Pages:
Author

Topic: CLOSED [Groupbuy] Jupiter KNCMiner (0.5 BTC shares) -> GESLOTEN - page 3. (Read 3509 times)

hero member
Activity: 980
Merit: 1000
heb 10 shares gekocht

altijd prettig als de OP van een investment ook NL spreekt ;-)
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
heb er nog ééntje extra gekocht Wink
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
Nog een upje...

Inmiddels zijn we op de helft van de 10e miner. (56 shares verkocht). Als we er nog 14 verkopen schaffen we de miner aan. De resterende shares verkopen we dan alsnog maar dan hebben we de miner vast en zit er geen tijdsdruk meer achter. Morgen roept het normale werk helaas weer Smiley

Groet
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
@Dnaleor: Top!

Zijn er eventueel plannen om merge mineable altcoints mee te mijnen en uit te keren als dividend?
Jazeker; we zullen de miners optimaal proberen in te zetten. Dus als er altcoins (namecoins bijvoorbeeld) meegemined kunnen worden zullen die gewoon mee uitbetaald worden.



Ok, ideaal. Zou ergens zonde zijn om het niet te doen.

nice! Namecoins zijn volgens mij nog serieus undervalued omdat alle mogelijke functies totaal nog niet gebruikt worden!
Smiley
full member
Activity: 150
Merit: 100
@Dnaleor: Top!

Zijn er eventueel plannen om merge mineable altcoints mee te mijnen en uit te keren als dividend?
Jazeker; we zullen de miners optimaal proberen in te zetten. Dus als er altcoins (namecoins bijvoorbeeld) meegemined kunnen worden zullen die gewoon mee uitbetaald worden.



Ok, ideaal. Zou ergens zonde zijn om het niet te doen.
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
@Dnaleor: Top!

Zijn er eventueel plannen om merge mineable altcoints mee te mijnen en uit te keren als dividend?
Jazeker; we zullen de miners optimaal proberen in te zetten. Dus als er altcoins (namecoins bijvoorbeeld) meegemined kunnen worden zullen die gewoon mee uitbetaald worden.

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
heb ook een share gekocht Smiley
(had toch beslist 2 K1's minder te bestellen, omdat die niet opbrengen, dus kon net zo goed dat geld in een KNCshare staken Wink )
full member
Activity: 150
Merit: 100
Zijn er eventueel plannen om merge mineable altcoints mee te mijnen en uit te keren als dividend?
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
Enig idee van wanneer de miners bij jullie toekomen dan?

We hadden een aantal pre-orders uit de 1-500 reeks, maar KNC heeft ons per mail laten weten dat ze verwachten alle miners die deze week besteld worden in september/oktober uit te leveren. Definitieve ordernummers geven ze pas na maandag helaas..
full member
Activity: 150
Merit: 100
Enig idee van wanneer de miners bij jullie toekomen dan?
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
Top mensen! De 8ste miner is al bijna helemaal binnen.. Ik begin stilletjes te hopen dat we de 10 nog wel moeten kunnen halen! Cheesy
full member
Activity: 150
Merit: 100
Ziet er goede deal uit. 3 shares besteld.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
lijkt me interessant, ik ga het eens checken Smiley
member
Activity: 83
Merit: 10
Ik zag het zonet al inderdaad. Ik heb op zich ook wel interesse.
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
Upje!

Inmiddels zijn we alweer aan de 8ste miner bezig! Nog iets meer dan één dag over.
newbie
Activity: 27
Merit: 0
Net 2 aandelen gekocht  Smiley
legendary
Activity: 934
Merit: 1000
Edit: Inmiddels gesloten

---

Goedenavond!

Ik heb samen met Blastbob een groupbuy opgestart voor een aantal KNC Jupiter miners. De details vind je hier:
https://bitcointalksearch.org/topic/groupbuy-jupiter-kncminer-05-btc-shares-12-sold-closed-227400

Voor vragen in het Nederlands Wink kun je dus bij mij terecht in bovenstaande topic of gewoon hier.. We hebben inmiddels 5 miners betaald en de 6e is onderweg..

Cheers,

EDIT: de tweede groupbuy staat hier:
https://bitcointalksearch.org/topic/closedgroupbuy-new-batch-kncminer-8-sold-sold-out-238336
Pages:
Jump to: