Pages:
Author

Topic: Levering pakket US -> België. Pakket verdwenen / Juridisch advies gevraagd! - page 3. (Read 3917 times)

legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
1. BPost werkt gewoon niet en ze zijn veel te duur. Voor pakketjes gebruik je beter TNT of UPS.
2. Ik ben nu wel benieuwd naar wat je besteld hebt. Bitcoin portefeuille?  Grin

ja, een fysieke bitcoin portefuille (gewoon om fiat in te steken hé Wink )
full member
Activity: 178
Merit: 100
1. BPost werkt gewoon niet en ze zijn veel te duur. Voor pakketjes gebruik je beter TNT of UPS.
2. Ik ben nu wel benieuwd naar wat je besteld hebt. Bitcoin portefeuille?  Grin
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
Beste mensen,

ik ga deze topic gebruiken om mn frustraties van me af te schrijven...
Ik verwachtte al een tijdje een pakket uit de VS. Ik had namelik een handgemaakte "bitcoin wallet" (uit leder) besteld.
Na 2.5 weken wachten naar mn postkantoor gegaan en gevraagd via het customs tracking number wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Daar konden ze mij zeggen dat het pakket succesvol door de douane was gegaan en dan gesorteerd was en 10 dagen geleden geleverd!

Ik stond versteld... Volgens hun gegevens was het geleverd en er was in de laatste 3 weken NIETS in de brievenbus verschenen uit de VS. De dag van levering was er niemand thuis en we hadden ook geen briefje gekregen dat ik het moest gaan halen in het postkantoor.

Ze raadden mij aan hun intern klachtenformulier in te vullen, maar daar stelde ik mn hoop niet op. Als uit hun gegevens zou blijken dat het geleverd was, zou ik nooit een kans maken.
Dus heb ik voor het eerst in mn leven een aangifte gedaan bij de politie. En nu heb ik dus een aanklacht tegen onbekenden wegens ontvreemding van poststukken.
Hopelijk kan via de politie de naam vrijgegeven worden van de postbode die mijn pakket "geleverd" heeft en kom ik meer te weten. Ze leken me in ieder geval serieus te nemen (gelukkig woon ik in een plattelandsgemeente, dus hier is er weinig grote misdaad en kunnen ze zich dus bezig houden met deze zaken)

echt een vervelende zaak; Het was niet goedkoop... Hopelijk hoor ik snel iets. Ik post het hier als ik iets weet.

In ieder geval, ik wil nog steeds zo een portefuille. Dus binnen enkele weken ga ik een nieuwe bestellen als mn pakket nog niet terecht is. Mocht het dan toch terecht komen, dan verkoop ik de andere via het forum. Geïnteresseerden kunnen zich al melden Tongue
Pages:
Jump to: