Pages:
Author

Topic: * FERMining * - Fast, Easy and Reliable mining contracts | 0.29BTC per MH! - page 3. (Read 26418 times)

newbie
Activity: 43
Merit: 0
Simpele statistieken pagina is aangemaakt. Ik raad iedereen om aankomende zondag even te kijken naar de nieuwste uitbetaling.

https://www.fermining.nl/beheer/statistieken.html


ziet er goed uit, en heb mn 1e uitbetaling binnen Smiley
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Simpele statistieken pagina is aangemaakt. Ik raad iedereen om aankomende zondag even te kijken naar de nieuwste uitbetaling.

https://www.fermining.nl/beheer/statistieken.html
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Op dit moment bedraagt de wallet 0.4BTC met een totale snelheid van 28MH , dit is van zondag t/m vandaag. (Dus eigenlijk 4 dagen)

Omgerekend is dit 0.003571 BTC per MH per dag.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Je betaald inderdaad 0,36BTC per MH bij afname van 50MH of meer zoals aangegeven. (De goedkoopste prijs), deze tekst zou ook in de banner moeten staan. Prijs vanaf 0,36.

Ah oké, dat had ik in eerste instantie niet begrippen. 0,40 BTC is ook niet zo'n slechte deal hoor Wink.

Hoe groot is de huidige stock nu? Hoeveel Mh/s is er nog te huren?

We hebben de laatste week voornamelijk aandacht gestoken in onze website en niet in promotie. Dit gaan wij naar verwachting de eerste of tweede week van augustus volledig aanpakken.

Er draait nu 1 miner van 28MH en een GPU rig van 1MH. Er is op dit moment uit me hoofd nog zon 19MH vrij op die miner.


Op dit moment zitten we voor deze week op gemiddeld 0.0335BTC per MH per dag.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Je betaald inderdaad 0,36BTC per MH bij afname van 50MH of meer zoals aangegeven. (De goedkoopste prijs), deze tekst zou ook in de banner moeten staan. Prijs vanaf 0,36.

Ah oké, dat had ik in eerste instantie niet begrippen. 0,40 BTC is ook niet zo'n slechte deal hoor Wink.

Hoe groot is de huidige stock nu? Hoeveel Mh/s is er nog te huren?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Je betaald inderdaad 0,36BTC per MH bij afname van 50MH of meer zoals aangegeven. (De goedkoopste prijs), deze tekst zou ook in de banner moeten staan. Prijs vanaf 0,36.

Thanks voor je tip!
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Door de hoge uitbetalingen van het verhuur van de miner ziet het er naar uit dat deze week de uitbetaling nog hoger zal uitvallen.

Nog enkele contracten beschikbaar tegen de actie prijs!

Kijk, dat klinkt aantrekkelijk!

Wellicht kun je de eerste post van dit topic aanpassen. Daar schrijf je namelijk dat de eerste 10 aanmeldingen slechts 0,4 BTC hoeven te betalen ipv 0,8 BTC voor 1 MH/s, echter wordt er op de website zelf geschreven dat je nu 1 MH/s koopt voor 0,36 BTC (wat overigens goed te doen is!)

Edit: Hierop (-> https://www.fermining.nl/prijzen.html ) worden ook andere prijzen genoemd
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Door de hoge uitbetalingen van het verhuur van de miner ziet het er naar uit dat deze week de uitbetaling nog hoger zal uitvallen.

Nog enkele contracten beschikbaar tegen de actie prijs!
newbie
Activity: 43
Merit: 0
Volgende week. Dan zijn er drie uitbetalings rondes geweest en hebben we data om te tonen.


thnx! Smiley
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Volgende week. Dan zijn er drie uitbetalings rondes geweest en hebben we data om te tonen.

newbie
Activity: 43
Merit: 0
Vraagje, wanneer verwachten jullie dat de statistieken in de beheer paneel online komt? Smiley
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Goedemiddag,

Welke coins kan ik precies minen? Want indien het alleen om bitcoins gaan die gemined worden, dan maak ik uiteraard verlies?
Is het ook mogelijk om x11 of x13 coins te minen?

Goedenmiddag,

Wij minen in diverse pools en verhuren de miners ook aan derden. Wij worden hiervoor uitbetaald in Bitcoins.

Goedemorgen!

Oké dus stel ik wil x13 coins minen voor mijn geld die ik geef, dan is dat mogelijk?

Helaas niet. Wij gebruiken uitsluitend ASIC Scrypt hardware.
hero member
Activity: 644
Merit: 500
Goedemiddag,

Welke coins kan ik precies minen? Want indien het alleen om bitcoins gaan die gemined worden, dan maak ik uiteraard verlies?
Is het ook mogelijk om x11 of x13 coins te minen?

Goedenmiddag,

Wij minen in diverse pools en verhuren de miners ook aan derden. Wij worden hiervoor uitbetaald in Bitcoins.

Goedemorgen!

Oké dus stel ik wil x13 coins minen voor mijn geld die ik geef, dan is dat mogelijk?
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Goedemiddag,

Welke coins kan ik precies minen? Want indien het alleen om bitcoins gaan die gemined worden, dan maak ik uiteraard verlies?
Is het ook mogelijk om x11 of x13 coins te minen?

Goedenmiddag,

Wij minen in diverse pools en verhuren de miners ook aan derden. Wij worden hiervoor uitbetaald in Bitcoins.
hero member
Activity: 644
Merit: 500
Goedemiddag,

Welke coins kan ik precies minen? Want indien het alleen om bitcoins gaan die gemined worden, dan maak ik uiteraard verlies?
Is het ook mogelijk om x11 of x13 coins te minen?
hero member
Activity: 657
Merit: 500
MΣC
De eerste betaling heb ik zondag gehad.

Oh, die is al weer op  Grin
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
newbie
Activity: 43
Merit: 0
1 MH/s besteld als newbie  Grin
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001


Betaal nu slechts 0.29BTC per MH/s per jaar. In plaats van 0.4BTC!!

Nieuw : Korting bij grotere afnames zie : https://www.fermining.nl/prijzen.html

Stock : 70MH/s
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Ik hoop dat de eerste week van juni de nieuwe miners binnen komen.
Pages:
Jump to: