Pages:
Author

Topic: * FERMining * - Fast, Easy and Reliable mining contracts | 0.29BTC per MH! - page 4. (Read 26418 times)

hero member
Activity: 657
Merit: 500
MΣC
Helemaal goed. Kansen in Engels zijn toch iets groter dan in het Nederlands. Volgens mij zoekt zelfs het merendeel van de Nederlanders op Engelse termen.

Enig idee wanneer de nieuwe miners komen? Dan kan ik daar rekening mee houden met mensen in de goede richting sturen  Smiley

Gift cards zijn helemaal geweldig

oh, misschien nog wel even Cheap aanpassen op de NL main pagina: FER staat voor Cheap, Easy and Reliable mining contracts.
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
En betalen met IDEAL. Mooi man Smiley

Dacht even dat ik de sessies niet goed onthouden werden want ik moest steeds opnieuw inloggen, maar nu gaat het weer goed.

Geen plannen voor Engelstalige bezoekers?


Voor de liefhebber, inschrijven mag ook via de link in mijn signature  Cheesy

Klopt soms moet je twee keer inloggen. Moet ik nog even naar kijken Smiley

Nederlands : www.fermining.nl
Engels : www.fermining.com

Is nu nog maar paar mh vrij, zodra de nieuwe miners binnen komen gaan we volop adverteren. En zal je ook betaald worden voor je (refvrije) signature. Tevens zal er een donatie functie komen welke op de opbrengst wallet zal worden gestort en gift cards zodat je andere een contract kan geven.

Zijn tevens druk bezig met een eigen wisseldienst. (Cryptoking)
hero member
Activity: 657
Merit: 500
MΣC
En betalen met IDEAL. Mooi man Smiley

Dacht even dat ik de sessies niet goed onthouden werden want ik moest steeds opnieuw inloggen, maar nu gaat het weer goed.

Geen plannen voor Engelstalige bezoekers?


Voor de liefhebber, inschrijven mag ook via de link in mijn signature  Cheesy
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001
Hash Rate Informatie
Totale snelheid : 84.00MH/s
Totaal verhuurd : 11.10MH/s
Beschikbaar : 72.9MH/s
legendary
Activity: 1025
Merit: 1001


De zomeraanbieding is begonnen! Betaal slechts 0.29 BTC per MH/s!! OP = OP, WEG = WEG! Deze aanbieding is tijdelijk geldig.

Lees meer op https://www.fermining.nl/nieuws/10/Zomeraanbieding-0.29-BTC-per-MH-in-plaats-van-0.4BTC.html



FER staat voor Fast, Easy and Reliable mining contracts.
Bij ons sluit u tegen de meest voordeligste prijs per MH/s een mining contract af van 1 jaar. Wij werken uitsluitend met Scrypt ASIC hardware. Als u bij ons een mining contract afsluit begint u direct met het verdienen van bitcoins. Door een mining contract af te sluiten heeft u geen last van stroomkosten, pool kosten en overige kosten.

De eerste 10 die een mining contract afsluiten betalen slechts 0,4BTC (ipv 0,8BTC) per 1MH/s per jaar!!

Direct beginnen met minen.
Zodra uw betaling is ontvangen en uw bestelling is gekoppeld aan onze hardware begint u met minen.

Betaalbaar.
U sluit al een hosted mining contract af vanaf 1MH, wat op dit moment 0,4000BTC of € 136,15 per jaar kost.

Wekelijkse uitbetaling.
Elke zondag nacht om 03:00 snachts sochtens worden de automatische uitbetalingen verricht, u zult uw opbrengst in bitcoins ontvangen.

Aanmelden.
Aanmelden kan via https://www.fermining.nl/aanmelden.html



FERMining Partner Programma!



Ontvang gratis MH/s! Van elk door u aangebracht lid welke een mining contract afsluit ontvangt u 10% van de afgesloten snelheid op uw account!

Klik hier voor meer informatie
Pages:
Jump to: