Pages:
Author

Topic: Help mee Jumbo aan de bitcoin te krijgen - page 4. (Read 4494 times)

legendary
Activity: 1106
Merit: 1005
December 09, 2013, 10:23:17 AM
For our english friends, translation (not a literal translation) follows at the end of the post.

Ik denk dat als er 1 supermarkt in Nederland is die BTC als betaling zou accepteren, het wel de jumbo is.

Bij de jumbo kun je als klant namelijk ook producten aanvragen die niet in de schappen liggen, en dan met een beetje geluk komt het in de schappen. Ze claimen vaak ook de klantvriendelijkste supermarkt te zijn en in mijn ervaring is dat ook wel zo.

Ik denk dus dat als we met veel mensen bij de jumbo aankloppen, een soort petitie dus, eventueel met een bitcoin donatie eraan gekoppeld (die ze krijgen als ze bijvoorbeeld minimaal 3 maanden bitcoin hebben geaccepteerd), dat jumbo best bereid is om bitcoin te accepteren.

Als zo'n grote supermarkt bitcoin accepteerde zullen automatisch ook meer mensen bitcoin als nuttig betaalmiddel gaan zien. Niet alleen kun je er dan afhaalvoedsel van kopen via thuisbezorgd, maar ook groente en fruit en levensmiddelen bij de jumbo. En als andere bedrijven zien het jumbo succes heeft met bitcoin transacties zullen ze waarschijnlijk automatisch ook mee willen doen.

Dus, wie doet er mee?

/Update: Ik heb een pdf gemaakt met een korte zakelijke introductie https://dl.dropboxusercontent.com/u/102729494/Open%20brief%20jumbo.pdf

Ik heb de link op de facebook-pagina van jumbo geplaatst, (dat leek me de beste plek, maar deel hem gerust op andere plekken), ik vraag jullie hulp om deze facebook-post zoveel mogelijk te liken.

--------------------------------------
English version
--------------------------------------

We are trying to get Jumbo Supermarkets chain to accept bitcoin.

Jumbo is the 3rd largest and rapidly growing supermarket chain of the Netherlands, with over 400 supermarkets all around the Netherlands, and the recently bought up another popular supermarket chain with over 200 supermarkets, making them the 2nd biggest chain, closely behind the #1 chain.

Jumbo is wildly popular in the Netherlands because of the large stores, they offer a lot of products at a cheap price (compared to the competitors) and they actively manage to keep waiting time low by offering '4th guy in line gets their groceries for free' service, among other services.

I have made a short formal introduction to bitcoin, highlighting the benefits of accepting bitcoin, everything fitting nicely on 1 sheet of A4-sized paper in PDF format. (here's the english translation of the letter)

I have shared the link on the facebook page of the supermarket chain and i am asking you all to upvote this facebook post to get their attention.
Pages:
Jump to: