Pages:
Author

Topic: Crypto-010 - Rotterdam - Meetup - A.S. dinsdag 9 februari - page 3. (Read 13601 times)

Bas
full member
Activity: 145
Merit: 100
full member
Activity: 166
Merit: 100
Via e-mail doorgegeven

Hallo,

Mijn naam is Hans van Bitcoinspot.nl, Graag zou ik op de hoogte gehouden willen worden over deze Meetup.
Ik zou deze meetup graag in de Meetup agenda van Bitcoinsot.nl willen opnemen. http://www.bitcoinspot.nl/agenda.html

Om deze Meeup in de agenda op te kunnen nemen zou ik graag een korte omschrijving van deze Meetup willen ontvangen met de datum, tijd en locatie waar het gehouden gaat worden. Dit kan gestuurd worden naar: [email protected]


full member
Activity: 166
Merit: 100
Okay,

Helaas zijn er niet zoveel aanmeldingen (3).

Het wordt a.s. woensdag 26 november, locatie Hotel New York. Tijd 18:30.

Geen aanmeldingen voor presentaties, maar ik kijk er toch erg naar uit!

asnghost en blackhat010, tot a.s. woensdag!
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Hallo,

Mijn naam is Hans van Bitcoinspot.nl, Graag zou ik op de hoogte gehouden willen worden over deze Meetup.
Ik zou deze meetup graag in de Meetup agenda van Bitcoinsot.nl willen opnemen. http://www.bitcoinspot.nl/agenda.html

Om deze Meeup in de agenda op te kunnen nemen zou ik graag een korte omschrijving van deze Meetup willen ontvangen met de datum, tijd en locatie waar het gehouden gaat worden. Dit kan gestuurd worden naar: [email protected]

newbie
Activity: 8
Merit: 1
dinsdag 25 november : nee
woensdag 26 november : ja
dinsdag 2 december : nee
woensdag 3 december : ja
full member
Activity: 166
Merit: 100
dinsdag 25 november : ja
woensdag 26 november : ja
dinsdag 2 december : ja
woensdag 3 december : ja
sr. member
Activity: 258
Merit: 250
dinsdag 25 november : ja
woensdag 26 november : ja
dinsdag 2 december : ja
woensdag 3 december : ja
full member
Activity: 166
Merit: 100
Okay, ik heb het volgende met asnghost besproken,

we doen een Rotterdam Crypto Netwerk Meetup, indien je wilt komen is er een basiskennis verondersteld van crypto, altcoins en crypto 2.0, aanmelding via dit forum is vereist omdat we graag willen weten hoeveel mensen er komen

De data die we voorstellen zijn:
25-26nov of 2-3dec (laat s.v.p. weten welke datum jullie kunnen).

Presentaties zijn welkom, elke presentatie kan s.v.p. maximaal 15 minuten duren

Het idee is om een sessie van 2-3 uur te doen, vanaf 18:30 tot 21:30

Graag hoor ik welke dag jullie voorkeur heeft, graag in het volgende format:

dinsdag 25 november : ja
woensdag 26 november : nee
dinsdag 2 december : ja
woensdag 3 december : nee

hoor graag jullie reacties.



full member
Activity: 252
Merit: 100
Thanks! Hybrid Assets is ook van ons, dat vormt een deel van de tech waarmee we het Internet of Coins willen realiseren. De IoC whitepaper komt binnenkort uit Smiley

Vroeg hoe het zat met de dag i.v.m. Bitcoin Monday (maandagen, Nijmegen), de Ethereum&Bitcoin meetup (dinsdagen, Amsterdam) en Bitcoin Wednesday (woensdagen, Amsterdam).
full member
Activity: 166
Merit: 100
ziet er interessant uit wat jullie aan het doen zijn dotrego!

zijn jullie ook verantwoordelijk voor hybridassets? dat kon ik ook al en vind het een goed idee maar nooit geweten dat het Nederlands is.

nice!

edit: btw, er is nog geen vaste dag, het gaat nog een beetje ad-hoc
full member
Activity: 252
Merit: 100
Postje ter herinnering voor mezelf. Ga meestal naar Amsterdam maar geïnteresseerd als er weer een in Rotterdam zich voordoet Smiley

Altijd maandagen trouwens?
sr. member
Activity: 258
Merit: 250
Leuk dat er meer interesse is voor de meet-up Rotterdam!

Wat mij betreft vindt de meeting plaats in de laatste week november of eerste week december.
full member
Activity: 166
Merit: 100
He BH010,

Binnenkort, even wachten op asgnhost.

Gr DJ
newbie
Activity: 8
Merit: 1
Hi Stephan, graag een presentatie ja Smiley

@deejay wanneer meeten we?

gr, BH010
sr. member
Activity: 449
Merit: 250
Software developer
Het is altijd leuk om mede Rotterdammers uit de Bitcoin wereld te ontmoeten. Daarom wil ik graag aangeven dat ik de eerstvolgende keer zal proberen aanwezig te zijn bij deze meeting.

Mocht er voldoende intresse zijn dan ben ik ook bereid om vrijblijvende een presentatie te geven.

sr. member
Activity: 391
Merit: 260
Ai, dat gaat lastig voor mij worden vrees ik.

Reken dus maar niet op mij, maar als jullie me op de hoogte willen houden van toekomstige data, graag!
full member
Activity: 166
Merit: 100
A.s. maandagavond netwerk meeten asgnhost en ik weer in Hotel New York om 19:00, wie wil kan aanschuiven.

Geen presentaties of dergelijke, meer informeel babbelen onder het genot van een biertje (voor eigen rekening).

Laat even weten of je komt.




Hier ook iemand die in Rotterdam (centrum) woont. HNKR zit bij mij om de hoek.

Begin 2013 begonnen met GPU mining, van Bitcoin toen maar snel overgestapt op Litecoin. Medio 2013 m'n eerste asic besteld (BFL Jalapeno Sad), en die hing later samen met een HEX16A aan m'n Raspberry Pi. Momenteel heb ik een S1, een KNC Jupiter en een Avalon3 (die voor het grootste gedeelte defect is) draaien.

Stelt allemaal niet zoveel voor, lekker een beetje hobby'en. Voor de rest heb ik ook niet echt grote concrete plannen voor de toekomst. Maar misschien dat ik tijdens een meetup wel wat wijzer kan worden.
Weet alleen niet of ik zelf van veel nut kan zijn. Maar als jullie me uit willen nodigen dan hoor ik het wel Smiley
full member
Activity: 166
Merit: 100
Is goed ... ik hou je op de hoogte...

Hier ook iemand die in Rotterdam (centrum) woont. HNKR zit bij mij om de hoek.

Begin 2013 begonnen met GPU mining, van Bitcoin toen maar snel overgestapt op Litecoin. Medio 2013 m'n eerste asic besteld (BFL Jalapeno Sad), en die hing later samen met een HEX16A aan m'n Raspberry Pi. Momenteel heb ik een S1, een KNC Jupiter en een Avalon3 (die voor het grootste gedeelte defect is) draaien.

Stelt allemaal niet zoveel voor, lekker een beetje hobby'en. Voor de rest heb ik ook niet echt grote concrete plannen voor de toekomst. Maar misschien dat ik tijdens een meetup wel wat wijzer kan worden.
Weet alleen niet of ik zelf van veel nut kan zijn. Maar als jullie me uit willen nodigen dan hoor ik het wel Smiley
sr. member
Activity: 391
Merit: 260
Hier ook iemand die in Rotterdam (centrum) woont. HNKR zit bij mij om de hoek.

Begin 2013 begonnen met GPU mining, van Bitcoin toen maar snel overgestapt op Litecoin. Medio 2013 m'n eerste asic besteld (BFL Jalapeno Sad), en die hing later samen met een HEX16A aan m'n Raspberry Pi. Momenteel heb ik een S1, een KNC Jupiter en een Avalon3 (die voor het grootste gedeelte defect is) draaien.

Stelt allemaal niet zoveel voor, lekker een beetje hobby'en. Voor de rest heb ik ook niet echt grote concrete plannen voor de toekomst. Maar misschien dat ik tijdens een meetup wel wat wijzer kan worden.
Weet alleen niet of ik zelf van veel nut kan zijn. Maar als jullie me uit willen nodigen dan hoor ik het wel Smiley
full member
Activity: 166
Merit: 100
Ik heb inmiddels een zeer gezellige meeting gehad met asnghost in Hotel New York. Voor herhaling vatbaar, hopelijk sluiten meer mensen zich aan.
Pages:
Jump to: