Author

Topic: NA - page 337. (Read 893613 times)

hero member
Activity: 756
Merit: 500
Community Liaison,How can i help you?
December 16, 2014, 08:54:56 AM
Ontvang nu 15% korting bij betaling met Guldencoin.
Stuur een email met de bestelling en persoonlijke informatie naar [email protected].
Hierna ontvangt u een link naar www.litepaid.nl waar u de betaling kunt voldoen.
Actie is geldig op de gehele collectie.
(Webshop) www.Bluejeansonline.nl
(Facebook) www.Houseofbluejeans.nl
5 betalende klanten met NLG  Grin
Als dit zo doorgaat zal ik een balletje opgooien voor de gehele straat (80 winkels).
In Denhaag is er een Bitcoinstraat, Zoetermeer Guldencoinstraat?  Cheesy
legendary
Activity: 980
Merit: 1000
December 15, 2014, 10:22:44 PM
Such good updates these last 2 days, more good merchants, soundcloud (Great mix) and simulator almost complete.

The fun never stops Wink New mix coming Friday, another cool and uniquely mixed one just for Guldencoin. Ánd I might throw in another announcement this week while I'm at it. Good for crypto in general, but Guldencoin is a nice part of it Smiley
legendary
Activity: 1197
Merit: 1001
December 15, 2014, 06:14:14 PM
Such good updates these last 2 days, more good merchants, soundcloud (Great mix) and simulator almost complete.
legendary
Activity: 1148
December 15, 2014, 03:27:02 PM
new guldencoin chat page BETA 1.0

http://www.guldencoinlinks.nl/chat

legendary
Activity: 952
December 15, 2014, 03:05:52 PM
Good Morning Guldencoin Community!

I have some great news to share with you. The early release of the diffsim has just been pushed to GitHub.

This version contains a simple hashrate wave simulation and the DGW3 algorithm.
The first things on my TODO list are: larger waves simulation and jump pool simulation.
A graphical user interface might be added later, especially having something to render graphs would be great.

This version is not very user-friendly yet, so expect a bumpy ride.
https://github.com/GeertJohan/diffsim

I welcome contributions to this project very much!

Feedback is welcome here, and in the thread on the official forums: https://forum.guldencoin.com/index.php?topic=707.0

People, we are behind in the voting for Proof of Honor. Thought it would be announced here, so lets get voting. It has begon on the 1th of december. It can be done until the 28th.

Make your votes here for GJ on bct: https://bitcointalk.org/index.php?topic=855130.920 (add this ANN + reason why)

and

For twitter votes and facebook votes visit: http://www.coinssource.com/vote/

I have put in a vote for the dev. Smiley

Bump

hero member
Activity: 1132
Merit: 818
December 15, 2014, 12:39:41 PM
Top Litebit!!!

Ik wilde dit echt even posten want ook ik stel het zéér op prijs dat jullie zo open en direct communiceren!
legendary
Activity: 952
December 15, 2014, 12:06:05 PM
Daarnaast is het mij erg onduidelijk of het nu om 184,895 gaat of om 239.507.

Voor het traject zie: https://forum.guldencoin.com/index.php?topic=648.msg8274#msg8274

Goede service +1
hero member
Activity: 756
Merit: 500
Community Liaison,How can i help you?
December 15, 2014, 11:47:54 AM
Hi Bram,

Geen probleem, ik vat het niet persoonlijk op, ik begrijp 100% dat de gestolen NLG niet echt een positief effect heeft op het humeur.

Ik denk inderdaad dat wij de NLG's hebben gekocht. Ik ga dit nog even precies uitzoeken.

Wij gebruiken voor elke muntsoort één adres om alle trades op te vangen, zo kunnen wij eenvoudig zien wat er binnenkomt en vertrekt en via welke source (dit geval Bittrex).

Stel wij krijgen 100.000 op het 'rumu' adres dan weten wij dat dit van Bittrex afkomt, tenzij iemand ons adres kent en graag een donatie doet, want het adres is nooit gekoppeld aan een gebruiker van LiteBit.

Voor verkopen (NLG -> EUR) worden unieke adressen gebruikt en kunnen wij precies zien bij welke klant welk adres hoort.

Het is misschien verstandig om even contact op te nemen met Bittrex en dan vragen via welk adres/user ze zijn binnengekomen.
Customer service  +1!
legendary
December 15, 2014, 11:37:24 AM
Ik ga sowieso uitzoeken of iemand het naar ons heeft gestort of dat het van Bittrex trading afkomstig is.

Als het naar ons is gestort kunnen wij het natuurlijk direct terugstorten, maar ik ben bang dat dit niet het geval is...

ik denk dat de boef er met de btc er vandoor is of... hij heeft de btc er nog op laten staan op bittrex

gekocht door jullie is gekocht daar kunnen jullie ook niets aan doen en dat kan ik jullie ook niet kwalijk nemen
hero member
Activity: 2310
Merit: 532
Enterapp Pre-Sale Live - bit.ly/3UrMCWI
December 15, 2014, 11:34:33 AM
Ik ga sowieso uitzoeken of iemand het naar ons heeft gestort of dat het van Bittrex trading afkomstig is.

Als het naar ons is gestort kunnen wij het natuurlijk direct terugstorten, maar ik ben bang dat dit niet het geval is...
legendary
December 15, 2014, 11:30:53 AM
bedankt voor de reactie waarschijnlijk moeten we dan contact opnemen met bittrex, ik hoor nog van je wat er uit komt of wat je gaat vinden, als dat niets word kunnen we dus contact met bittrex opnemen en kijken wat hun willen doen

edit wat je al zei conact op nemen met bittrex, zal ze vanavond even aanspreken op irc, en anders een mail
hero member
December 15, 2014, 11:28:07 AM
Hi Bram,

Geen probleem, ik vat het niet persoonlijk op, ik begrijp 100% dat de gestolen NLG niet echt een positief effect heeft op het humeur.

Ik denk inderdaad dat wij de NLG's hebben gekocht. Ik ga dit nog even precies uitzoeken.

Wij gebruiken voor elke muntsoort één adres om alle trades op te vangen, zo kunnen wij eenvoudig zien wat er binnenkomt en vertrekt en via welke source (dit geval Bittrex).

Stel wij krijgen 100.000 op het 'rumu' adres dan weten wij dat dit van Bittrex afkomt, tenzij iemand ons adres kent en graag een donatie doet, want het adres is nooit gekoppeld aan een gebruiker van LiteBit.

Voor verkopen (NLG -> EUR) worden unieke adressen gebruikt en kunnen wij precies zien bij welke klant welk adres hoort.

Het is misschien verstandig om even contact op te nemen met Bittrex en dan vragen via welk adres/user ze zijn binnengekomen.
legendary
December 15, 2014, 11:22:58 AM
dus dat wil zegge dat de muntjes toevallig door jullie gekocht zijn en ik bij bittrex moet wezen?

dat neem ik terug sorry voor dat
hero member
December 15, 2014, 11:20:38 AM
Heren/Dames,

Even voor de duidelijkheid:

Wij krijgen dagelijks 10+ mailtjes van personen die pleiten dat hun coins gestolen zijn en of wij nogmaals de transactie kunnen uitvoeren.

Het adres: GZxv6W747MWN2X2vBJJwDxdSd2NdFSrumu is een binnenkomst adres.

Stel: u bestelt 100 NLG, dan kopen wij 100 NLG op de Bittrex exchange en deze 100 NLG word naar GZxv6W747MWN2X2vBJJwDxdSd2NdFSrumu gestuurd.

Vanuit hier betalen wij naar de klanten. Dit adres kan dus niet worden gebruikt als storting/verkoop naar euro.

Daarnaast is het mij erg onduidelijk of het nu om 184,895 gaat of om 239.507.

Ik denk, persoonlijk, dat de munten zijn verkocht op Bittrex en dat ons systeem deze heeft gekocht omdat wij natuurlijk orders krijgen. Ons systeem koopt deze en stuurt ze dan door naar onze eigen wallet (GZxv6W747MWN2X2vBJJwDxdSd2NdFSrumu) daarna worden deze doorgestuurd naar de klant.

P.s. opmerkingen zoals "zijn ze wel slim daar" vallen mij niet zo, aangezien ze niet via onze websites zijn binnengekomen maar via de exchange (Bittrex oid) verhandeld zijn.

Mvg,

Kenny
legendary
December 15, 2014, 11:10:58 AM
@fraise

Beste Bram,

Het adres Gebjfv4CbdpqJMqnC8Ajvbt1aoMEQEVd72 komt niet bij ons voor in onze database.

Als de coins bij ons waren aangekomen hadden wij deze automatisch teruggestuurd indien deze niet is gekoppeld aan een verkoop of inkoop opdracht.

Met vriendelijke groet / Kindly regards,

Kenny Rokven
LiteBit.eu / LitePaid.com

ik heb geantwoord want dit is mijn adres waar mijn coins gestolen zijn, het is een ander adres hoop dat ze het nu wel begrijpen

Als je ze incomplete informatie geeft zullen ze het inderdaad niet begrijpen. Geef ze alle informatie die je hebt en verwijs ze desnoods door naar dit topic. Besef wel dat er een groot belang is om de hacker te traceren, niet alleen voor jou maar ook voor andere slachtoffers. Dus zorg er alsjeblieft voor dat je duidelijk communiceert.

informatie was compleet, misschien willen ze het wel niet begrijpen

Beste Bram,
Het lijkt mij sterk dat dit naar ons direct is verzonden. Dit adres word gebruikt door de exchange die wij gebruiken.
Het kan zo zijn dat de NLG op de exchange zijn gekocht door ons en vanuit de exchange weer naar onze wallet.
Kenny Rokven

ik heb nooit gezegd dat het naar hun adres is verzonden, maar dat het wel naar het adres verzonden is via hun website zijn ze zo slim daar?
legendary
December 15, 2014, 11:08:44 AM
Hello community!!! I have been following bitcointalk for a few months now, but never felt to register. Now it's the time!!

I would like to invite you people to www.cryptocorner.nl We are a brand new site which would like to bring the crypto users together. This is completely anonymous! We have some groups you can join, for example: Bitcoin, Litecoin , Guldencoin, EFL, Panda, Exchange sites and some more!!
Register yourself and look at the many options we provide!

If you would like to place an advert, that is possible against a small fee!

See you at www.cryptocorner.nl

heej sven22 welkom  Grin
sr. member
Activity: 246
Merit: 250
December 15, 2014, 10:53:16 AM
@fraise

Beste Bram,

Het adres Gebjfv4CbdpqJMqnC8Ajvbt1aoMEQEVd72 komt niet bij ons voor in onze database.

Als de coins bij ons waren aangekomen hadden wij deze automatisch teruggestuurd indien deze niet is gekoppeld aan een verkoop of inkoop opdracht.

Kenny Rokven

ik heb geantwoord want dit is mijn adres waar mijn coins gestolen zijn, het is een ander adres hoop dat ze het nu wel begrijpen

Als je ze incomplete informatie geeft zullen ze het inderdaad niet begrijpen. Geef ze alle informatie die je hebt en verwijs ze desnoods door naar dit topic. Besef wel dat er een groot belang is om de hacker te traceren, niet alleen voor jou maar ook voor andere slachtoffers. Dus zorg er alsjeblieft voor dat je duidelijk communiceert.
full member
Activity: 128
Merit: 100
December 15, 2014, 10:41:12 AM
Hello community!!! I have been following bitcointalk for a few months now, but never felt to register. Now it's the time!!

I would like to invite you people to www.cryptocorner.nl We are a brand new site which would like to bring the crypto users together. This is completely anonymous! We have some groups you can join, for example: Bitcoin, Litecoin , Guldencoin, EFL, Panda, Exchange sites and some more!!
Register yourself and look at the many options we provide!

If you would like to place an advert, that is possible against a small fee!

See you at www.cryptocorner.nl
legendary
December 15, 2014, 10:03:59 AM
@fraise

Beste Bram,

Kenny Rokven

Jump to: