Pages:
Author

Topic: ⚡ [ANN] ⚡ DeepOnion TOR integratie ⚡ Geen ICO 🚀 Free Airdrops 🚀 28 van 40 Ronden - page 4. (Read 2227 times)

legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Heb het eens allemaal goed beken en dit zier er wel zeer interessant uit allemaal, hopelijk iets voor long-term.

Dit is zeker voor de long-term. Je account laat echter (voorlopig) geen deelname tot de airdrops toe.
Evt. kun je wat Onions kopen bij Novaexchange: https://novaexchange.com/market/BTC_ONION/

Koers is vrij laag nu door de grote trek van funds naar BTC in de laatste week. Koers zal naar vele vermoedens sterk stijgen de komende tijd.
Tevens maak je kans om binnenkort wel deel te nemen aan de airdrops, regels gaan veranderen, maar jouw account is wel erg nieuw.

veel succes in ieder geval!
newbie
Activity: 6
Merit: 0
Heb het eens allemaal goed beken en dit zier er wel zeer interessant uit allemaal, hopelijk iets voor long-term.
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
Hello Guys,

If someone can explain me, I would really appreciate it.

What is the difference between these :

1) Latest Version of DeepOnion Windows v1.3.1 Wallet Client

&

2) Windows Wallet v1.3.1 Client with DeepVault
(MEGA)

Which one is better ?

They are the same.. one is hosted on the Deeponion website and the other one is hosted on the mega platform.
member
Activity: 133
Merit: 10
I am Sylanda
Wish to participate in deep onion but I'm finding really hectic
full member
Activity: 406
Merit: 109
Hello Guys,

If someone can explain me, I would really appreciate it.

What is the difference between these :

1) Latest Version of DeepOnion Windows v1.3.1 Wallet Client

&

2) Windows Wallet v1.3.1 Client with DeepVault
(MEGA)

Which one is better ?
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
Updated met de nieuwste 1.3.1 portefeuille.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Nice, nieuwe thread.

Coin heeft veel potentie, maar trekt ook veel mensen aan die even snel wat willen verdienen. Daarom zijn de eisen ook zo hoog.
In mijn signature staat wel FREE airdrop, maar dat betekend niet dat je er niets voor hoeft te doen...  Cool

Regels worden (te) vaak aangepast, maar als je actief member zou zijn, is dat geen enkel probleem. En kleine foutjes worden vaak herstel als het per ongeluk, te goeder trouw was. Probleem dan is dat het nogal lang duurt inderdaad.. Smiley

succes met deze nieuwe thread!
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
Dit. De regels blijven veranderen. Ik gebruikte eens een nieuwe signature, daar zat blijkbaar een klein foutje in, en ik was wekenlang uitgesloten. Hoewel het allemaal heel traag gaat, regels veranderen en deze ongelofelijk streng zijn, is de forum community wel heel cool. Het is alleen lang op je boodschappen wachten Wink

Het is gewoon een grote community aan het worden om te beheren vrees ik. Maar het gaat wel vooruit.
full member
Activity: 243
Merit: 100
Dit. De regels blijven veranderen. Ik gebruikte eens een nieuwe signature, daar zat blijkbaar een klein foutje in, en ik was wekenlang uitgesloten. Hoewel het allemaal heel traag gaat, regels veranderen en deze ongelofelijk streng zijn, is de forum community wel heel cool. Het is alleen lang op je boodschappen wachten Wink
full member
Activity: 334
Merit: 103
Je kan niet meer in aanmerking komen ,als je niet geregistreerd hebt op hun forum zeker ?

nee en je moet ook in hun forum actief zijn. je kan het proberen om je aan te melden alleen je moet goed uitkijken wat de huidige regels zijn (wisselen elke keer)
Als je eenmaal geweigert bent wordt het onwijs moeilijk om alsnog in aanmerking te komen  Undecided
full member
Activity: 265
Merit: 100
Je kan niet meer in aanmerking komen ,als je niet geregistreerd hebt op hun forum zeker ?
sr. member
Activity: 616
Merit: 263
Tor versie voor DeepOnion is geüpgraded naar de laatste versie - Top Edge! Tor 0.3.3.0-alpha-dev (git-48a51c5f8b80a359)
https://deeponion.org/community/threads/deeponion-dev-team-hard-work-come-to-fruition.27055/


DeepOnion WhitePaper https://deeponion.org/White-Paper.pdf

27th DeepOnion Airdrop Statistieken


Leer meer over de airdrop stats:
https://deeponion.org/community/threads/article-airdrop-statistics-january-19.26399/
































Pages:
Jump to: