FTC betaalde net iets minder dan LTC. Nu heb ik eindelijk wat dualmods gekocht dus hoop op VTC te verdienen.
Iemand anders al ervaring met dualmods?
Ik heb een dualmod sinds ze te koop waren, inmiddels heeft het z'n geld al dubbel terugverdiend
. Overigens gaat Vertcoin begin december over naar een ander algoritme waardoor de inkomsten van de dualmod wat terug gaan vallen.
Hieronder heb ik de opbrengsten van de dual mod bijgehouden. Ik heb de opbrengst van litecoin er ook bij gezet, om te bepalen wanneer het verstandig is om je dualmod uit te zetten. Dit is op basis van 630 asic shares plus een dual mod M10.
Let op: Voor de opbrengsten van litecoin in onderstaand tabel heb je minder investering voor nodig, dit is dus geen tabel om te bepalen of je een pack shares moet halen of een dual mod.
He Raw-H top.
Ja ik was er al over uit Darkcoin een minder goede keuze was. Maar met een investering van 2500 USD, zou ik in 1 week 650 USD verdienen. Goede investering of te mooi om waar te zijn?
Nu weet ik dat het een goede investering was.
Hoop dat Chris snel met een leuke FTC vervanger komt, want heb nog veel normale shares en dat voel je wel bij de payout van morgen.
Moet je eerlijk zeggen, dat ik nog steeds niet weet hoe hij het doet.
Zelfs GAW/Genesis/Hashnest zitten met de fee vs lage btc nu op een ROI van 150+ dagen. GAW is zelfs gedaald naar 200 dagen, zelfs als je de hashlets met 30% korting op de hashmarket koopt..