Pages:
Author

Topic: De grote "Crypto Quo Vadis" thread - page 2. (Read 638 times)

legendary
Activity: 2198
Merit: 1989
฿uy ฿itcoin
February 07, 2019, 02:39:08 AM
#30
Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.

Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue

Ik weet niet of er in Vlaanderen gelijkaardige projecten zijn. Bij mijn weten zijn er voorlopig geen (bekende) Belgische sites waar je crypto kunt aankopen en ik vermoed dat er op radio en tv al evenmin reclame voor gemaakt wordt. Nochtans zouden de Nederlandse alternatieven ook perfect reclame in Vlaanderen kunnen maken. Smiley

Op de Nederlandse tv en radio word je de laatste tijd dood gegooid met LiteBit reclames. Hopelijk volgen er meer bedrijven Grin.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
February 06, 2019, 04:40:34 PM
#29
Hoop dat ze de crypto "hype" weer aan de gang kunnen krijgen. De reclames zijn een heel goed teken. Maar ik hoor geen van me vrienden of familie meer over crypto. Dat was met de bull markt wel anders. Vindt deze bear markt veelste lang duren.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
February 06, 2019, 02:25:53 PM
#28
Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.

Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue

Ik weet niet of er in Vlaanderen gelijkaardige projecten zijn. Bij mijn weten zijn er voorlopig geen (bekende) Belgische sites waar je crypto kunt aankopen en ik vermoed dat er op radio en tv al evenmin reclame voor gemaakt wordt. Nochtans zouden de Nederlandse alternatieven ook perfect reclame in Vlaanderen kunnen maken. Smiley
jr. member
Activity: 518
Merit: 3
HQ Dutch Translator
February 04, 2019, 02:51:00 PM
#27
Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.


Inderdaad ja en op de radio hoor ik ook regelmatig bitcoinmeester voorbij komen. Verwacht toch wel dat de Samsung crypto wallet in het begin toch nog steeds een gimmick zal zijn. Voor de meeste mensen is de stap naar crypto nog te groot en te ingewikkeld. Dan heb je ook nog eens daarbij dat de prijs zeer veel schommelt, behalve de stablecoins en btc momenteel  Tongue
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
February 02, 2019, 09:41:23 AM
#26
Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.


zie ik ook dikwijls langskomen laatste dagen op RTL. Ben voor zaken paar dagen in Nederland en heb de reclame al 20-30 keer zien of horen passeren
copper member
Activity: 322
Merit: 15
February 02, 2019, 05:22:23 AM
#25
Ik kijk niet veel televisie en zeker geen reclames, maarhet viel mij op dat er de afgelopen week regelmatig reclame voorbij kwam van Litebit.
member
Activity: 278
Merit: 44
February 02, 2019, 05:21:18 AM
#24
Het is idd een goed teken dat samsung een crypto wallet in hun smartphone gaat integreren --> het grote publiek.
Wat de prijs betreft, volgens mij wordt 2019 een sideways jaartje met mss een opstootje in Q4
full member
Activity: 627
Merit: 208
Belgian based crypto-enthusiast
February 01, 2019, 07:14:33 PM
#23
Het zou volgens CCN te maken hebben met het feit dat Samsung zijn eigen blockchain aan het opzetten is. Ik heb het zelf ook nog niet allemaal grondig gelezen - bovendien is het voorlopig nog veel speculeren -, maar het lijkt mij sowieso boeiend. Is ook allemaal nieuw voor mij, eerlijk gezegd. Als je een paar weken het nieuws niet volgt, geraak je in deze materie oh zo snel achterop... Roll Eyes Grin

Zie ook de links in de onderste alinea: HTC werkt, met nog andere bedrijven, aan blockchain phones.

Blockchain phones is inderdaad de next thing, ik vermoed dat Samsung nu wel gaat komen met zijn "innovatieve" wallet voor cryptovaluta.

Trademark was alvast ingediend: https://trademarks.ipo.gov.uk/ipo-tmcase/page/Results/1/UK00003363431

Wat ik vermoed is als Samsung deze gaat lanceren, de wereld gaat openbreken voor crypto-transacties. Mogelijks gaan er in de toekomst aparte chips gecreëerd worden voor cryptovaluta opslag om het toch nog dat tikkeltje veiliger te maken. HTC maakt gebruik van Qualcomm QSEE TrustZone (ARM, maar dit is nog steeds geen aparte chip.

Helaas zijn er al heel wat dingetjes geweest rond deze technologie (Overflows, Key Extraction, ...)

Ben benieuwd naar hoe het allemaal zal lopen (vooral naar de veiligheid toe) :-) 
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 30, 2019, 08:02:31 AM
#22
Er wordt gefluisterd dat de nieuwe Samsung Galaxy S10 een crypto-wallet zou bevatten.

Voorlopig geen officiële bevestiging. Maar als het waar is, lijkt me dat gi-gan-tisch nieuws. Ik zou op dit moment geen betere manier kunnen bedenken om crypto-integratie door de mensen hun strot te duwen.

Als dit er echt gaat komen is dit heel groot nieuws. Dan komt crypto makkelijk en snel bij het grote publiek. Maar vraag me af waarom zouden ze dit doen wat heeft samsung hier nou zelf aan?

Het zou volgens CCN te maken hebben met het feit dat Samsung zijn eigen blockchain aan het opzetten is. Ik heb het zelf ook nog niet allemaal grondig gelezen - bovendien is het voorlopig nog veel speculeren -, maar het lijkt mij sowieso boeiend. Is ook allemaal nieuw voor mij, eerlijk gezegd. Als je een paar weken het nieuws niet volgt, geraak je in deze materie oh zo snel achterop... Roll Eyes Grin

Zie ook de links in de onderste alinea: HTC werkt, met nog andere bedrijven, aan blockchain phones.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
January 30, 2019, 07:52:06 AM
#21
Er wordt gefluisterd dat de nieuwe Samsung Galaxy S10 een crypto-wallet zou bevatten.

Voorlopig geen officiële bevestiging. Maar als het waar is, lijkt me dat gi-gan-tisch nieuws. Ik zou op dit moment geen betere manier kunnen bedenken om crypto-integratie door de mensen hun strot te duwen.

Als dit er echt gaat komen is dit heel groot nieuws. Dan komt crypto makkelijk en snel bij het grote publiek. Maar vraag me af waarom zouden ze dit doen wat heeft samsung hier nou zelf aan?
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 30, 2019, 07:40:38 AM
#20
Er wordt gefluisterd dat de nieuwe Samsung Galaxy S10 een crypto-wallet zou bevatten.

Voorlopig geen officiële bevestiging. Maar als het waar is, lijkt me dat gi-gan-tisch nieuws. Ik zou op dit moment geen betere manier kunnen bedenken om crypto-integratie door de mensen hun strot te duwen.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
January 25, 2019, 02:15:34 PM
#19
https://bitcointalk.org/index.php?topic=178336.447000

haha tuurlijk

altijd gewoon een gezellige plaats om te zijn
veel dat echt veel over BTC etc kennen, maar ook wat gewoon leuke praatjes enz.

Ik ben nog niet in de WO geraakt, want ik wil eerst wat tijd nemen om terug te lezen (niet alle 23000 pagina's weliswaar Cool). Ik wou tussendoor wel even kwijt dat de huidige situatie van BTC mij enigszins geruststelt: voorlopig blijft ie toch al vrij lang met de kaap van 4000$ flirten, nu en dan eens wat piekjes omhoog en nu en dan eens wat piekjes omlaag, maar toch redelijk stabiel. Ik denk dat we toch wel mogen stellen dat daar een serieuze bodem gevormd is.

Maja, je weet natuurlijk maar nooit met die crypto's!

Nou dat zou heel fijn zijn als we nu op de bodem zijn. Wat was het een achtbaan zeg. Merk wel dat er weer reclame wordt gemaakt voor crypto op radio en tv. Goed teken lijkt me. Me gevoel dat het een hype was wordt nu met de dag minder. Ben wel op het verkeerde moment in crypto ingestapt helaas.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 10, 2019, 12:07:14 PM
#18
https://bitcointalk.org/index.php?topic=178336.447000

haha tuurlijk

altijd gewoon een gezellige plaats om te zijn
veel dat echt veel over BTC etc kennen, maar ook wat gewoon leuke praatjes enz.

Ik ben nog niet in de WO geraakt, want ik wil eerst wat tijd nemen om terug te lezen (niet alle 23000 pagina's weliswaar Cool). Ik wou tussendoor wel even kwijt dat de huidige situatie van BTC mij enigszins geruststelt: voorlopig blijft ie toch al vrij lang met de kaap van 4000$ flirten, nu en dan eens wat piekjes omhoog en nu en dan eens wat piekjes omlaag, maar toch redelijk stabiel. Ik denk dat we toch wel mogen stellen dat daar een serieuze bodem gevormd is.

Maja, je weet natuurlijk maar nooit met die crypto's!
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 06, 2019, 07:19:12 AM
#17
Thx leuke tip, maar aan het aantal pagina's van de thread te zien, heb ik wel een bescheiden achterstand in te halen. Grin
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
January 05, 2019, 12:26:30 PM
#16
@friends1980

waarom ben je zelf nooit in de WO thread, naar mijn mening leukste en best van het forum.....

Dan heb ik die duidelijk nog niet ontdekt, dat is eigenlijk een schande na meer dan anderhalf jaar op dit forum! Grin Link me up!

edit: OK, je hebt het over de Wall Observer Cheesy

https://bitcointalk.org/index.php?topic=178336.447000

haha tuurlijk

altijd gewoon een gezellige plaats om te zijn
veel dat echt veel over BTC etc kennen, maar ook wat gewoon leuke praatjes enz
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
January 05, 2019, 07:57:58 AM
#15
@friends1980

waarom ben je zelf nooit in de WO thread, naar mijn mening leukste en best van het forum.....

Dan heb ik die duidelijk nog niet ontdekt, dat is eigenlijk een schande na meer dan anderhalf jaar op dit forum! Grin Link me up!

edit: OK, je hebt het over de Wall Observer Cheesy
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
January 05, 2019, 07:13:27 AM
#14
@friends1980

waarom ben je zelf nooit in de WO thread, naar mijn mening leukste en best van het forum.....
legendary
Activity: 2492
Merit: 11937
BTC + Crossfit, living life.
January 01, 2019, 05:58:30 PM
#13
[...] Ondertussen woon ik in het lekker zonnige Spanje [...]

Zo zonnig was het de afgelopen maanden niet...  Tongue

Zat tot 2 weken geleden toch nog in men zwembad. Nu ben ik 3 weken op familiebezoek in Chaam (NL) Hier is het toch verdomd koud ze.

haha lol was zelf de week ervoor ook nog in chaam .... hondenloslooppark Roll Eyes

maar tegenover andere jaren ligt de tempratuur toch nog hoger als anders.

legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
December 27, 2018, 05:24:11 AM
#12
[...] Ondertussen woon ik in het lekker zonnige Spanje [...]

Zo zonnig was het de afgelopen maanden niet...  Tongue

Zat tot 2 weken geleden toch nog in men zwembad. [...]

In oktober waren er nog genoeg overstromingen door de regen...
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
December 26, 2018, 09:16:03 AM
#11
[...] Ondertussen woon ik in het lekker zonnige Spanje [...]

Zo zonnig was het de afgelopen maanden niet...  Tongue

Zat tot 2 weken geleden toch nog in men zwembad. Nu ben ik 3 weken op familiebezoek in Chaam (NL) Hier is het toch verdomd koud ze.
Pages:
Jump to: