Pages:
Author

Topic: BitBill.nl - Al je rekeningen betalen met Bitcoins (of kies uit 19 andere coins) - page 4. (Read 20943 times)

legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Sure thing.. Ga ik doen!

DigitalCoin kan hopelijk morgen worden toegevoegd aan de ondersteunde coins Smiley
legendary
Activity: 1596
Merit: 1010
Bedankt voor je vertrouwen! De rekening is inmiddels betaald aan de ontvanger.

Dat gaat snel oO Smiley

Kan je me enkele details over de service bezorgen via PM? (die mogen gebruikt worden voor het artikel bedoel ik dan) bv. of jullie een bank rekening hebben in elk land dat ondersteund wordt, of dat er enkel betaald wordt in landen die van SEPA gebruik maken, etc. Smiley

legendary
Bedankt voor je vertrouwen! De rekening is inmiddels betaald aan de ontvanger.
legendary
Activity: 1596
Merit: 1010
Zeker een interessante service, ook blij dat dit wel degelijk voor heel wat landen beschikbaar is Smiley

Ik heb net een test transactie gedaan voor een rekening die moet betaald worden tegen eind volgende week, Ik hou jullie op de hoogte van hoe het loopt Smiley

Het bedrag was 50 euro, inclusief de fee & transactiekosten heb ik uiteindelijk 51.45 euro betaald. Al bij al valt dit goed mee hoor Wink (Overschrijving naar een rekening in België by the way)

review artikel volgt nog Wink
legendary
Mooi initiatief! Hoe zit het met andere valuta? (Zoals USD)

Hier zou een klant wel kostenbesparend kunnen werken door de betaling via jullie te laten gaan in plaats van paypal.

Ook wanneer je het zelf via de bank zou overmaken in dollars is de koers die de bank hanteert aanzienlijk hoger dan de daadwerkelijke waarde... Kunnen jullie hier iets in betekenen?

We hebben nu de beta in Nederland uitgerold, mocht dit een succes worden zullen we uitbreiden naar europa (engels talige website) en daarna world-wide met meerdere valuta's.

Mochten we in de tussentijd een financiële boost krijgen door een partij dan zal het natuurlijk een ander verhaal worden.

leuk initiatief maar hoe en waar wordt de koers bepaald? ik heb net even wat "getest" maar ik kan nergens op voorhand zien hoeveel coins ik moet gaan betalen, dit is wel vereistte voor mij, anders blijft het een gok wat de wisselkoers Euro-Coin is.

Dit zal inderdaad een snel komende toevoeging zijn. We werken nu met litepaid

// Een vrijwillige donatie ontvangen waar we erg blij mee zijn. Om die reden hebben wij ook een donatie pagina opgezet. Alle donaties zullen wij gebruiken t.b.v. onze dienst. Alle donaties komen dus ten goed voor onze dienstverlening.

legendary
Activity: 2210
Merit: 1109
leuk initiatief maar hoe en waar wordt de koers bepaald? ik heb net even wat "getest" maar ik kan nergens op voorhand zien hoeveel coins ik moet gaan betalen, dit is wel vereistte voor mij, anders blijft het een gok wat de wisselkoers Euro-Coin is.
hero member
Activity: 693
Merit: 500
Mooi initiatief! Hoe zit het met andere valuta? (Zoals USD)

Hier zou een klant wel kostenbesparend kunnen werken door de betaling via jullie te laten gaan in plaats van paypal.

Ook wanneer je het zelf via de bank zou overmaken in dollars is de koers die de bank hanteert aanzienlijk hoger dan de daadwerkelijke waarde... Kunnen jullie hier iets in betekenen?
legendary
1% en 99 cent.

heb ineens veel meer vertrouwen in paypal met hun fee's

Zelfs mollie rekent maar 15 cent transactie kosten.

En wie garandeert dat het betaalde bedrag niet gestorneerd wordt na 30 of zelfs max 90 dagen?

Paypal vraagt 3,2 procent, vind ik persoonlijk een groot verschil, het project is nieuw en in beta stadium dit betekend dat er nog het één en ander (zoals bijvoorbeeld de transactiekosten en fee's kunnen worden bijgesteld indien haalbaar of struikelpunt is.)

De transactiekosten (0.99 cent zijn de bankkosten voor overschrijving, en de cryptocoin kosten van onze betaalprovider)
De fee (1%) zijn onze 'administratie kosten'.

Op dit moment zijn alle overboekingen naar de begunstigde handmatig, in de toekomst willen wij dit uiteraard automatiseren waardoor we de fee expedentieel kunnen verlagen.

Betalingen naar begunstigde zullen wij per bankoverschrijving, of indien aanwezig per betaallink voldoen. Stornering is dus niet mogelijk.
sr. member
Activity: 462
Merit: 250
1% en 99 cent.

heb ineens veel meer vertrouwen in paypal met hun fee's

Zelfs mollie rekent maar 15 cent transactie kosten.

En wie garandeert dat het betaalde bedrag niet gestorneerd wordt na 30 of zelfs max 90 dagen?
legendary

Eenvoudig en snel al je rekeningen betalen met Bitcoins of één van de 20 andere cryptocurrencies.
Eindelijk is het mogelijk, nu kan je echt overal met Bitcoins betalen.
Betaal je belasting, je huur of je telefoon rekening simpel en snel met Bitcoins.
Geen account of verificatie nodig, slechts twee stappen en je rekening wordt betaald.

Geen account of verificatie nodig
Ons systeem is zo ontwikkeld dat u in slechts twee stappen uw rekening kan betalen met Bitcoins. Hoe? Heel simpel, vul het bedrag en de gegevens van de begeunstigde in, betaal ons in Bitcoins en wij doen de rest.

En nog snel ook!
Voer tijdens het invoeren van de transactie een betaallink in en wij zorgen ervoor dat uw rekening nog sneller betaald wordt. Ons doel is om elke rekening binnen één werkdag te hebben betaald aan de begunstigde.

Volledig transparant
Elke transactie die u doet is te controleren via ons 'Statusoverzicht' module. Hier vind u een overzicht van de door u gemaakte transacties en de status hiervan. Zo kunt u direct inzien of wij de betaling naar de begunstigde hebben verzorgd.

Hoe wij geld verdienen?
Uiteraard moeten wij ook ons brood verdienen, anders hadden wij deze dienst niet beschikbaar kunnen stellen. Wij rekenen daarom 1% fee over het bedrag van de rekening en slechts € 0,99 transactie kosten.

Voor meer informatie zie BitBill.nl!

p.s. Website is op dit moment in beta fase, alle functionaliteiten werken maar we blijven updaten.

Pages:
Jump to: