Pages:
Author

Topic: LTCGear - Meest winstgevende cloud mining service, ROI 3 maanden - page 5. (Read 17647 times)

sr. member
Activity: 324
Merit: 250
Heb er al verschillende keren naar gekeken, maar met een klein bedrag als 100 euro kan je niet instappen (en ROI halen)?  1000 is voor mij namelijk al redelijk wat geld.

Klopt ja, eerder verkocht hij ook voor kleinere bedragen. De laatste tijd enkel grote.

Als je wil kun je wel wat shares van mij overkopen?
Er is een ingebouwd systeem waarmee je shares transfert.

Edit: Overigens kun je wel de coupon "anniversary1yr" invoeren om 49% korting te krijgen op de 1k6-deal en de 830 shares.
full member
Activity: 239
Merit: 250
Heb er al verschillende keren naar gekeken, maar met een klein bedrag als 100 euro kan je niet instappen (en ROI halen)?  1000 is voor mij namelijk al redelijk wat geld.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
Hallo iedereen,

Ik heb het al eerder vermeldt hier, echter hebben ze nu ook een referral-actie om bekendheid te vergroten, dus doe ik het opnieuw Smiley.

Onder een groepje mensen was het al wel bekend, maar het gros heeft nog niet van LTCGear gehoord. Daar wil Chris, de eigenaar, nu verandering in brengen. Ze zijn bezig met hun nieuwe data centre en hebben daardoor niet de kwantitatieve beperkingen meer die ze eerst wel hadden. LTCGear is dus geen nieuw bedrijf, het biedt al een jaar lang minen in de cloud aan en heeft ook hardware, in de vorm van FPGA's, verkocht. De eigenaar Chris (aka beekeeper) is een gerespecteerd lid van litecointalk en zijn support is altijd vriendelijk.

Op het moment bieden ze scrypt shares aan (litecoin en feathercoin), scrypt N (vertcoin) en X11 (darkcoin). Gebruikers kunnen asic shares voor scrypt mining kopen en apart daarvoor "modifiers", willen ze die shares omzetten om scrypt N of x11 te minen. De shares bieden een ROI van 3 maand of minder. Uitbetalingen worden wekelijks uitgevoerd, meestal op zaterdag. Zoals andere cloudminers kun je je rekenkracht helaas niet wijzen naar je eigen pool.

Binnenkort bieden ze video surveillance aan om je gekochte hardware te bezichtigen. Vertrouw je het niet, dan kan je altijd wachten tot deze video surveillance service online is.

Het beste gedeelte, elke 6 weken vermenigvuldigt LTCGear je shares om je zo te compenseren voor de verhoging van de difficulty. De factor hiervoor is geen vast gegeven maar wordt bepaald door Chris. De vorige factor was 1,35.

Link: http://ltcgear.com?apage=15  , als je mijn referral-link gebruikt deel ik de comission met je, pm me even daarvoor  Wink.
Ook kun je het officiële topic op litecointalk nalezen: https://litecointalk.org/index.php?topic=6401.2655

Heb je vragen? Stel ze gerust, ik volg deze mining serivce al langer en bovenstaande officiële topic helemaal doorlezen duurt een stuk langer dan vragen Wink

Gebruikelijke disclaimer: Ik heb een boel geïnvesteerd in LTCGear (sinds mei) en wil graag deze service met jullie delen, maar investeer nooit meer dan je kan missen.
Pages:
Jump to: