Pages:
Author

Topic: Bitonic in hoger beroep voor erkenning van bitcoin als geld - page 3. (Read 12805 times)

full member
Activity: 146
Merit: 100
Co-Founder @ Blocktrail
Als dit hoger beroep succes heeft en bitcoin hierna "geld" is. Heb je dan automatisch een Bank licentie nodig om in bitcoin te kunnen handelen ?
sr. member
Activity: 426
Merit: 250
Het enige dat ik nog steeds wil weten is wat het resultaat zou zijn als bitcoin als geld wordt gezien. Misschien handig om een lijstje aan te dragen met de gevolgen als dit hoger beroep gewonnen wordt. 
Op website staat een lijst met een aantal mogelijke gevolgen: https://bitcoinisgeld.org/waarom#begripgeld

Mochten er gevolgen nog niet duidelijk zijn, dan is dat een prima vraag om te stellen Smiley
hero member
Activity: 938
Merit: 1000
Het enige dat ik nog steeds wil weten is wat het resultaat zou zijn als bitcoin als geld wordt gezien. Misschien handig om een lijstje aan te dragen met de gevolgen als dit hoger beroep gewonnen wordt. 
sr. member
Activity: 426
Merit: 250
We begrijpen dat de website niet op alle vragen antwoord geeft en dat er daarom nog veel vragen bij mensen blijven hangen. Ik wil via dit topic de mogelijkheid geven om mensen vragen te laten stellen en wij zullen die waar nodig door juridische experts laten beantwoorden. Wij zullen die adviezen uit eigen zak betalen, dus dat gaat niet van het opgehaalde bedrag af. We zijn echter nog wel een jong bedrijf en onze geldreserves zijn helaas niet onbeperkt, dus ik kan niet beloven dat we alle vragen kunnen laten beantwoorden, we zullen echter ons best doen.
Pages:
Jump to: