Niet negatief ingesteld, vooruitdenkend en voorzichtig
ik probeer mij een toekomst voor te stellen met bitcoin als valuta (wat we allemaal willen) en dat gaat niet gebeuren met de recent hacks in het nieuws. Het is de bedoeling om mensen die niet begaan zijn met bitcoin over te halen om de bitcoin valuta toe te passen in hun dagelijks leven. Als hun portomonee niet eens veilig is in deze wereld, waarom zouden mensen dan overstappen op bitcoin? Omdat het niet te traceren is? Ik denk dat mensen dan eerder elk jaar een x bedrag aan de belasting betaald met de zekerheid dat hun bankrekening voor een ton gedekt is, snap je?
Dus het is niet zo zeer negatief....het probleem bij mij is dat ik veel te ver vooruit denk. Dus je had wel gelijk hoor...ik hoor dat vaker. Maar ik noem dat niet negatief ingesteld, maar vooruitdenkend en daardoor voorzichtig ingesteld.
En begrijp me niet verkeerd...het maakt mij niet zo veel uit wat er met de koers gebeurt de komende tijd....het gaat mij om de toekomst. Als de koers nu ineens 200USD zakt...i don't care...koop gewoon bij hahaha. En als het stijgt ben ik ook blij. Maar ik zit met de toekomst in mijn maag...als we met zijn allen willen dat btc wat gaat doen in een maatschappij dan moet je ook de toekomstige bezitters ervan kunnen overtuigen dat het met de veiligheid wel ok zit. En dat is het momenteel niet met online wallets en dat baart mij een beetje zorgen. Want voor een leek is het handig te beginnen met een online wallet toch?
Iemand behoefte aan een Dutch Denktank?