Pages:
Author

Topic: [ANN][EFL] Electronic Gulden - NEWS! - ANDROID WALLET AVAILABLE! - page 13. (Read 106061 times)

full member
Activity: 154
Merit: 100

Good job, getting eGulden on the largest news station Smiley

The guy from bitonic isnt very positive about alts... what a douche Cheesy

I'm not that big of a fan of alts either, they bring down the thoughts about bitcoin.
Everyone is just making their own coin, for their own country, favorite food or favorite animal.

I like this coin though.
hero member
Activity: 574
Merit: 500
Growcoin Chief

Good job, getting eGulden on the largest news station Smiley

The guy from bitonic isnt very positive about alts... what a douche Cheesy
legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Waves | 3PHMaGNeTJfqFfD4xuctgKdoxLX188QM8na
hero member
Growcoin Chief
Thank you for all the kind words.

We've hit every newspaper in the country today! Just this morning we've had over 3k+ requests! As you might understand we will be very busy making sure distribution is done correctly and answering a lot of e-mails from new adopters and media. We would like to let you know that you can help and support us by taking an active role in our already strong community. You can do this by browsing to our community forums and help the Dutch citizens setup their EFL wallet's and getting started. We're heading in the right direction! It makes us smile to see so many new Dutch crypto users requesting their share of e-guldens.

Let's bring the (e)gulden back to the Netherlands Smiley

dankjulliewel!

Team e-gulden

Kun je nog even duidelijk maken hoe/wat qua distributie... Per huishouden een aanvraag of P.P. een aanvraag? Wink
newbie
Activity: 27
Merit: 0
Gonna buy some more EFL now price is still low Cheesy Cheesy Cheesy
member
Activity: 70
Merit: 10
Thank you for all the kind words.

We've hit every newspaper in the country today! Just this morning we've had over 3k+ requests! As you might understand we will be very busy making sure distribution is done correctly and answering a lot of e-mails from new adopters and media. We would like to let you know that you can help and support us by taking an active role in our already strong community. You can do this by browsing to our community forums and help the Dutch citizens setup their EFL wallet's and getting started. We're heading in the right direction! It makes us smile to see so many new Dutch crypto users requesting their share of e-guldens.

Let's bring the (e)gulden back to the Netherlands Smiley

dankjulliewel!

Team e-gulden
hero member
Activity: 1680
Merit: 506
Trphy.io
I am so excited for the news tomorrow!

EFL is gonna blow up in Holland, I feel it
full member
Activity: 154
Merit: 100
Wow, coin seems promising.
legendary
Activity: 1205
Merit: 1000
hero member
Activity: 1680
Merit: 506
Trphy.io
Good job with the distribution system! Look forward to the NOS news part!

Ik heb 2x 0.01 € overgemaakt omdat ik de eerste keer vergeten was de referentie erbij te vermelden.

Wordt dit niet gezien als dubbel claim?

Heb de 50 EFL nog niet ontvangen..

LWiLna5NpkDTmu1RiWcSpuZC7BTx8QcewL

Als ik de andere berichten zo lees hoort het aardig rap te gaan Smiley

EDIT: ONTVANGEN!

Got my 50 EFL thanks to the amazing dev team
newbie
Activity: 16
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed?
(translation: requesting instructions  Grin
mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking.
Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen.
Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ?

Als ik het goed begrepen heb, is het 50efl per huishouden..
waar begrijp je dat uit? Ik zie geen voorwaarden waar dit uit blijkt oid op de site.

Topic even doorlezen  Wink
topic heb ik al eens doorgelezen, maar ga je me nu vertellen dat ik voor de voorwaarden op een forum van een derde partij moet kijken ? Klinkt steeds ongeloofwaardiger allemaal.
besides... ander email, ander reknr, andere wallet.. hoe zou dat dan gekoppeld moeten worden aan een eerdere aanvraag ?
newbie
we zijn ook in Parool, die is wel oké  Grin
hero member
Growcoin Chief
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed?
mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking.
Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen.

waar begrijp je dat uit? Ik zie geen voorwaarden waar dit uit blijkt oid op de site.

Topic even doorlezen  Wink
hero member
Growcoin Chief
Wat een klote artikel op nos... ook echt linken naar de andere guldencoin... HAHAHA dit is wel een domper
newbie

hero member
Growcoin Chief

newbie
Developer: We could use a tutorial for Newbs how to make a wallet and such... it will make it easier for the crowd to hop in
newbie
hero member
Activity: 686
when is the interview
Pages:
Jump to: