Pages:
Author

Topic: Høyring i Stortinget om Stortingsmelding nr 4. - page 2. (Read 26559 times)

newbie
Activity: 9
Merit: 0
Selv om det neppe ble berørt i denne høringen, så er det største politiske spørsmålet produksjon av elektrisitet og avgifter på dette.

* PoW handler i praksis om å konvertere strøm til tokens. Den som har mest og billigst strøm, vinner.
* Systemer som Etherium vil poppe opp som paddehatter. Om integriteten beskyttes av PoW eller PoS eller noe annet, så vil disse i hovedsak handle om at en variert og desentralisert gruppe stiller prosesseringskraft til rådighet og få betalt deretter. Den som har mest og billigst strøm, vinner.

Om digital valuta er fremtiden, er billig energi avgjørende. Fint om politikken først kunne handle om hvordan vi baker kake før den henger seg opp i hvordan den skal fordeles.

legendary
Activity: 1568
Merit: 1268
Veldig bra tale Sturle. Takk for videon  Wink
full member
Activity: 172
Merit: 100
Takk for lenke,Will. Strålende innsats, Sturle!

Enighet! Veldig bra at jordnære fornuftige mennesker får være talerøret til Bitcoin miljøet.
full member
Activity: 228
Merit: 100
Takk for lenke,Will. Strålende innsats, Sturle!
newbie
Activity: 5
Merit: 0
Bra innsats! Jeg skriver blogg for Bitcoins Norway, og det er gledelig å se det politiske arbeidet du gjør Smiley
legendary
Activity: 2730
Merit: 1034
Needs more jiggawatts
Veldig bra. Takk for at du påtok deg dette, Sturle.
member
Activity: 93
Merit: 10
Sturle fortjener applause og klapp på skulderen.

https://www.stortinget.no/no/Hva-skjer-pa-Stortinget/Videoarkiv/Arkiv-TV-sendinger/?mbid=/2015/H264-full/Hoeringssal1/12/15/Hoeringssal1-20151215-144901.mp4&msid=1406&dateid=10003876

Bra formidlet, det er ikke lett spesielt når man har kort tid på svarene! Syns det var bra.
Liker dessuten strikkegenseren og faktumet at du var eneste uten dress, nice Grin
full member
Activity: 228
Merit: 100
Hvordan gikk det?
newbie
Activity: 21
Merit: 0
Jeg tror du er den rette personen til dette. Du har utrolig god erfaring ifra begge sider, har sett og vært oppe i flere situasjoner som angår dette enn vi andre her vil jeg tro.

For meg er dette det viktig:

Det bør vere arten av tenesta som vert utført som avgjer om ei teneste er avgiftspliktig eller ikkje.

Og ikkje minst kjem eg til å påpeike at avgifter må ta omsyn til at kryptovaluta-bransjen er internasjonal, og ikkje skade konkurranseevna eller gjere det byråkratisk tyngre å drive i Noreg enn i utlandet.  Dersom veksling mellom kryptovaluta og tradisjonell valuta kan gjerast avgiftsfritt i utlandet, vil det skade næringa i Noreg. 

Mer enn det blir vanskelig å si for meg, men som sagt mener jeg du er rette person, og tenker riktig med hva som er viktig å legge frem
legendary
Activity: 1437
Merit: 1002
https://bitmynt.no
Finanskomiteen på Stortinget held opa høyring den 15. desember om Stortingsmelding nr 4 2015-2016: Bedre skatt. En skattereform for omstilling og vekst.  Eg er invitert til høyring som representant for Elektronisk forpost Norge.

Eg har fem minutt til å ta opp viktige spørsmål om korleis bitcoin, kryptovaluta, kryptoaksjar og liknande bør passast inn i denne skattereformen.  Blant framlegga er mva eller marginavgifter på finansielle tenester.  Dvs at Noreg får eit heilt anna system enn EU.

Eg kjem til å ta opp dei utfordringane vi har møtt, og komme med konkrete framlegg til løysingar på dei.  Eg har berre fem minutt, og vil ha inn mest mogleg kort og konsist på ei A4-side som skal delast ut til komiteen.  Dette må vere ferdig før klokka 12 dagen før.  Les stortingsmelidinga, spesielt kapittel 11 og 14, og kom med innspel!

Eg kjem først og framst til å ta opp mva-problematikken.  Eg kjem òg til å ta opp den internasjonale karakteren til kryptovaluta, og kor vanskeleg det kan vere å plassere transaksjonar geografisk når ein skal definere import/eksport.  Eg kjem til å be om ei klagenemnd der ein kan ta opp prinsipputtaler og liknande frå Skattedirektoratet når ein meinar at dei tek feil, utan å måtte bryte med vedtaket og gå til rettssak mot Skatteetaten med risiko for å miste hus og heim.  Eg kjem òg til å ta opp framlegget frå departementet om at berre selskap som er konsesjons- eller meldepliktige til Finanstilsynet vil få pålagt marginavgifter.  Det bør vere arten av tenesta som vert utført som avgjer om ei teneste er avgiftspliktig eller ikkje.  Elles får vi ei gråsone av selskap som kan yte tilsvarande tenester som konsesjonspliktige føretak, utan å vere mva- eller marginavgiftspliktige, og eit prematurt press på regulering av den bransjen som er i direkte konkurranse med avgiftspliktige føretak.  Og ikkje minst kjem eg til å påpeike at avgifter må ta omsyn til at kryptovaluta-bransjen er internasjonal, og ikkje skade konkurranseevna eller gjere det byråkratisk tyngre å drive i Noreg enn i utlandet.  Dersom veksling mellom kryptovaluta og tradisjonell valuta kan gjerast avgiftsfritt i utlandet, vil det skade næringa i Noreg.  Og Skatttedirektoratet må få tidsfristar – eg ventar framleis på svar på spørsmål eg sendte dei i 2011.

Og meir, men eg må tenkje litt meir, prioritere og fatte meg kort og konsist med konkrete framlegg.
Pages:
Jump to: