De helft lukt me niet, denk dat de markt dan een beetje instort :p Maar vind het wel wonderbaarlijk te zien hoe dit zo allemaal gaat.. Ik had al wel een goed gevoel over onze groupbuy, maar dit is ook voor ons wel boven verwachting..
Prijs welke betaald wordt momenteel is inderdaad ongekend, persoonlijk denk ik dat de prijs nog wel naar beneden gaat. Ondanks dat KNC wellicht bij velen een goed gevoel geeft heb ik toch wel de verwachting dat er ergens de komende weken een delay zal komen. Dit zal direct van invloed zijn op de shareprijs en ik zie dus zeker mogelijkheid om weer wat share tegen een lagere prijs terug te kopen.
Bottomline heb ik namelijk wel het geloof erin dat die miners geleverd gaan worden en er dividend uitbetaald gaat worden.
Maar zoals gezegd, mijn exposure heb ik nu dus afgebouwd en ga de komende tijd het in de gaten houden.
Echt aan het vloeken dat ik gisteren de trekker niet over heb gehaald toen ze nog makkelijk aan 0.017 konden verkocht worden. Vrees dat het race to the bottom aan het worden is nu.