Pages:
Author

Topic: ⚡ [ANN] ⚡ DeepOnion TOR integratie ⚡ Geen ICO 🚀 Free Airdrops 🚀 28 van 40 Ronden - page 2. (Read 2227 times)

sr. member
Activity: 616
Merit: 263
En ondertussen is de prijs van ONION al de $1.50 gepasseerd. Dat gaat de goede kant op, hopen dat er nu een bodem gelegd is.

We zijn bijna aan de helft van de airdrop dus logischerwijze zou de prijs wat moeten stijgen tot de 40ste week.. dan verwacht ik wel een grote dump (of het zou moeten zijn dat de ontwikkeling de coin superieur heeft gemaakt ten aanzien van anderen, dan zou de prijs kunnen blijven stijgen)
full member
Activity: 378
Merit: 102
En ondertussen is de prijs van ONION al de $1.50 gepasseerd. Dat gaat de goede kant op, hopen dat er nu een bodem gelegd is.
full member
Activity: 238
Merit: 102
Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
Zou je daar is wat over willen uitbreiden? Een volume dat omhoog gaat kan ik begrijpen, aangezien er dan meer in omloop is om "te gebruiken". Overigens zou ik verwachten dat dat de prijs zou drukken, omdat 1 coin daarmee minder waard is geworden (net als bijdrukken van geld). Ik zie verder allemaal mensen druk doende over de market cap en "verhoudingen" (die ik qua termen even niet meer terug kan vinden op het forum van DO). Kan je jouw visie hierop geven?
Het grotere volume geeft in dit geval een sterk signaal af voor Onion. De prijs gaat omhoog en het volume ook. De sterkte van de stijging is hierbij dus groter. Er is altijd een verband tussen prijs en volume. Er is veel informatie hierover te vinden, bijvoorbeeld: http://www.rediff.com/money/special/trading-volume-what-it-reveals-about-the-market/20090703.htm

De marktcap is de totale waarde van de markt. Dit kun je zien op coinmarketcap.com. Er wordt hier vaak naar gerefereerd in de vorm van de totale waarde van een coin of alle coins bij elkaar. Dit dient als indicator hoeveel geld ergens wordt ingepomp. Als voorbeeld 2 weken geleden daalde de marketcap van BTC en steeg de marketcap van BCH. Hieruit zou je dus kunnen concluderen dat investeerders kun BTC inruilde voor BCH.

https://coinmarketcap.com/currencies/deeponion/
newbie
Activity: 51
Merit: 0
Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
Zou je daar is wat over willen uitbreiden? Een volume dat omhoog gaat kan ik begrijpen, aangezien er dan meer in omloop is om "te gebruiken". Overigens zou ik verwachten dat dat de prijs zou drukken, omdat 1 coin daarmee minder waard is geworden (net als bijdrukken van geld). Ik zie verder allemaal mensen druk doende over de market cap en "verhoudingen" (die ik qua termen even niet meer terug kan vinden op het forum van DO). Kan je jouw visie hierop geven?
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!

Sorry jongens een beetje te druk Smiley
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!

tijd voor een update inderdaad. tevens alweer een hoop gebeurd in de afgelopen 2 weken!
Ben ook beniewd naar de airdrop morgen. Kijken of er flink wat leden bij zij gekomen (uiteindelijk beter voor de waarde van de coin)
full member
Activity: 378
Merit: 102
Waarom heeft deze thread nog steeds in de titel "17 van 40 ronden" staan? We gaan morgen naar de 19e airdrop  Smiley. Ik kijk er nu al naar uit!
full member
Activity: 238
Merit: 102
Blijkbaar is DeepOnion erg populair in Nederland, er wordt steeds meer naar "gegoogled" Ik zag het inderdaad ook op facebook voorbij komen vandaag.

https://trends.google.nl/trends/explore?q=deeponion
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Koers reageert ook positief, ondertussen al bijna 14k satoshi.
In dit tempo en huidig markt sentiment voor alts is dit een zeer positieve ontwikkeling!
full member
Activity: 238
Merit: 102
Ja met betrekking tot de populariteit is het natuurlijk top dat het volume omhoog gaat, hoe meer hoe beter. Het forum gaat er wel wat op achteruit veel posts zonder daadwerkelijk inhoud. Ik zag gisteren iemand die had meer dan 200 posts gemaakt in 4 dagen. Pure deeppoints farm.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Dat is altijd het nadeel als je goed gedrag gaat belonen met "geld".
ipv de echte fans te belonen, trekt het een hele horde mensen die er van alles aan doen om maar wat munten te verzamelen om snel uit te cashen.

ik zag dit vandaag op mijn timeline in facebook, dus het werkt wel...:
 Grin Grin
newbie
Activity: 51
Merit: 0
Ja het farm gehalte op het forum is flink gestegen de laatste tijd. Ik zag net dat er zelfs deeppoints te verdienen zijn als je farmers aangeeft bij een moderator. Het forum wordt er niet echt beter van maar de publiciteit van onions natuurlijk wel.
Inderdaad. Tikkeltje hoog NSB gehalte, maar ik snap het op zich wel. Ik ga me maar focussen op de Linux builds van de Wallet, dan doe ik wat constructiefs.
full member
Activity: 238
Merit: 102
Ja het farm gehalte op het forum is flink gestegen de laatste tijd. Ik zag net dat er zelfs deeppoints te verdienen zijn als je farmers aangeeft bij een moderator. Het forum wordt er niet echt beter van maar de publiciteit van onions natuurlijk wel.
newbie
Activity: 51
Merit: 0
Ja het is vaker verschoven, ik hoefde gelukkig niet heel lang te wachten. DeepOnion is echt een tof project en de community is top. Het is zeker de moeite waard om het forum te bezoeken. Ook zonder BCT account krijg je als nog iedere zondag Onions voor je bijdrage aan het forum en daarmee de community.  Je zou daarmee kunnen beginnen en hopen dat de datum binnenkort weer een keer wordt opgeschoven.
Thanks, in de afwacht modus dan maar  Wink. Ik heb inderdaad een account aangemaakt op het forum daar. Moet zeggen dat het inderdaad een goed forum is met leuke mensen. Valt me niet tegen, ondanks de hoge mate van belang van members op de deeponionpoints te scoren Grin. M'n wallet heeft ondertussen al voldoende coins en de accounts zijn aangemaakt. Nog even afwachten dus en mee doen in de overige activiteiten. Hopelijk zijn er nog dingen die ik kan doen die echt bijdragen aan de coin en niet alleen verkapte marketing zijn Wink.
full member
Activity: 238
Merit: 102
Ja het is vaker verschoven, ik hoefde gelukkig niet heel lang te wachten. DeepOnion is echt een tof project en de community is top. Het is zeker de moeite waard om het forum te bezoeken. Ook zonder BCT account krijg je als nog iedere zondag Onions voor je bijdrage aan het forum en daarmee de community.  Je zou daarmee kunnen beginnen en hopen dat de datum binnenkort weer een keer wordt opgeschoven.
newbie
Activity: 51
Merit: 0
Beste maandag ooit dit! Na het lezen van de nieuwe grens heb ik gelijk wat extra onions gekocht en zou nu helemaal aan de eisen moeten voldoen. Ben nu de trotse bezitter van 152 Onions! Op naar meer Grin Oja gelijk 20% rendement op de aankoop...niet veel in fiat maar toch.

welkom bij de club!!
koers lijkt inderdaad op uitbreken te staan, dus op goed moment gekocht!

zorg voor handtekening volgens de regels
maak 5 BCT posts voor elke vrijdag, mag ook gewoon in NL forums
maak 3 deeponion.org forum posts (overal behalve off-topic)
verplaats NIET je coins op donderdag (UTC, ofwel GMT/UK tijzone)

daarna krijg je op vrijdag je airdrop en op zondag drop op basis van je activiteit op de deeponion forums!

klein beetje je best doen, en je heb aan het einde van de airdrops (over 20 weken) zomaar 1000 Onions.
Bedankt! Ik dacht dat zodra je mee doet aan de vrijdag airdrop je niet meer mag mee doen voor de zondag aidrop. Dubbelop feest dus! Als de rest van de week net zo veel goed nieuws als vandaag wordt het een top week! Grin
Ik zag dat de regels zijn aangepast en dat de inschrijfdatum van de BCT is verschoven. Is dat al meer gedaan? Ik vraag het omdat mijn originele account is geblokkeerd op BCT. Kennelijk is er een issue geweest in 2015, waardoor de accounts zijn geblokkeerd. Ik kan het niet herstellen, omdat ik geen gekoppeld bitcoinadres in mijn profile had. Met andere woorden, dikke pech. Als er al meer is geschoven, dan maak ik wellicht nog kans op een nieuwe datum. Ben benieuwd!
full member
Activity: 238
Merit: 102
Beste maandag ooit dit! Na het lezen van de nieuwe grens heb ik gelijk wat extra onions gekocht en zou nu helemaal aan de eisen moeten voldoen. Ben nu de trotse bezitter van 152 Onions! Op naar meer Grin Oja gelijk 20% rendement op de aankoop...niet veel in fiat maar toch.

welkom bij de club!!
koers lijkt inderdaad op uitbreken te staan, dus op goed moment gekocht!

zorg voor handtekening volgens de regels
maak 5 BCT posts voor elke vrijdag, mag ook gewoon in NL forums
maak 3 deeponion.org forum posts (overal behalve off-topic)
verplaats NIET je coins op donderdag (UTC, ofwel GMT/UK tijzone)

daarna krijg je op vrijdag je airdrop en op zondag drop op basis van je activiteit op de deeponion forums!

klein beetje je best doen, en je heb aan het einde van de airdrops (over 20 weken) zomaar 1000 Onions.
Bedankt! Ik dacht dat zodra je mee doet aan de vrijdag airdrop je niet meer mag mee doen voor de zondag aidrop. Dubbelop feest dus! Als de rest van de week net zo veel goed nieuws als vandaag wordt het een top week! Grin
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Beste maandag ooit dit! Na het lezen van de nieuwe grens heb ik gelijk wat extra onions gekocht en zou nu helemaal aan de eisen moeten voldoen. Ben nu de trotse bezitter van 152 Onions! Op naar meer Grin Oja gelijk 20% rendement op de aankoop...niet veel in fiat maar toch.

welkom bij de club!!
koers lijkt inderdaad op uitbreken te staan, dus op goed moment gekocht!

zorg voor handtekening volgens de regels
maak 5 BCT posts voor elke vrijdag, mag ook gewoon in NL forums
maak 3 deeponion.org forum posts (overal behalve off-topic)
verplaats NIET je coins op donderdag (UTC, ofwel GMT/UK tijzone)

daarna krijg je op vrijdag je airdrop en op zondag drop op basis van je activiteit op de deeponion forums!

klein beetje je best doen, en je heb aan het einde van de airdrops (over 20 weken) zomaar 1000 Onions.
full member
Activity: 238
Merit: 102
Beste maandag ooit dit! Na het lezen van de nieuwe grens heb ik gelijk wat extra onions gekocht en zou nu helemaal aan de eisen moeten voldoen. Ben nu de trotse bezitter van 152 Onions! Op naar meer Grin Oja gelijk 20% rendement op de aankoop...niet veel in fiat maar toch.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
GOED NIEUWS:

We started processing bounty payments...
newbie cant join the airdrop sir?
Only Jr members.


we just set new registration date limit
from 1 Nov 2017 all jr members and above can participate the airdrop!


So those was waiting new registration date can apply now!

De grens is nu op 1 November gezet, dus na het bemachtigen van 100 of meer Onions (door te kopen of door domination taken, zie forums) kun je nu dus meedoen!
Pages:
Jump to: