Pages:
Author

Topic: [ANN] vDice Ethereum Blockchain Gokken|| Crowdsale is nu gaande! - page 2. (Read 7278 times)

hero member
Activity: 728
Merit: 500
U ook bedankt voor het stemmen. Als we allemaal stemmen vergroten we de kans dat vSlice op Poloniex komt, wat erg goed zal zijn voor de waarde van het token.

In het verleden hebben we gezien dat bijna iedere munt die op Poloniex wordt aangeboden ontzettend gepompt wordt. Ik ben niet echt van plan de tokens meteen te verkopen, ik wil eigenlijk gewoon winst vergaren iedere maand maar als de waarde 10x omhoog gaat dan denk ik toch dat ik verkoop. Smiley

Ik wil inderdaad de tokens ook zo lang mogelijk bewaren, maar bij een grote waardestijging zal ik ook een deel verkopen. Maar niet alles denk ik. Misschien 10-25% houden.
Ik heb vertrouwen invDice, maar ik heb eerder ook teveel vertrouwen gehad in de hoop: het wordt NOG beter..

Je kunt dan beter je winst pakken..

Ja, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Een percentage vasthouden voor het vergaren van winst op de lange duur en de rest verkopen voor minimaal 5x de ICO waarde. Misschien later weer inkopen als er een dump plaatsvindt.

Ik ga gewoon voor de vette winst, verkoop voor winst na ICO.

Als vSlice inderdaad op Poloniex komt dan heb je wel kans op een vette pomp van de waarde in de eerste paar dagen. Het is afwachten geblazen of Poloniex de munt zal aanbieden. Zo niet, dan hoop ik dat Bittrex zo slim is om vSlice te listen. Ik ben niet zo geinteresseerd in de andere (kleinere) crypto markten.

vSlice fans opgelet!

De totale waarde van de ICO is nu al meer dan 214,000 ETH!

Als je 'live' wilt kijken naar de stortingen die gedaan worden in dit fonds gebruik dan Etherscan met het juiste adres.

Hieronder zie je een screenshot van het vSlice ICO adres in Etherscan:

En hieronder dan een vertaling van een belangrijke post van de vDice eigenaar:

Onderwerp: vDice ICO Volledig vernieuwde documentatie:

Beste Ethereum groep, dit is Jason.

Ik was bij het originele team dat het Ethereum project heeft gestart. Nu ben ik bezig met het vDice project.

Onderstaand vind u de allernieuwste documentatie voor vDice:

aa) Spel Code :
https://github.com/jamesgroton/vDice-Contract-Code

bb) vDice ICO Wit Papier (volledig vernieuwde structuur) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_ICO_Whitepaper_English.pdf

cc). Het vDice Zakelijk Plan (inclusief voorspellingen van rendement op investeringen) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Business_Plan_English.pdf

cc). De vDice Ontwikkelings-kaart (Document) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Development_Roadmap.pdf

dd). De vDice Ontwikkelings-kaart  (Visual) :
https://blog.vdice.io/wp-content/uploads/2016/10/vDice_Roadmap.jpg

ee). De officiele vDice ICO aankondiging :
https://blog.vdice.io/crowdsale-announcement-vdice/

Al de bovenstaande documenten zijn nu live en in vier talen.

Nog in petto in de nabije toekomst

1). De vDice ICO Code.
2). De vDice ICO Code derde partij Audit.
3). vDice Spel Code derde partij Audit.
sr. member
Activity: 358
Merit: 250
U ook bedankt voor het stemmen. Als we allemaal stemmen vergroten we de kans dat vSlice op Poloniex komt, wat erg goed zal zijn voor de waarde van het token.

In het verleden hebben we gezien dat bijna iedere munt die op Poloniex wordt aangeboden ontzettend gepompt wordt. Ik ben niet echt van plan de tokens meteen te verkopen, ik wil eigenlijk gewoon winst vergaren iedere maand maar als de waarde 10x omhoog gaat dan denk ik toch dat ik verkoop. Smiley

Ik wil inderdaad de tokens ook zo lang mogelijk bewaren, maar bij een grote waardestijging zal ik ook een deel verkopen. Maar niet alles denk ik. Misschien 10-25% houden.
Ik heb vertrouwen invDice, maar ik heb eerder ook teveel vertrouwen gehad in de hoop: het wordt NOG beter..

Ja, dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Een percentage vasthouden voor het vergaren van winst op de lange duur en de rest verkopen voor minimaal 5x de ICO waarde. Misschien later weer inkopen als er een dump plaatsvindt.

Ik ga gewoon voor de vette winst, verkoop voor winst na ICO.

hero member

member
Activity: 103
Merit: 10

hero member
Ik geloof dat het vDice werkt aan een eigen vSlice wallet en er zal een functie in de wallet zitten om maandelijks de winst te incasseren voor de hoeveelheid vSlice die je in je wallet hebt.

Daar kijk ik dus wel naar uit. Maar inderdaad, ik hoop dat ze snel het vDice spel dat er nu al is gaan verbeteren en dat er spellen zoals poker worden toegevoegd om de populariteit van het platform snel te laten groeien en er voor de houders van vSlice meer winst te behalen valt.

Klinkt erg goed! Ben heel erg benieuwd, ik heb niet weer zin in een dood project dat niet of nauwelijks uit de startblokken komt. Dan ga ik voortaan enkel nog ICO's aan met het doel zsm weer met winst te verkopen.
Ik wil een lange termijn project wat ook daadwerkelijk interessant en voordelig is om langdurig bij betrokken te blijven. Als je een eject hebt om evt. met winst uit te stappen is dat fijn, maar dat moet niet het doel zijn.
Ik wil regelmatige payouts, bonussen, etc. Een werkende opzet..

Het nieuwe logo, etc ziet er goed uit, clean. Houd ik wel van. Het interview was ook goed om te lezen.

En natuurlijk heb ik gestemd!

Laten we inderdaad hopen dat dit een lange termijn project is waar we jarenlang de vruchten van kunnen plukken. Er is natuurlijk altijd risico, maar als het team getrouw nieuwe en betere spellen blijft ontwikkelen en de juiste marketing strategie hanteert, dan kan het best een groot success worden.

De nieuwe vormgeving zoals het logo en zo is erg belangrijk voor de marketing en zal helpen om serieus genomen te worden als project. Ik hoop dat ze de vDice website en logo ook zullen verbeteren want dat ziet er nog niet echt professioneel uit.

Bedankt voor het stemmen!

vDice heeft gekozen om de service van Random.org te gebruiken om echt random nummers te genereren voor het dobbelsteen spel.

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

Voor meer info ga naar: http://random.org

Ben ook erg blij met de keuze, lijkt me de meest veilige optie!
Ik lees uw info over de wallet, interview, etc met zeer veel plezier. En ook ik heb gestemd.

member
vDice heeft gekozen om de service van Random.org te gebruiken om echt random nummers te genereren voor het dobbelsteen spel.

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

Ben ook erg blij met de keuze, lijkt me de meest veilige optie!
Ik lees uw info over de wallet, interview, etc met zeer veel plezier. En ook ik heb gestemd.
sr. member
Activity: 436
Ik geloof dat het vDice werkt aan een eigen vSlice wallet en er zal een functie in de wallet zitten om maandelijks de winst te incasseren voor de hoeveelheid vSlice die je in je wallet hebt.

Daar kijk ik dus wel naar uit. Maar inderdaad, ik hoop dat ze snel het vDice spel dat er nu al is gaan verbeteren en dat er spellen zoals poker worden toegevoegd om de populariteit van het platform snel te laten groeien en er voor de houders van vSlice meer winst te behalen valt.

Klinkt erg goed! Ben heel erg benieuwd, ik heb niet weer zin in een dood project dat niet of nauwelijks uit de startblokken komt. Dan ga ik voortaan enkel nog ICO's aan met het doel zsm weer met winst te verkopen.
Ik wil een lange termijn project wat ook daadwerkelijk interessant en voordelig is om langdurig bij betrokken te blijven. Als je een eject hebt om evt. met winst uit te stappen is dat fijn, maar dat moet niet het doel zijn.
Ik wil regelmatige payouts, bonussen, etc. Een werkende opzet..

Het nieuwe logo, etc ziet er goed uit, clean. Houd ik wel van. Het interview was ook goed om te lezen.

En natuurlijk heb ik gestemd!
hero member

Random.org heeft meer dan tien jaar ervaring met het genereren van ECHTE random nummers via het gebruik van atmosferische storingen.  Vele methoden om Random nummers te genereren zijn op de lange duur voorspelbaar met algoritmes dus het is belangrijk als het om geld winnen gaat in een gokspel dat de nummers niet voorspelbaar zijn. Ik ben daarom blij dat vDice gekozen heeft om met Random.org te werken.

sr. member
Voor diegenen die interesse hebben om meer te weten over Jason Colby van het vDice team dan is hier je kans.

Jason was deel van het originele team dat Ethereum vormde in den beginne. Hij was betrokken bij de ontwikkeling van Ethereum van 2014 tot 2016 in het Berlin ETHDev hoofdkantoor. Hij heeft een groot vertrouwen in het success van 'slimme contracten' op de blockchain.

Lees nu een exclusief interview met Jason via de onderstaande link:  

Dat was een inzichtelijk interview. Bedankt voor de link.   Cool

hero member
Dit begint dus nu echt op een mega succesvol project te lijken als we afgaan op de hoeveelheid aandacht het krijgt van de publieke media.

Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

Ik was ook aangenaam verbaasd naar de aandacht rond dit project. Deze ICO heeft nu een waarde van rond de 2 miljoen, dat is behoorlijk veel geld om het vDice platform mee uit te breiden met een paar aantrekkelijke spellen.

De aandacht omtrend vDice zal ook de nodige ontwikkelaars en programmeurs aantrekken die interesse hebben om 'third-party' applicaties te schrijven voor het platform en gebruik te maken van de beveiliging via de Ethereum blockchain.

Voor diegenen die interesse hebben om meer te weten over Jason Colby van het vDice team dan is hier je kans.

Jason was deel van het originele team dat Ethereum vormde in den beginne. Hij was betrokken bij de ontwikkeling van Ethereum van 2014 tot 2016 in het Berlin ETHDev hoofdkantoor. Hij heeft een groot vertrouwen in het success van 'slimme contracten' op de blockchain.

Lees nu een exclusief interview met Jason via de onderstaande link: 

sr. member
Dit begint dus nu echt op een mega succesvol project te lijken als we afgaan op de hoeveelheid aandacht het krijgt van de publieke media.

Ben heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen.

hero member
Hoeveel dagen duurt de ICO nog? Misschien dat ik nog wat vDice aanschaf.
Jammer dat de bonus niet zo lang duurde.
Wel fijn dat het max 130% was en 120% in week 2. Stuk realistischer dan bonussen van 150% of meer.
Dat komt scammy over en het moet ERGENS van betaald worden.

Maar als de ICO nog even open staat denk ik erover na.

Hey johanh, de ICO duurt nog tot 15 December, dus je hebt nog 4 dagen de tijd!

Ik denk er zelf ook nog aan om wat extra vSlice aan te schaffen.

Volgens mij nog een week, maar dat weet coinhugger vast beter?

Wanneer zou de nieuwe wallet actief zijn? Deze ETH wallet met tokens is verder niet verkeerd, maar een echte vDice wallet zou geweldig zijn.
Ben verder heel benieuwd hoeveel vaart het team zet nadat de ICO afloopt. Al genoeg projecten gezien die direct na de ICO gewoon instortten..
Dus ik hoop dat er binnen 1 a 2 weken daadwerkelijk nieuws is te melden.

Andre

Er is nu een fantastisch nieuw grafisch ontwerp voor vSlice met mooi logo en betere structuur.

Wil je het zien. Ga dan naar: https://bitcointalksearch.org/topic/ann-vslice-an-ethereum-gaming-platform-token-1691524

Kom en stem om vSlice op Poloniex te krijgen!

Ga naar:  https://poloniex.com/coinRequest

Wat is de naam van de munt?

What is the name of the coin? *

vSlice

Wat is het symbool van de munt?
What is the coin's symbol? *

VSL

Link alsjeblieft naar de aankondigingspagina.
Please link to the announcement page. *

https://bitcointalksearch.org/topic/ann-vslice-an-ethereum-gaming-platform-token-1691524

Als de munt een website heeft, geef de link dan hier.
If the coin has a website, please link it here.

http://www.vslice.io/

Als de munt een block explorer heeft, link deze dan hier.
If the coin has a block explorer, please link it here.

https://etherscan.io/token/vSlice

Leg alsjeblieft uit waarom je deze munt toegevoegd wil zien op de wisselkoers markt.
Please explain why you would like to see this coin added to the exchange. *

vSlice is een winst delend meta-token op het Ethereum Blockchain. Het is beveiligd door het Ethereum netwerk en blockchain.

vSlice biedt een deel van de winst voor alle spellen die gebonden zijn aan het vDice platform.

vDice bij naam genoemd op de gerenomeerde nieuws organisatie Econotimes.

Wil je weten wat zij over vDice schrijven, klik dan op de link hieronder. Laat ons weten wat je ervan vindt.  

Een serie door Econotimes over ICOs noemt vDice

[/b]
sr. member
Volgens mij nog een week, maar dat weet coinhugger vast beter?

Wanneer zou de nieuwe wallet actief zijn? Deze ETH wallet met tokens is verder niet verkeerd, maar een echte vDice wallet zou geweldig zijn.
Ben verder heel benieuwd hoeveel vaart het team zet nadat de ICO afloopt. Al genoeg projecten gezien die direct na de ICO gewoon instortten..
Dus ik hoop dat er binnen 1 a 2 weken daadwerkelijk nieuws is te melden.

Andre
member
Hoeveel dagen duurt de ICO nog? Misschien dat ik nog wat vDice aanschaf.
Jammer dat de bonus niet zo lang duurde.
Wel fijn dat het max 130% was en 120% in week 2. Stuk realistischer dan bonussen van 150% of meer.
Dat komt scammy over en het moet ERGENS van betaald worden.

Maar als de ICO nog even open staat denk ik erover na.
hero member
Coinhugger: Is het niet juist beter dat ze de loterij aan een externe partij overlaten met een goede reputatie?
Ik heb eerlijk gezegd liever dat random.org dit doet dan zij zelf of een andere, onbekende partij.
Random.org ken ik tenminste en doet niet anders. Zo ken ik ze ook van andere, niet crypto gerelateerde zaken.

Dus al zijn ze maar 95% gedecentraliseerd, lijkt me dat beter en veiliger dan dat ze alles in house doen?

Hoi Andre1980, ja ik ben het volledig met je eens dat het gebruik van een randomizer van een externe partij met goede reputatie juist een groot pluspunt is voor vDice. Random.org is hiervoor de beste keuze.

Random.org is wijdverbreid gebruikt door vele instanties die een ECHT random nummer nodig hebben en niet een nummer dat uiteindelijk doormiddel van algoritmes voorspeld kan worden. Dat dit deel dan niet gedecentraliseerd is vind ik dan minder belangrijk, veiligheid en eerlijkheid weegt zwaarder.

Wie is die TwitchySeal eigenlijk? Werkt hij voor een concurrent? Zat hij ook in het PeerPlays draadje, wat in essentie hetzelfde idee is, al lijkt vDice een paar stappen vooruit te lopen?
Hoe kun je tijdens de ICO al zeggen dan het een scam is, terwijl e.e.a zich nog moet bewijzen?

Ook gerenommeerde bedrijven kunnen scammen.. Kijk naar GAW, Hashra, KNC, Butterfly Labs, etc.. Begonnen met de beste intenties, then it went to shit en de klanten waren de dupe.
Allen hadden een goede tot redelijke reputatie, dus dat zegt heel erg weinig. We moeten vDice op hun daden beoordelen.

Elke crypto investering is riskant, net als in de "echte" wereld. Maar als je niets riskeert, win je zeker niet..

Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in! (En als ik verlies maak, dan is dat maar zo. Hoort erbij.)

Johanh, ik heb eerlijk gezegd geen idea wie TwitchSeal is en of hij belangen heeft bij andere loterij projecten.

Ja, de daden van het vDice team zullen op de lange duur aantonen of het een duurzaam en eerlijk project zal zijn. Ik heb er persoonlijk wel vertrouwen in, maar het is natuurlijk maar afwachten want zoals je al zelf aangaf kunnen gerenommeerde bedrijven zich zomaar tegen ons keren.  Als vDice het goed doet, zullen ze kunnen uitkijken naar vele succesvolle jaren. Dit project heeft zoveel potentieel.
member
Wie is die TwitchySeal eigenlijk? Werkt hij voor een concurrent? Zat hij ook in het PeerPlays draadje, wat in essentie hetzelfde idee is, al lijkt vDice een paar stappen vooruit te lopen?
Hoe kun je tijdens de ICO al zeggen dan het een scam is, terwijl e.e.a zich nog moet bewijzen?

Ook gerenommeerde bedrijven kunnen scammen.. Kijk naar GAW, Hashra, KNC, Butterfly Labs, etc.. Begonnen met de beste intenties, then it went to shit en de klanten waren de dupe.
Allen hadden een goede tot redelijke reputatie, dus dat zegt heel erg weinig. We moeten vDice op hun daden beoordelen.

Elke crypto investering is riskant, net als in de "echte" wereld. Maar als je niets riskeert, win je zeker niet..

Ik heb er in elk geval alle vertrouwen in! (En als ik verlies maak, dan is dat maar zo. Hoort erbij.)
sr. member
Coinhugger: Is het niet juist beter dat ze de loterij aan een externe partij overlaten met een goede reputatie?
Ik heb eerlijk gezegd liever dat random.org dit doet dan zij zelf of een andere, onbekende partij.
Random.org ken ik tenminste en doet niet anders. Zo ken ik ze ook van andere, niet crypto gerelateerde zaken.

Dus al zijn ze maar 95% gedecentraliseerd, lijkt me dat beter en veiliger dan dat ze alles in house doen?
hero member
Ik blijf vragen, niemand antwoorden.

Doen jullie begrijpen dat vdice is niet gedecentraliseerd of bewijsbaar eerlijk?

Begrijpt u dat is het grootste pluspunt voor vdice? En het is niet waar?

Wat denk je?

TwitchySeal, weet je wel wat je zegt?  Je komt over als een complete idioot met dat nep Nederlands van jou.

Als je normaal Nederlands kan schrijven dan krijg je een normaal Nederlands antwoord.

Do you understand that vdice is not provably fair or decentralized?

Do you understand that this is the basis of their product?

Ik begrijp dat de basis van het vDice product is dat het een gedecentralizeerd systeem is.  De weddenschappen worden via slimme contracten op het Ethereum network afgehandeld.  Kan jij me uitleggen met technische onderbouwing en details waarom je gelooft dat het niet gedecentraliseerd is?

Sure.  This is all explained in the official code audit, and also by multiple qualified gambling site owners/developers.  (I am neither developer or owner)

A decentralized system doesn't necessarily mean cheating isn't possible.  It would mean that everyone would have the equal chance to cheat.
But the point isn't whether or not they will cheat, or have cheated.  It's whether they are decentralized.

Players and Investors send their ETH to Smart Contract Address.
Smart Contract relies on oracalize and random.org to determine the outcome of the bet.

Smart Contract is decentralized.
Oracalize and Random.org are not.

Players have to trust the people who work for Oracalize and Random.org have not and will not cheat them by providing the first number generated by their RNG after the call.
THere are tons of ways the player could be cheated that could be detected after the fact.  YOu only need to see the support chat.  Players constantly have to submit support tickets to get their bets unstuck.
There are also a few scenarios where they could be cheated in a way that would be impossible for the player to detect.  
In addition, there are ways for vdice admin to steal investor funds held in the smart contract bankroll.  

From Code Audit:

Source: VSlice Audit
November, 2016. Authored by Peter J Vessenes and Dennis Peterson.

Ok, de Code Audit laat zien dat theoretisch de zwakke schakel alleen ligt bij Random.org omdat zij in theorie ongedetecteerd 'replay requests' zouden kunnen doen. Dus in die zin begrijp ik wat je zegt.

Persoonlijk vind ik dat geen probleem omdat ik wel vertrouwen heb in Random.org. Het feit dat vDice deze security audit beschikbaar heeft gemaakt geeft ook duidelijk aan dat dit feit niet wordt verstopt.

Did you read the code audits?  This isn't theoretical.  vdice is either fully 100% decentralized or they are not.  

Same with provably fair.

This isn't about whether or not they will cheat, it's about whether or not they developed a decentralized platform or not.  Take your head out of your ass and think about something besides the money for yourself.

Ja, ik heb de code audits gelezen. Als ik zeg 'theoretisch' daarmee bedoel ik dat het inderdaad mogelijk is dat Random.org 'replay requests' kan doen, maar of zij dit in de praktijk ook daadwerkelijk gaan doen om de uitkomsten van vDice te beinvloeden dat weten we natuurlijk niet zeker. Zoals gezegd heb ik vertrouwen in de integriteit van Random.org, maar een ieder moet dat voor zichzelf beslissen.

Een ieder begrijpt dat de random nummer generatie voor vDice niet gedecentralizeerd is, ze hebben duidelijk gezegd dat zij Random.org gebruiken voor dit deel van het proces. We begrijpen ook dat Random.org een 'zwarte doos' is die we niet 'provably fair' kunnen testen. Ondanks dat vind ik dit nog steeds een acceptabele constructie want het is erg moeilijk om zelf een echt random nummer te genereren en Random.org zijn experts op dit terrein.

legendary
Activity: 2688
Merit: 2077
Join the world-leading crypto sportsbook NOW!

Doen jullie begrijpen dat vdice is niet gedecentraliseerd of bewijsbaar eerlijk?

Wat denk je?

TwitchySeal, weet je wel wat je zegt?  Je komt over als een complete idioot met dat nep Nederlands van jou.

Als je normaal Nederlands kan schrijven dan krijg je een normaal Nederlands antwoord.

Ik begrijp dat de basis van het vDice product is dat het een gedecentralizeerd systeem is.  De weddenschappen worden via slimme contracten op het Ethereum network afgehandeld.  Kan jij me uitleggen met technische onderbouwing en details waarom je gelooft dat het niet gedecentraliseerd is?

Sure.  This is all explained in the official code audit, and also by multiple qualified gambling site owners/developers.  (I am neither developer or owner)

A decentralized system doesn't necessarily mean cheating isn't possible.  It would mean that everyone would have the equal chance to cheat.
But the point isn't whether or not they will cheat, or have cheated.  It's whether they are decentralized.

Smart Contract relies on oracalize and random.org to determine the outcome of the bet.

Players have to trust the people who work for Oracalize and Random.org have not and will not cheat them by providing the first number generated by their RNG after the call.
THere are tons of ways the player could be cheated that could be detected after the fact.  YOu only need to see the support chat.  Players constantly have to submit support tickets to get their bets unstuck.
There are also a few scenarios where they could be cheated in a way that would be impossible for the player to detect.  
In addition, there are ways for vdice admin to steal investor funds held in the smart contract bankroll.  

From Code Audit:

Ok, de Code Audit laat zien dat theoretisch de zwakke schakel alleen ligt bij Random.org omdat zij in theorie ongedetecteerd 'replay requests' zouden kunnen doen. Dus in die zin begrijp ik wat je zegt.

Persoonlijk vind ik dat geen probleem omdat ik wel vertrouwen heb in Random.org. Het feit dat vDice deze security audit beschikbaar heeft gemaakt geeft ook duidelijk aan dat dit feit niet wordt verstopt.

Did you read the code audits?  This isn't theoretical.  vdice is either fully 100% decentralized or they are not. 

Same with provably fair.

This isn't about whether or not they will cheat, it's about whether or not they developed a decentralized platform or not.  Take your head out of your ass and think about something besides the money for yourself.

hero member

Wat denk je?

TwitchySeal, weet je wel wat je zegt?  Je komt over als een complete idioot met dat nep Nederlands van jou.

Ik begrijp dat de basis van het vDice product is dat het een gedecentralizeerd systeem is.  De weddenschappen worden via slimme contracten op het Ethereum network afgehandeld.  Kan jij me uitleggen met technische onderbouwing en details waarom je gelooft dat het niet gedecentraliseerd is?

Sure.  This is all explained in the official code audit, and also by multiple qualified gambling site owners/developers.  (I am neither developer or owner)

A decentralized system doesn't necessarily mean cheating isn't possible.  It would mean that everyone would have the equal chance to cheat.
But the point isn't whether or not they will cheat, or have cheated.  It's whether they are decentralized.

THere are tons of ways the player could be cheated that could be detected after the fact.  YOu only need to see the support chat.  Players constantly have to submit support tickets to get their bets unstuck.

From Code Audit:

Nieuwe blog post

Deze nieuwe blog post van vDice dekt het post-ICO plan en specifiek:

1. Nieuw ontwerp

2. Nieuwe Spel Code implementatie
(nu mogelijk omdat gas limieten zich hebben genormalizeerd op het Ethereum netwerk)

3. Nieuwe Web Wallet voor het gebruik van vSlice Tokens.

https://medium.com/@vdiceio/vdice-post-ico-plan-83b48eb914dd#.4e6qud1p7
Pages:
Jump to: