Pages:
Author

Topic: De grote "Crypto Quo Vadis" thread - page 3. (Read 638 times)

legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
December 22, 2018, 05:35:11 AM
#10
[...] Ondertussen woon ik in het lekker zonnige Spanje [...]

Zo zonnig was het de afgelopen maanden niet...  Tongue
copper member
Activity: 168
Merit: 42
nothing is impossible
December 21, 2018, 10:27:17 AM
#9
Mijn persoonlijke mening is dat de crypto en blockchain wereld nog steeds moet ontploffen. Zelfs de bullrun van vorig jaar is nog niets vergeleken met wat ons te wachten staat.
Daarentegen geef ik persoonlijk geen moer om blockchain projecten, alle honderden tokens die gelanceerd zijn. Ik geef zelfs niets om de waarde van BTC of andere grote coins.

Ik heb natuurlijk wel mijn 'Crypto spaarboek'. Ik denk dat ik ongeveer 30% van men vermogen in crypto heb zitten. Niet in al die bullshit blockchain projecten. Heb meeste verspreid over de top 10 coins.

Zoals ik al zei ik geef geen moer om wat de waarde van crypto doet. Staat BTC nu 1000$ of 10000$, maakt me niets uit. Ik ben een trader en ik geef enkel om de harde euries die ik dagelijks verdien.

Versta me niet verkeerd ik heb 30% van men vermogen in crypto zitten dus ik geloof wel in de toekomst ervan, maar mijn primaire gedachte is crypto zien als een melkkoe.

Ondertussen woon ik in het lekker zonnige Spanje, heb men zaak verkocht en heb geen baan. Ik zit gewoon heel de dag lekker thuis en trade crypto terwijl ik een pint drink en met men voeten in men zwembad zit. Geen hypotheek omdat ik die volledig heb afgelost met trading winsten de afgelopen 3 jaar. Een tweede eigendom in Spanje voor verhuur volledig betaald met trading winsten, 3 keer per week lekker uit eten, kids en vrouw alles kunnen geven wat ze willen.

Dus kort samengevat

I LOVE YOU crypto maar niet voor de technologie maar voor de gigantische melkkoe die je bent  Grin Grin Grin

Ik weet dat crypto me geld zal blijven geven no matter hoe de koersen het doen.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
December 20, 2018, 05:33:47 PM
#8
Zelf denk ik dat "we" door de hype zijn mee genomen. Er zijn zoveel munten mensen zien door de bomen het bos niet meer. Hoor ook niemand meer over crypto buiten de mensen die in crypto zitten. Iedereen hoop dat de munten waar ze geld in hebben zitten het gaat worden. De techniek van de blockchain zal blijven en veel veranderen. Wat ik verwacht dat er landen met een eigen munt komen en deze toe staan als alternatief. De rest van de munten zullen ze niet gaan toestaan. Zodat ze toch de controlen houden zoals het nu al is met het papieren geld.

Nouja ik ben ook bang voor die "hype". En tegelijk zie ik dan zo'n (Europees) project als Change Finance - waar ik meer dan een jaar niet meer over heb geschreven omdat ik er al lang niet meer in geloofde - dat gisteren aankondigde dat het officieel VISA-approved is en over een paar weken met crypto-kredietkaarten komt.

Dan denk ik: misschien heb ik toch netjes mijn DYOR gerespecteerd en alles correct afgewogen.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
December 02, 2018, 01:35:29 PM
#7
Zelf denk ik dat "we" door de hype zijn mee genomen. Er zijn zoveel munten mensen zien door de bomen het bos niet meer. Hoor ook niemand meer over crypto buiten de mensen die in crypto zitten. Iedereen hoop dat de munten waar ze geld in hebben zitten het gaat worden. De techniek van de blockchain zal blijven en veel veranderen. Wat ik verwacht dat er landen met een eigen munt komen en deze toe staan als alternatief. De rest van de munten zullen ze niet gaan toestaan. Zodat ze toch de controlen houden zoals het nu al is met het papieren geld.
copper member
Activity: 322
Merit: 15
December 02, 2018, 08:15:59 AM
#6
Ik denk dat de blockchain technologie de grootste revolutie vergelijkbaar met de uitvinding van de drukpers, motor en internet. Wat dat met de waarde zal doen en zeker tov de waarde van nu of tov de waarde van de bukkrun vorig jaar? Ik heb echt geen flauw idee.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
November 30, 2018, 07:10:32 PM
#5
Ik kan mij beter onthouden van uitspraken over prijsverwachtingen. Toch verwacht ik nog steeds veel van Icon.

Ja ik heb ook mijn favorieten, zoals SYS - dat het overigens onnoemelijk slecht doet. Never change a losing horse. Roll Eyes

Maar ik was ook niet echt op zoek naar concrete voorbeelden, en al zeker niet naar extreem optimistische standpunten, maar enkel "gefundeerde" toekomstvisies over waar de cryptowereld cq de prijs heen gaat. Ik volg het nu geruime tijd, maar in de huidige marktsituatie is het spoor mij compleet bijster.
copper member
Activity: 322
Merit: 15
November 29, 2018, 03:07:37 PM
#4
Ik kan mij beter onthouden van uitspraken over prijsverwachtingen. Toch verwacht ik nog steeds veel van Icon.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
November 27, 2018, 06:57:45 PM
#3
Ik weet het echt niet meer. Ik las wat over holochain, onder meer hier: https://www.tijd.be/tech-media/technologie/holochain/10073644.html en het jaagt me schrik aan. From an investor's point of view, bedoel ik. Zouden we de trein gemist hebben? Ik hoop van niet. Ik heb niet extreem veel geld in crypto geïnvesteerd maar wel veel tijd en energie (en geloof) en ik zou me eigenlijk belachelijk voelen mocht ik van mezelf moeten vaststellen dat ik me door de hype heb laten verblinden.

Maar zo ver zijn we nog niet! Cool
sr. member
Activity: 630
Merit: 276
November 27, 2018, 04:43:26 AM
#2
Ik bekijk de waarde van mijn wallet niet meer.
Dagelijks bezoek ik wel coinmarketcap maar deze is ook niet echt accuraat met zijn gegevens maar geeft toch enig inzicht.

Ik focus me vooral op projecten die momenteel goed bezig zijn met het verder uitbouwen van hun project.
Projecten waar je nu niets meer van hoort die laat ik links liggen en als ik er tokens van zou hebben verkoop ik ze gewoon (ook in deze bear market) met wat ik daar nog voor krijg, investeer ik in de projecten die wel nog actief zijn.

Ik zie niet veel meer veranderen en zou zelf nog een daling niet erg vinden.
Ik geloof enorm in de technologie en deze technologie gaat heel veel veranderen.

Hoe zie jij alles?
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
November 27, 2018, 03:14:13 AM
#1
Ik had graag eens gehoord welke visie de Nederlandstalige community heeft op de toekomst van crypto en het verdere verloop van de prijs. Ik tracht met aandacht deftige topics te vinden op de Engelstalige threads, maar veel verder dan de usual spam en ongefundeerde voorspellingen gaat het niet. Dat hebben we dan weer voor op de Engelstalige fora.  Smiley

Nu zouden we natuurlijk met z'n allen het liefst de prijs de lucht in katapulteren, maar met hoop alleen zullen we er niet komen. Iemand enige visie over de oorzaken van de actuele crash? Enige toekomstvisie, zelfs al is die negatief?
Pages:
Jump to: