Pages:
Author

Topic: Hoeveel %btc bedraagt jouw portefeuille? - page 2. (Read 2040 times)

copper member
Activity: 322
Merit: 15
Tussen de 30 a 40%. Al had ik dat nu liever eat hoger gehad, maar dat is met omdat de alts die ik nu heb keihard achteruitgaan tov bitcoin.
jr. member
Activity: 154
Merit: 2
Staker.network - POS Smart Contract ETH Token
Hallo allemaal,

Ik gebruik 100 % altcoins maar ik heb een video pas geleden gezien die legt uit dat jij minimaal 50% Bitcoin moet houden. Zij geven aan dat Bitcoin op elke moment een grote pump kan maken en sommige altcoins zullen volgen andere niet. Bitcoin is tot nu toe de enige zeker coin die nog niet zal verdwijnen. In iedere geval vond ik die video super interessant als ik de link terug vind zal ik het hier posten , maar de video is in het Frans. Ik overweeg nu toch wat bitcoin te bewaren.
legendary
Activity: 2730
Merit: 1192
I don't believe in denial.
Zit zelf voor 100% in de alts, reden dat ik geen btc heb is omdat ik denk dat er met de alts meer stijgingen zijn procentueel gezien. een btc stijgt niet zeg maar een paar 100% terwijl er alts zijn die dat wel doen waar je dan wat flinke winst op kan pakken.

Aan de andere kant: een BTC daalt niet - zeg maar - naar 0, terwijl er alts zijn die dat wel doen. Waar je dan flink op verliest.
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Momenteel weer 100% in alts. 0% BTC. Zie Bitcoin en altcoins komende weken weer omhoog schieten. M'n bedoeling is om dan weer wat kleine beetjes van m'n alts te verkopen naar btc. Doel is 10%.

niet eerst nog naar $5k ? en daarna een bullrun ?
newbie
Activity: 21
Merit: 0
Ik heb al mijn btc ingeruild. Ik zie niet in hoe het kan overleven met de onvoorspelbare transactiekosten door de 1mb bloklimiet. Lightning zie ik het probleem niet oplossen.
newbie
Activity: 52
Merit: 0
Momenteel weer 100% in alts. 0% BTC. Zie Bitcoin en altcoins komende weken weer omhoog schieten. M'n bedoeling is om dan weer wat kleine beetjes van m'n alts te verkopen naar btc. Doel is 10%.
newbie
Activity: 8
Merit: 0
Momenteel is bij mij maar 10% BTC, ik moet dit echter echt even weer wat hoger brengen haha
jr. member
Activity: 62
Merit: 1
Ik denk zo'n 10% op het moment.
member
Activity: 116
Merit: 11
Ik gebruikt BTC alleen voor aankopen, dus denk ongeveer 10% van het totaal
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Standaard 0% btc, tenzij ik toevallig even wat via bl3p moet omzetten.

Ik heb eerlijk gezegd een grafhekel aan btc en wat ervan gekomen is. Als ik nu 20btc van 2013 in mijn wallet had, was het vast een ander verhaal, maar nu vind ik het een storend gegeven dat diverse kansrijke projecten overgeleverd zijn aan de grillen van de (speculatie rondom) bitcoin.

Ik heb overigens vooral $VEN, $ICX, $INS, $MAN, $NULS, $LINK en $CPC



Eens met het feit dat veel projecten vallen of staan bij de koers van de BTC.
Zit te denk om een bag van ICX aan te schaffen. zeker gezien de koers van ICX momenteel.
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Rond de 70% momenteel. Ik moet bekennen dat dit nog wel eens veranderd, maar ik merk dat als ik een drukke periode (in mijn dagelijkse leven) tegenmoet ga, ik er vaak voor kies om zoveel mogelijk in BTC te hebben. Dat is redelijk "stabiel", al moet je natuurlijk niet op kijken van +10% of -10% per dag. Maar dat kan bij altcoins veel sneller veranderen.

Dat is waar ik ook naar toe wil. Ik ben bezig om mijn achterlijk veel alts om te zetten naar BTC en ETH.
Enerzijds om mijn % BTC te vergroten en ETH om te investeren in ICO's

heb jij ervaring met ICO's?
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Ik zit momenteel in zoveel alts dat ik het overzicht een beetje kwijt raak. zoveel wallets en exchanges.

Ik wil mijn portefeuille gaan downsizen, iemand tips om een grote bag ergens van te houden of aan te schaffen ?

CREDITS. Geen alt coin. De prijs is recent enorm gedaald. Echter er zit op veel fronten goed nieuws aan te komen. Lancering mainnet. Samenwerking met gevestigde Indiase banken. Binance inschrijving. Nu kun je nog goedkoop inkopen.

Heb me vluchtig ingelezen in CREDITS, Grote Fan base, Goed actief op Social media, Werkend product, dApp.
Ik zie zeker de potentie, Ico prijs was 0,17 cent word nu verhandeld voor 0,53 houd zich goed staande in deze tijden.
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Ongeveer 20% BTC, 30% ETH, 10% Monero, 5% doge,...

Dan kom ik op 65%, is de overige 35% verdeeld over een shitload alts ?
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Zit voor 100% in de alts.
full member
Activity: 742
Merit: 102
Ik zit momenteel in zoveel alts dat ik het overzicht een beetje kwijt raak. zoveel wallets en exchanges.

Ik wil mijn portefeuille gaan downsizen, iemand tips om een grote bag ergens van te houden of aan te schaffen ?

CREDITS. Geen alt coin. De prijs is recent enorm gedaald. Echter er zit op veel fronten goed nieuws aan te komen. Lancering mainnet. Samenwerking met gevestigde Indiase banken. Binance inschrijving. Nu kun je nog goedkoop inkopen.
newbie
Activity: 238
Merit: 0
Ik zit momenteel in zoveel alts dat ik het overzicht een beetje kwijt raak. zoveel wallets en exchanges.

Ik wil mijn portefeuille gaan downsizen, iemand tips om een grote bag ergens van te houden of aan te schaffen ?
sr. member
Activity: 668
Merit: 393
Crypto-Games.net: Multiple Games, Multiple Coins
Ongeveer 20% BTC, 30% ETH, 10% Monero, 5% doge,...
member
Activity: 203
Merit: 10
Dat zal 1% zijn, verder BCH 49%, 25% Ethereum en Tokens, 25% Waves en Privacy coins.
newbie
Activity: 35
Merit: 0
Ik heb zelf 30% BTC, rest is ETH en XRP. Ik heb eigenlijk niet zoveel met altcoins. Er zijn er veel teveel van.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
Rond de 70% momenteel. Ik moet bekennen dat dit nog wel eens veranderd, maar ik merk dat als ik een drukke periode (in mijn dagelijkse leven) tegenmoet ga, ik er vaak voor kies om zoveel mogelijk in BTC te hebben. Dat is redelijk "stabiel", al moet je natuurlijk niet op kijken van +10% of -10% per dag. Maar dat kan bij altcoins veel sneller veranderen.
Pages:
Jump to: