@fraise
Beste Bram,
Het adres Gebjfv4CbdpqJMqnC8Ajvbt1aoMEQEVd72 komt niet bij ons voor in onze database.
Als de coins bij ons waren aangekomen hadden wij deze automatisch teruggestuurd indien deze niet is gekoppeld aan een verkoop of inkoop opdracht.
Met vriendelijke groet / Kindly regards,
Kenny Rokven
LiteBit.eu / LitePaid.com
ik heb geantwoord want dit is mijn adres waar mijn coins gestolen zijn, het is een ander adres hoop dat ze het nu wel begrijpen
Als je ze incomplete informatie geeft zullen ze het inderdaad niet begrijpen. Geef ze alle informatie die je hebt en verwijs ze desnoods door naar dit topic. Besef wel dat er een groot belang is om de hacker te traceren, niet alleen voor jou maar ook voor andere slachtoffers. Dus zorg er alsjeblieft voor dat je duidelijk communiceert.
informatie was compleet, misschien willen ze het wel niet begrijpen
Beste Bram,
Het lijkt mij sterk dat dit naar ons direct is verzonden. Dit adres word gebruikt door de exchange die wij gebruiken.
Het kan zo zijn dat de NLG op de exchange zijn gekocht door ons en vanuit de exchange weer naar onze wallet.
Met vriendelijke groet / Kindly regards,
Kenny Rokven
LiteBit.eu / LitePaid.com
ik heb nooit gezegd dat het naar hun adres is verzonden, maar dat het wel naar het adres verzonden is via hun website zijn ze zo slim daar?