Dette er gode ting. Jeg har Dnb selv og vurdert å kontakte deg. Sitter fortsatt i tenkeboksen og lurer på om jeg skal "investere" mer i Bitcoin. Gjorde noen dårlige vurderinger tidligere og tapte en del. Hvis jeg skal kjøpe fler så kontakter jeg deg. Vet du om det er et grensebeløp i NOK for bankenes del i forhold til rapportering osv.
Eg kjenner ikkje til rutinene til bankane, men det går eit par magiske grenser for når dei skal rapportere dersom dei har grunn til å mistenkje noko muffens. Grensene er 30000 kroner for kontantar og 50000 kroner for andre betalingsmåtar. Dersom dei har grunn til å tru at fleire overføringar har samanheng med kvarandre, skal det rapporterast dersom totalsummen går over denne grensa. Eg veit ikkje kva som kan trigge mistanke. Dei rapporterer heilt sikkert ikkje alle overføringar. Sjølv har eg ei grense på 50000 kroner for første handel. Skal du kjøpe for meir enn det må eg "kjenne deg" først. Dvs at vi har handla før og det har gått bra; betalingane kjem til rett tid i same namn, osv.
En liten ekstrating: Vet du om det er noen grense for ut/innbetalinger internasjonalt sett opp i mot raportering? Trår fortsatt varsomt i dette landskapet.
Alle overføringar til utlandet vert rapportert til Toll- og avgiftsdirektoratet. Elles gjeld dei same grensene som for NOK.
Har et uttak fra Mt.Gox 19 november til DNB som fortsatt ikke er ankommet.Har du kjennskap nok til å vite "hvor forsinket de er med internasjonale uttak?
For den typen uttak som kallast "International wire" er køa veldig lang og går veldig seint framover. Eg veit ikkje kor lang, dessverre. Dei kan ikkje overføre frå sin vanlege bank i Japan fordi somme store USAnske bankar sender utbetalingar i retur. Det er dyrt og medfører veldig mykje arbeid, og banken sa til slutt stopp. Sidan dei ikkje kan vite på førehand kva rute ei betaling tek, får dette fylgjer for alle vanlege utanlandsbetalingar.
EUR via SEPA-overføring går derimot fint. Sist eg fekk rapport tok det tre veker, men eg tippar køa er litt lenger no pga den store skilnaden i kurs. No skal alle a ut på ein gong, og dei er avgrensa til 100k EUR om dagen i den polske banken. For å kunne sende SEPA-overføring til ein konto må banken vere medlem i TARGET2. Det avgrensar utvalet av norske bankar ein del. Eg tippar dei krev det for å unngå at betalinga vert stansa av Citibank på veg til kundar i norske Skandiabanken og andre bankar som brukar Citibank som samarbeidspartnar for SEPA-overføringar. Citibank er ein av bankane som sender pengar frå MtGox i retur. Større bankar er gjerne direkte med i TARGET2, til dømes DNB og Danske Bank.