Pages:
Author

Topic: BitBill.nl - Al je rekeningen betalen met Bitcoins (of kies uit 19 andere coins) - page 3. (Read 20878 times)

sr. member
Activity: 462
Merit: 250
I can draw your avatar!
Kan ik bijv. bij Bol.com direct voor een ideal betaallink kiezen? of moet ik de betaling annuleren en wachten tot ik een link in de mail krijg?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001


Zie betaallink, als je daar je ideal link invoert betalen wij via die link. Op deze manier kan je daadwerkelijk alles kopen Smiley
sr. member
Activity: 462
Merit: 250
I can draw your avatar!
Heb je iets meer info over de ideal functie? Deze zie ik op de site niet terugkomen, wel erg interessant. Betalingen gaan dan handmatig?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Precies! Nadat ik wat andere projecten heb afgerond ga ik me bezig houden met promotie van dit product en zal er hopelijk ook een optie voor Amerikanen komen.
sr. member
Activity: 353
Merit: 251
ik heb het gezien, super!
dus voortaan kan ik gewoon overal waar je met ideal kan betalen,
met bitcoin betalen! Grin
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Bedankt voor je vertrouwen!

Rekening is inmiddels betaald. Helaas was de betaling gekoppeld aan je sessie waardoor het na betaling terugkeren naar de webwinkel een foutmelding optrad. (Zie email).
sr. member
Activity: 353
Merit: 251
oké ik heb hem verstuurd.
ik ben benieuwd, als dit werkt is het echt een super handige service!
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Dit zou inprincipe niet uit moeten maken, maar voor de test, ING
sr. member
Activity: 353
Merit: 251
ik wil het wel proberen iets te bestellen met ideal.
welke bank moet ik kiezen?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Zou met DigiByte mijn dagelijkse boodschappen er wel mee willen betalen bij de jumbo Wink

Bestel je boodschappen via internet en stuur ons de ideal link Smiley
sr. member
Activity: 252
Merit: 250
Zou met DigiByte mijn dagelijkse boodschappen er wel mee willen betalen bij de jumbo Wink
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001

Ik heb het interview zojuist gezien. Ziet er goed uit! Ik denk dat de werking van BitBill bij de meeste mensen toch wel duidelijk was, maar anders zal dat nu zeker het geval zijn.

Grappig om te zien dat Ronald zijn 'Wisselkoersen' (deel van zijn) website verdedigd. Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat het mogelijk is dit mooier (en overzichtelijker) te maken. Veel succes!

Thanks Smiley Ja ik was van mening dat het ook overzichtelijker kan. Dit komt er dus ook aan Smiley
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!

Ik heb het interview zojuist gezien. Ziet er goed uit! Ik denk dat de werking van BitBill bij de meeste mensen toch wel duidelijk was, maar anders zal dat nu zeker het geval zijn.

Grappig om te zien dat Ronald zijn 'Wisselkoersen' (deel van zijn) website verdedigd. Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat het mogelijk is dit mooier (en overzichtelijker) te maken. Veel succes!
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Hey Don,

Digitalcoin kon op dit moment niet geimplementeerd worden omdat de server van de transactie verwerker te weinig geheugen had.

Ik houdt je op de hoogte Smiley
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Ik had deze even gemist. Ziet er prima uit ShopemNL!

Ik zie momenteel DigitalCoin nog niet terug op de pagina. Gaat deze alsnog geïmplementeerd worden? DigitalCoin is een van mijn all-time favorites Smiley.


Veel succes toegewenst met je project!
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Dit doet onze betaalprovider Smiley
legendary
Activity: 2044
Merit: 1008
Hoe zetten jullie die andere (vooral met weinig volume) cryptos om naar euros?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Begrijpelijk, mocht je daarna je ervaring willen delen op onze website graag.

Omdat het weekend is worden de transacties morgen pas verwerkt door de bank en zullen op zijn vroegst dinsdag arriveren bij de begunstigde.

Aankomende week zullen wij op beschikbare fora van de ondersteunde coins onze berichtgeving mbt onze dienst plaatsen.
legendary
Activity: 1596
Merit: 1010
Sure thing.. Ga ik doen!

DigitalCoin kan hopelijk morgen worden toegevoegd aan de ondersteunde coins Smiley

Much obliged Smiley

Ik neem sowieso rond woensdag even contact op met de begunstigde van de overschrijving, gewoon om te kijken of alles vlot verlopen is etc Smiley
Pages:
Jump to: