Pages:
Author

Topic: Hoeveel %btc bedraagt jouw portefeuille? - page 3. (Read 2040 times)

newbie
Activity: 4
Merit: 1
Variërend... Momenteel 15%!
member
Activity: 560
Merit: 22
Standaard 0% btc, tenzij ik toevallig even wat via bl3p moet omzetten.

Ik heb eerlijk gezegd een grafhekel aan btc en wat ervan gekomen is. Als ik nu 20btc van 2013 in mijn wallet had, was het vast een ander verhaal, maar nu vind ik het een storend gegeven dat diverse kansrijke projecten overgeleverd zijn aan de grillen van de (speculatie rondom) bitcoin.

Ik heb overigens vooral $VEN, $ICX, $INS, $MAN, $NULS, $LINK en $CPC

newbie
Activity: 2
Merit: 0
Ik heb al sinds ik ben begonnen met crypto (Antshares <3) 0% BTC en dat houd ik zo. Inkopen doe ik met Ethereum en ook verkopen trouwens. Traden is vaak wel handig om met BTC te doen vanwege het volume dus je ontkomt er niet aan om toch met BTC te traden, maar HODL'en doe ik het niet  Cheesy
hero member
Activity: 583
Merit: 503
March 09, 2018, 03:29:40 PM
#9
0%. Zit volledig in het Waves hoekje en dit feitelijk om mijn aandeel in BTC te verhogen. Ik anticipeerde op stevige terreinwinst van Waves t.o.v. BTC in de eerste maanden van 2018 en in de laatste fase van 2017 leek er zowaar sprake van een veelbelovende aanloop. Echter, uiteindelijk bleef het échte vuurwerk uit maar hopelijk is het later in 2018 dan tóch zover.

Waves heeft een nederlands tintje of zoiets toch ?

Voor zover ik weet een Nederlands tintje in de zin dat er tot dusver tweemaal een soort van Waves meeting is gehouden in Amsterdam, het recentst afgelopen dinsdag 6 maart!
newbie
Activity: 238
Merit: 0
March 09, 2018, 07:27:13 AM
#8
0%. Zit volledig in het Waves hoekje en dit feitelijk om mijn aandeel in BTC te verhogen. Ik anticipeerde op stevige terreinwinst van Waves t.o.v. BTC in de eerste maanden van 2018 en in de laatste fase van 2017 leek er zowaar sprake van een veelbelovende aanloop. Echter, uiteindelijk bleef het échte vuurwerk uit maar hopelijk is het later in 2018 dan tóch zover.

Waves heeft een nederlands tintje of zoiets toch ?
jr. member
Activity: 518
Merit: 3
HQ Dutch Translator
March 08, 2018, 03:06:01 AM
#7
Geloof dat maar 8% van mijn portefeuille btc is.
member
Activity: 116
Merit: 11
March 07, 2018, 04:47:14 PM
#6
denk nu ongeveer 5%.
Zoals hierboven reeds aangegeven, gebruikt ik btc ook alleen maar voor het aankopen van Alts
hero member
Activity: 583
Merit: 503
March 06, 2018, 04:33:42 PM
#5
0%. Zit volledig in het Waves hoekje en dit feitelijk om mijn aandeel in BTC te verhogen. Ik anticipeerde op stevige terreinwinst van Waves t.o.v. BTC in de eerste maanden van 2018 en in de laatste fase van 2017 leek er zowaar sprake van een veelbelovende aanloop. Echter, uiteindelijk bleef het échte vuurwerk uit maar hopelijk is het later in 2018 dan tóch zover.
newbie
Activity: 79
Merit: 0
March 06, 2018, 06:19:43 AM
#4
100% altcoins - ik gebruik BTC alleen om alts te kopen. Vorig jaar een mooie winst geboekt met de enorme stijging van Verge.

Om dit moment heb ik met name ICX, PRL, XVG en NTK.
newbie
Activity: 7
Merit: 0
March 05, 2018, 07:04:38 AM
#3
Ik heb misschien 20/30% btc de rest is altcoins zo goed als
sr. member
Activity: 518
Merit: 268
March 04, 2018, 06:22:37 PM
#2
Mijn portefeuille bestaat uit 90% Bitcoin, het overige deel zijn forks en Litecoins. Ik hou deze coins al meer dan vijf jaar en ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n fan van al die altcoins. Als ik het echt zou willen verspreiden, dan zou ik eerder voor goud of zilver gaan. Overigens gebruik ik Bitcoin niet als beleggingsmiddel, maar gewoon waar het bedoeld voor is. De prikkel om te beginnen met Bitcoin was dan ook niet de waardestijging, maar slechts mijn behoefte voor een anoniem betaalmiddel. Om bijvoorbeeld PayPal, Skrill of een van de vele gecentraliseerde betaalmiddelen te gebruiken moet eerst een kopie van je paspoort inleveren, bij Bitcoin niet.
newbie
Activity: 238
Merit: 0
March 04, 2018, 05:26:13 PM
#1
Ik ben nieuwsgierig uit hoeveel % btc jullie portefeuille bestaat.
De een doet alleen maar in altcoins en de andere behoudt minimaal 50% btc

Waarom wel of waarom geen btc in je portefeuille ?

Ik houd zelf graag minimaal 50% van mijn portefeuille waarde in btc.
Pages:
Jump to: