Pages:
Author

Topic: Beste manier BTC omzetten naar bankaccount - page 3. (Read 760 times)

brand new
Activity: 0
Merit: 0
December 12, 2017, 01:20:35 PM
#4
Ik ben ook een beginner en gebruik momenteel alleen coinbase. Is er een betere manier? Ik heb momenteel nog geen last van de belasting gehad.
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
December 12, 2017, 01:17:48 PM
#3
Yo guys/girls,

Snelle vraag wat is de beste manier om me BTC naar FIAT om te zetten zonder dat ik er heel veel voor betaal qua belasting etc etc?
Dit word de 1e keer dat ik het ga laten storten dus wil wel graag gelijk de beste manier!

Alvast bedankt!

GR. Terro12


gewoon zwart verkopen, tegen lagere koers, beide partijen zijn dan blij !!

kweet niet waar je woont, maar je kan me even pm'en

sr. member
Activity: 518
Merit: 268
December 12, 2017, 10:46:14 AM
#2
Om wat voor bedrag gaat het? Ik heb voorheen wel is gelezen dat bezittingen onder de 25 duizend euro in Bitcoin kwijtgescholden worden van belasting. Buiten dit soort bedragen van de belastingen ook wel mee, Bitcoin valt onder box 3: Sparen en beleggen. De waardes kunnen hier gevonden worden:
Code:
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/vermogen_en_aanmerkelijk_belang/vermogen/belasting_betalen_over_uw_vermogen/grondslag_sparen_en_beleggen/berekenen_belasting_over_uw_inkomsten_uit_vermogen_vanaf_2017
newbie
Activity: 25
Merit: 0
December 12, 2017, 09:19:49 AM
#1
Yo guys/girls,

Snelle vraag wat is de beste manier om me BTC naar FIAT om te zetten zonder dat ik er heel veel voor betaal qua belasting etc etc?
Dit word de 1e keer dat ik het ga laten storten dus wil wel graag gelijk de beste manier!

Alvast bedankt!

GR. Terro12
Pages:
Jump to: