Pages:
Author

Topic: Forse koersstijging Bitcoin - page 17. (Read 24845 times)

copper member
Activity: 3948
Merit: 2201
Verified awesomeness ✔
November 18, 2013, 07:20:24 AM
God, je zou bijna een lening nemen, een dagje met de markt mee spelen, de lening terug betalen en toch een hele hoop geld over houden ook. Damn you Bitcoin
m19
full member
Activity: 186
Merit: 100
November 18, 2013, 07:15:13 AM
Weer leuk verdient aan de correctie van vanmorgen, dat ging hard.
legendary
Activity: 1526
Merit: 1002
Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx
November 18, 2013, 06:04:15 AM

Ja, maar anderen mogen ook hun woordje doen..zoals moneygram (die uiteraard gaat janken dat het gereguleerd moet worden, omdat anders zijn dienst op de fles gaat etc. etc.). Het is spannend allemaal....ben benieuwd. Bovenstaande brief is wel ok op zich Smiley
copper member
Verified awesomeness ✔
November 18, 2013, 06:03:40 AM
Oh wauw. Dat klinkt heel goed als je het mijn vraagt. Could be wrong of course.
Wel jammer dat ze weeeeeer eens de negatieve dingen erbij halen, ugh.
full member
Activity: 237
Merit: 100
copper member
Verified awesomeness ✔
November 18, 2013, 05:03:08 AM
inmiddels al gelukt ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren want had ergens vernomen dat de senaat hier over ging praten? wellicht dat er koerswijziging zal optreden

De koers zal opzeker gaan fluctueren morgen op aannames en geflipte ideeen van de overheid. Het is gewoon noodzaak kalm te blijven. Bitcoin is in een zeer korte tijd best belangrijk geworden (vooral in china) dus die hearing gaat echt niet voor een dikke crash zorgen. En mocht dat wel zo zijn, dan kopen we er gewoon bij Smiley
+1. Zoals het hoort haha.
legendary
November 18, 2013, 04:52:06 AM
inmiddels al gelukt ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren want had ergens vernomen dat de senaat hier over ging praten? wellicht dat er koerswijziging zal optreden

De koers zal opzeker gaan fluctueren morgen op aannames en geflipte ideeen van de overheid. Het is gewoon noodzaak kalm te blijven. Bitcoin is in een zeer korte tijd best belangrijk geworden (vooral in china) dus die hearing gaat echt niet voor een dikke crash zorgen. En mocht dat wel zo zijn, dan kopen we er gewoon bij Smiley
hero member
Activity: 540
Merit: 500
COINDER
November 18, 2013, 04:39:34 AM
Bitonic had dit uur al in totaal 8 btc's te koop...blijven refreshen en vooral kijken bij een "crashje". Komen ze er zeker op te staan. Ik baal dat ik mijn pinpasapparaatkastjeomtekunnenbetalenopinternetermeeenzokastje vergeten ben Sad

http://www.bloomberg.com/news/2013-11-18/u-s-agencies-to-say-bitcoins-offer-legitimate-benefits.html
newbie
Activity: 17
Merit: 0
November 18, 2013, 04:37:00 AM
Bitonic had dit uur al in totaal 8 btc's te koop...blijven refreshen en vooral kijken bij een "crashje". Komen ze er zeker op te staan. Ik baal dat ik mijn pinpasapparaatkastjeomtekunnenbetalenopinternetermeeenzokastje vergeten ben Sad

hero member
Activity: 924
Merit: 1000
November 18, 2013, 04:36:25 AM

Deze meneer Cuijk heeft het in een brief over een klant die ongeveer voor 100.000 euro aan bitcoins heeft in... let op... 1 januari 2012! Dat is nu ongeveer 10 miljoen waard. Over vermogenswinst gesproken!
legendary
November 18, 2013, 04:33:16 AM
newbie
Activity: 17
Merit: 0
November 18, 2013, 04:29:59 AM
Nope, ze proberen het wel in de hoop dat er meer schaapjes volgen, maar er zijn teveel kopers die ook klaar staan om lager in te kopen. Degene die de crash in willen zetten komen op den duur zelf voor duurdere bitcoins te staan als ze weer in willen kopen, want mensen zijn ook niet gek.

kan ik mij wel in vinden. probeer al een paar uur een paar tientjes aan coins te kopen op bitonic en houd tegelijkertijd de koers in de gaten en kan dan niets anders concluderen dat er twee tegenpolen zijn die elkaar tegen werken
legendary
Activity: 2198
Merit: 1989
฿uy ฿itcoin
November 18, 2013, 02:36:21 AM
Bitstamp zit nog rond $525 en Mt. Gox zit al rond de $600.
hero member
COINDER
November 18, 2013, 04:28:32 AM
Nope, ze proberen het wel in de hoop dat er meer schaapjes volgen, maar er zijn teveel kopers die ook klaar staan om lager in te kopen. Degene die de crash in willen zetten komen op den duur zelf voor duurdere bitcoins te staan als ze weer in willen kopen, want mensen zijn ook niet gek.

+1
legendary
November 18, 2013, 04:27:27 AM
hero member
COINDER
November 18, 2013, 04:26:10 AM
Als k nu zo naar de live koers kijk lijkt het wel of het moedwillig laten crashen niet echt lukt, of ligt dat aan mij?? Roll Eyes

Net en flipperkast..

legendary
hero member
COINDER
November 18, 2013, 04:01:07 AM
Daarom, een crash is niet meer de grootste stress...mijn huidige stress is bepalen wanneer ik ze verkoop. Maar dat ik mijn huis ga afbetalen en verbouwen is duidelijk Smiley

Wie weet hoeveel belasting over BTC's betaald moet worden? Is dat 21% of wordt het gezien als winst uit aandelen? Gevonden: 1.2% dus Smiley

of 50% als het als inkomen wordt gezien, laten we hopen op 1,2%  Grin
Wel idd een goeie om uit zoeken nu we allemaal vies rijk worden… heb je een linkje naar 1,2% thé

.. ben te lui om te zoeken dat krijg je als je slapend rijk wordt...
legendary
Activity: 2198
Merit: 1989
฿uy ฿itcoin
November 18, 2013, 02:00:28 AM
Ik vind het persoonlijk ook een beetje te hard gaan met de koers, 570 dollars alweer.  Ik had al veel eerder een correctie verwacht...

Was dat op Mt. Gox? Ik kijk net op Bitstamp en zie $512.
Pages:
Jump to: