Pages:
Author

Topic: www.cryptogoeroe.nl - page 2. (Read 369 times)

hero member
Activity: 952
Merit: 530
March 27, 2018, 05:41:34 AM
#8
Leuke site! Wel begrijpelijk dat het voor sommige mensen nog ingewikkeld is, als ze er zich net in verdiepen..

Bedankt Smiley. Ja zeker weten, ik denk dat we in het begin allemaal veel moeite hebben moeten doen om het allemaal wat te begrijpen. Er is gewoon zoveel informatie beschikbaar op zoveel verschillende locaties, dus ik hoop dat Cryptogoeroe.nl het voor de starters wat makkelijker maakt.
newbie
Activity: 16
Merit: 5
March 23, 2018, 05:36:01 PM
#7
Leuke site! Wel begrijpelijk dat het voor sommige mensen nog ingewikkeld is, als ze er zich net in verdiepen..
hero member
Activity: 952
Merit: 530
March 22, 2018, 10:51:34 AM
#6
Site ziet er netjes en duidelijk uit. Goed idee om het voor de gewone mens begrijpbaar te maken. Krijg je al veel bezoekers?

Dankjewel!

Ja we horen van veel mensen dat ze het nu eindelijk snappen, wat natuurlijk een fijn gevoel geeft. We merken dat veel mensen die gebruik hebben gemaakt van Cryptogoeroe dit verder vertellen aan vrienden en familie. Dus mond-op-mond reclame begint nu wat te lopen. Maar we hebben nog een lange weg te gaan met de website, content, optimalisatie etc. Maar voor zover zijn we tevreden met al onze bezoekers en de groei daarvan.
hero member
Activity: 952
Merit: 530
March 22, 2018, 10:48:48 AM
#5
leuk initiatief, hoe ga je hier fiat mee genereren?

Bedankt!

Op dit moment zijn we hier nog niet echt mee bezig. We zijn nu druk bezig om Cryptogoeroe bekend te maken bij iedereen in Nederland en iedereen die vragen heeft daarbij te helpen. Uiteindelijk is ons doel om iedereen in Nederland in crypto te krijgen waar we uiteindelijk allemaal baat bij hebben. Daarnaast hebben we nog een enorme lijst aan content die we nog willen maken, dus daar zijn we ook nog wel even zoet mee Smiley. En ook de hele website optimaliseren kost nogal wat tijd.
member
Activity: 116
Merit: 11
March 22, 2018, 05:52:22 AM
#4
leuk initiatief, hoe ga je hier fiat mee genereren?
newbie
Activity: 2
Merit: 0
March 21, 2018, 05:52:49 AM
#3
Site ziet er netjes en duidelijk uit. Goed idee om het voor de gewone mens begrijpbaar te maken. Krijg je al veel bezoekers?
hero member
Activity: 952
Merit: 530
March 20, 2018, 12:20:11 PM
#2
Laatste release:

https://cryptogoeroe.nl/trezor-hardware-wallet-gebruik/ Handleiding TREZOR Hardware Wallet Gebruik

hero member
Activity: 952
Merit: 530
March 20, 2018, 12:15:18 PM
#1
Ik ben Cryptogoeroe. Een bedrijf dat de wereld van Bitcoin en cryptocurrency begrijpbaar wil maken voor iedereen in Nederland. Dit doe ik op een persoonlijke en leuke manier, begrijpbaar voor iedereen.

Cryptogoeroe laat je kennis maken met de wereld van Bitcoin en alles daar om heen. Het is een wondere wereld maar het is o zo lastig om alles goed onder de knie te krijgen. Van Bitcoin tot aan Ethereum, van het opslaan en beveiligen van je digitale munten tot aan het handelen in altcoins. Cryptogoeroe helpt je op weg in de nieuwe wereld die cryptocurrency heet.

Ik heb Cryptogoeroe gemaakt omdat ik graag wil dat iedereen in Nederland een makkelijke ingang heeft om deze nieuwe wereld binnen te stappen, op een manier die begrijpbaar is voor iedereen. Wat er hopelijk voor zorgt dat ze ook blijven en niet zomaar weer weg gaan.

Daarnaast is het ook zeer vervelend om iedereen om je heen alles maar uit te leggen, elke keer weer opnieuw. Want laten we eerlijk zijn het is gewoon lastig voor nieuwkomers om al deze nieuwe dingen te begrijpen.

Vandaar voor mijzelf, iedereen in Nederland en iedereen die al een tijdje in crypto zit maar toch ook graag mensen wil helpen -> www.cryptogoeroe.nl

==============

https://twitter.com/cryptogoeroe
https://www.facebook.com/Cryptogoeroe/

==============

Pages:
Jump to: