoofd! Thx.

je kan ook andere altcoins kopen die zijn vooral te vinden op cryptsy, indien je geen account hebt kan je die hier aanmaken:https://www.cryptsy.com/users/register?refid=102078

Bedankt voor de link zal hier eens kijken voor andere coins Cheesy
sr. member
Activity: 392
Merit: 250
February 01, 2014, 12:31:47 PM
#13
zeer hoge snelheid, is een van de belangrijkste reden, daarnaast is er veel over nagedacht en zijn de ontwikkelaars zeer achtief, om exchange te openen, betere wallets te maken. en je kan ze gewoon tips geven en  daar doen ze vaak wat mee (soms is er een probleem met een wallet, en dat is dan binnen een dag opgelost). je kan ze hier verhandelen: www.coinmarket.io. je kan ze ook bij mij kopen. maar doen moet je even een PM sturen;)


je kan ook andere altcoins kopen die zijn vooral te vinden op cryptsy, indien je geen account hebt kan je die hier aanmaken:https://www.cryptsy.com/users/register?refid=102078
newbie
Activity: 29
Merit: 0
February 01, 2014, 11:31:33 AM
#12
ik ben zelf geïnteresseerd in digibytes. en het staat op deze website: digibyte.co

Als ik het zo lees op hun website, klinkt het erg goed! Wat is jou tricker waarom je geïnteresseerd bent in digibytes? Cheesy

van de andere altcoins weet ik het niet precies, ik denk dat dat staat bij de aankondig van een nieuwe munt, die zijn hier te vinden:https://bitcointalk.org/index.php?board=159.0 (zijn niet allemaal nieuwe aankondigen.)

Dit is handig, hier kan je alle (nieuwe) coins vinden! Ik lees dat niet alle coins een bepaalde datum hebben wanneer ze gaan halveren, er zijn ook coins die doen het wanneer er zoveel coins zijn aangemaakt. Wie weet hier een goede website waar je kan vinden hoeveel blokken er zijn aangemaakt?

Thx ,./,./ merk dat jij veel van deze materie afweet, top!
Pages:
Jump to: