Pages:
Author

Topic: Crypto-010 - Rotterdam - Meetup - A.S. dinsdag 9 februari - page 4. (Read 13601 times)

sr. member
Activity: 258
Merit: 250
Meestal doordeweeks in de avond of weekends. Ik pm je wel wel ff wat tijdstippen.
full member
Activity: 166
Merit: 100
Hoi asnghost,

Leuk ... Het lijkt me leuk om binnenkort af te spreken. Zullen we in HNKR (leuvehaven) afspreken, wanneer kan je?

Gr, DJ
sr. member
Activity: 258
Merit: 250
Hoi,

Ik woon in Rotterdam zuid en ben sinds eind 2013 actief in crypto. Ik ben wel geïntreseerd in en meetup.
Wat betreft crypto ben ik in zowat alles geintreseerd wat te verhandelen valt  Grin

gr, asnghost  
full member
Activity: 166
Merit: 100
Hallo,

Via deze thread wil ik inventariseren hoeveel bitcoin geinteresseerden/ handelaren er zich bevinden in de regio Rotterdam. Eventueel met oog op het organiseren van een meetup in de toekomst. De meeste meetings zijn in Amsterdam, dichterbij zou fijn zijn en ook handiger ivm potentiele samenwerkingsvormen.

Ikzelf kom uit omgeving Rotterdam, werkzaam als freelance developer, heb een flex-plek in het HNKR, ben actief in bitcoin sinds eind 2011, ben nu steeds meer gaan handelen in bitsharesX, nxt, nxt asset exchange projecten. Liefst wil ook in contact komen met een trader die meer weet als ik (technische analyse, arbitrage, bitUSD shorten etc.), eventueel voor het vormen van een team.

Ik ben aan het spelen met het idee om een bedrijf op te richten dat zich gaat richten op handelen in bitsharesX en nxt en tevens andere bedrijfsactiviteiten gerelateerd aan crypto.

Dus woon in je in Rotterdam en omstreken, laat het even weten in deze thread en ook of je geinteresseerd ben in een meetup. Het is ook leuk als je iets deelt over jezelf.

Groet, deejay

EDIT: ik ben ook geinteresseerd in mining, ethereum, nem, supernet, stellar etc.
Pages:
Jump to: