Pages:
Author

Topic: groepsaankoop TechnoBit K1/K16 - [STATUS] De meeste pakketten zijn onderweg! - page 49. (Read 54840 times)

member
Activity: 83
Merit: 10
Fijn dat er nu eindelijk wat positieve momentum in gekomen is.
Ik ben benieuwd hoeveel bestellingen er gedaan zijn. En hoeveel GHash/s NL er bij kan verwachten Grin.
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
adres is toegevoegd aan de eerste post. Testtransactie voltooid.
Ik ga nu ook zelf mn bitcoins naar dat adres overschrijven Smiley

Vanavond zal ik al een eerste overzichtje maken met alle bestellingen!
full member
Activity: 150
Merit: 100
Geen probleem, heb nu voldoende fondsen van een exchange gehaald, dus die zijn ook nog een dik halfuur onderweg.
legendary
Ok, ik sta klaar met mijn btc voor een order van 32 chips. Laat het me weten als het adres geopend is.

nog héél even geduld. Ik ben de laatste tests aan het doen met het adres.
(ik ben een testtransactie aan het verzenden vanaf een exchange. Ik wil héél zeker zijn dat ik me niet vergist heb.
De wallet zal versleuteld zijn en offline staan, backup op een externe HD en een USB stick. Wachtwoord is opgeschreven op een papiertje (en ik ken het ook van buiten)

safety first!! Cheesy
full member
Ok, ik sta klaar met mijn btc voor een order van 32 chips. Laat het me weten als het adres geopend is.
legendary
Extra info toegevoegd over de groepsaankoop van avalon chips Smiley
member
Activity: 97
Maar Gaat de group buy nog door???

Ik wil eventueel wel chips voor u bestellen, maar dan moet je wel asap de nodige BTC overschrijven naar mn account, want ik heb niet veel meer (al een groot deel is gereserveerd voor chips te kopen)
Contacteer me eventueel via PM of zoek iemand anders op het forum

of je kan zelf ook chips aankopen via die link (doe het op de juiste manier!) en laat dan hier weten hoeveel je er hebt gekocht.

Enkel het bestellen van de miners moet eigenlijk in groep gebeuren om op de meest efficiënte (en goedkoopste) wijze aan onze miners te geraken

KK Pm gestuurd Tongue
legendary

Ik wil eventueel wel chips voor u bestellen, maar dan moet je wel asap de nodige BTC overschrijven naar mn account, want ik heb niet veel meer (al een groot deel is gereserveerd voor chips te kopen)
Contacteer me eventueel via PM of zoek iemand anders op het forum

of je kan zelf ook chips aankopen via die link (doe het op de juiste manier!) en laat dan hier weten hoeveel je er hebt gekocht.

Enkel het bestellen van de miners moet eigenlijk in groep gebeuren om op de meest efficiënte (en goedkoopste) wijze aan onze miners te geraken
member

legendary
De extra voeding die vereist is, zit die daar dan ook bijgeleverd of moeten we dan nog op zoek gaan naar een power supply?

De K16's zouden stroom trekken via een PCI-express stroomaansluiting.
Je zou hem dus op dezelfde voeding moeten kunnen aansluiten als degene die al in je pc zit.

In het geval dat je hem aan een laptop of iets anders hangt, zul je waarschijnlijk een aparte voeding moeten gebruiken. Eentje voor dit vermogen kost echter maximum 30 euro.

inderdaad. Maar een K16 ga je heus niet overal meeslepen. Dat is iets dat je standaard in een PC laat zitten (bvb een server, of gewoon je thuis-PC die je altijd aan laat staan)

De K1's kan je makkelijk overal mee naartoe nemen en overal minen Cheesy
Als je echter maximaal rendement wilt, moet je ervoor zorgen dat die ook zoveel mogelijk inzitten.
Wat ik ga doen: ik ga er ééntje overal meenemen als ik mn laptop gebruik, de rest laat ik in mn PC zitten (en ben van plan deze te verkopen na een paar maanden minen; liefst met winst Tongue )
newbie
Activity: 27
Merit: 0
De extra voeding die vereist is, zit die daar dan ook bijgeleverd of moeten we dan nog op zoek gaan naar een power supply?

De K16's zouden stroom trekken via een PCI-express stroomaansluiting.
Je zou hem dus op dezelfde voeding moeten kunnen aansluiten als degene die al in je pc zit.

In het geval dat je hem aan een laptop of iets anders hangt, zul je waarschijnlijk een aparte voeding moeten gebruiken. Eentje voor dit vermogen kost echter maximum 30 euro.
full member
member
OOk wel belang bij 2 K16 miners.

Maar lijkt mij idd handiger als ht via 1 persoon loopt.

MSG al een list van wie en hoeveel??

newbie
Ik heb zonet zo'n 32 chips besteld. Hier wil ik 2 K16 miners mee laten bouwen.
txid: 5f1c6aee60385a13875f215fa7c9e0ef2d9c78cda001ea07f9caa6fdf38805b8
legendary
op zich is het niet echt nodig dat de chips tesamen worden besteld. Het lijkt me wel handig dat we de miners tegelijk en samen in productie laten gaan. Dan zijn ze ook in één keer afgewerkt en kan de verzending snel doorgaan (stel dat iedereen individueel zijn bestelling voor zijn miners plaatst, dan kan het zijn dat de verzending moet "wachten" tot de laatste miner is afgewerkt)

Communiceer hier gewoon duidelijk als je chips hebt aangekocht die bedoeld zijn voor miners aan te kopen. Dan kunnen we elkaar contacteren om de bestelling in één keer te plaatsen en de chips te "poolen".
Bovendien bestaat dan nog de mogelijkheid als iemand ondertussen afziet van zijn aankoop om de chips door te verkopen en dan kan die andere persoon een bestelling van een miner plaatsen. Met andere woorden, een veel flexibeler systeem! Smiley
newbie
Ik ben ook geïnteresseerd in de aankoop van 2 K16 miners.

Nu vroeg ik me af of alles in groep wordt aangekocht (de Avalon chips + miners zelf), of dat het de bedoeling is dat iedereen zelfstandig de chips aankoopt?

Jullie zochten ook nog iemand die het totaalpakket individueel naar de rest van de kopers verscheept. Voor het geval dat er nog niemand anders zich vrijwilliger heeft gesteld, wil ik dit initiatief wel nemen.
Aangezien ik hier nieuw ben, zal ik hiervoor uiteraard mijn persoonlijke gegevens aan de rest van de kopers prijsgeven.
member
Activity: 83
Ik wil zoals eerder in het andere topic gezegd, 16 chips bestellen voor een K16.
Zit alleen nu te kijken hoe ik het snelst BTC kan kopen.

Ik kan eventueel wel BTC voor 16 chips voorschieten, graag wel je adres en scan van ID doorsturen, met een papiertje met je nickname erbij.
En graag een bonus van minstens 0.025 BTC Wink

Je kan bvb BTC kopen via bitstamp. Duurt een 3tal dagen om geld via SEPA over te schrijven naar de UK, waarna het in dollar wordt omgezet en je botcoins kan beginnen traden. In principe ben je dan nog op tijd Wink

Misschien kan jij dan jouw 20 + mijn 16 chips ineens bestellen. PM even waar ik de scan van m'n ID kan doorsturen.
full member
Activity: 203
The law of the universe!
Leuk om dit samen te doen. Ik wil dit heel graag, maar ik heb niet de kennis en materiaal om te bouwen.

Als we genoeg kanalen bij elkaar hebben gevonden om te produceren, dan wil ik wel een batch chips kopen.

Maar, ik wil niet al die chips naar een wild vreemde in een ver land sturen. Ik heb in mijn leven al genoeg scammers gezien en meegemaakt. Zogenaamde vrienden zelfs.

Als we willen, dan moeten we wel opschieten, want andere hebben al meerdere batches chips besteld.

....of we moeten zelf chip designers inhuren, ontwikkelen en produceren in Taiwan bij TSMC ofzo. Grin
legendary
Zelf ook geïnteresseerd in twee K16's, tenzij ik de totale kostprijs verkeerd interpreteer.

maximale totale kostprijs = 54.84 EUR (max productiekost) + 0.04 BTC (voor developpers) + 16*0.085 BTC (voor de chips)
TOTAAL (met 1 BTC = 100 EUR): ongeveer 195 EUR
edit: heatsink vergeten;

TOTAAL (ruim gerekend) maximaal 200 EUR/stuk
legendary
Ik wil zoals eerder in het andere topic gezegd, 16 chips bestellen voor een K16.
Zit alleen nu te kijken hoe ik het snelst BTC kan kopen.

Ik kan eventueel wel BTC voor 16 chips voorschieten, graag wel je adres en scan van ID doorsturen, met een papiertje met je nickname erbij.
En graag een bonus van minstens 0.025 BTC Wink

Je kan bvb BTC kopen via bitstamp. Duurt een 3tal dagen om geld via SEPA over te schrijven naar de UK, waarna het in dollar wordt omgezet en je botcoins kan beginnen traden. In principe ben je dan nog op tijd Wink
Pages:
Jump to: