Pages:
Author

Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 9 AIRDROPS * PRiVCY * - page 5. (Read 2270 times)

jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Ik hoop dat iedereen klaar is voor de airdrop van morgen, de check is geweest, nu is het wachten op de payout morgen! Of tellen bericht van vanavond nog mee?

nee , de berichten tellen niet meer mee na de cutoff op vrijdag, ook de retweets niet meer. wat ik er van begrijp is dat ze eerst de activity op discord bekijken en degene die niet voldoen komen niet op de spreadsheet zo hoeven ze die niet verder te controleren op activity in bct en de retweets enzo. dus je moet vrijdag wel je xp op peil hebben iig om op de spreadsheet te komen.

Doe mijn best op Discord, hoe weet je dat ze dat als eerste controleren?
newbie
Activity: 89
Merit: 0
Ik hoop dat iedereen klaar is voor de airdrop van morgen, de check is geweest, nu is het wachten op de payout morgen! Of tellen bericht van vanavond nog mee?

nee , de berichten tellen niet meer mee na de cutoff op vrijdag, ook de retweets niet meer. wat ik er van begrijp is dat ze eerst de activity op discord bekijken en degene die niet voldoen komen niet op de spreadsheet zo hoeven ze die niet verder te controleren op activity in bct en de retweets enzo. dus je moet vrijdag wel je xp op peil hebben iig om op de spreadsheet te komen.
jr. member
Hoop dat ze wel een plan hebben gemaakt om  de prijs van priv te laten stijgen.
Verwacht als de laatste ad is geweest wel een dump.
Als ze maar een plan hebben om dit tegen te gaan.
Iedereen is nu met priv bezig om steeds de ad te krijgen.
Wat denken jullie of wat zouden ze hier tegen kunnen doen?

Dat is een goede vraag. Heb zelf te weinig ervaring om een antwoord te weten. Ben er zeker ook benieuwd naar.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Hoop dat ze wel een plan hebben gemaakt om  de prijs van priv te laten stijgen.
Verwacht als de laatste ad is geweest wel een dump.
Als ze maar een plan hebben om dit tegen te gaan.
Iedereen is nu met priv bezig om steeds de ad te krijgen.
Wat denken jullie of wat zouden ze hier tegen kunnen doen?
jr. member
Is er nog nieuws? Iedereen zich al aangemeld op de website?
jr. member
Vergeet niet je zelf weer op nieuw in te schrijven op deze site: https://privcy.io/airdrop-registration/
Dit is een van de nieuwe eisen om de airdrop weer te krijgen.

Ja heb ik gedaan.  Er is ook een lijst die je kan nakijken of registratie correct is. Verstandig om dat te controleren.
jr. member
Vergeet niet je zelf weer op nieuw in te schrijven op deze site: https://privcy.io/airdrop-registration/
Dit is een van de nieuwe eisen om de airdrop weer te krijgen.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
nu ook te verhandelen op bitebtc: Cool Smiley

https://bitebtc.com/trade/priv_btc
jr. member
Gisteren airdrop 11 ontvangen. Nu weer een nieuwe week weer zorgen dat we aan alles voldoen. Vooral letten op twitter retweeten + liken en discord xp.
jr. member

ja ik ben ook benieuwd, we gaan het vanavond zien of we airdrop 11 ontvangen
legendary
jr. member
Er is wel nog zegt door mods dat je met 100 safe bent.
Hun weten ook niet wat elke week de onder grens is. Dat weten ze pas als de snapshot is gemaakt. Het is dus een ongeschreven regel.
Maar om je veilig te voelen moet je toch rond de 100xp zitten.

Ok,  ik zit nu op ca 80xp. Daar moet je aardig wat berichten voor sturen. Tot nog toe is het geen probleem geweest minder dan 100xp.
jr. member
Er is wel nog zegt door mods dat je met 100 safe bent.
Hun weten ook niet wat elke week de onder grens is. Dat weten ze pas als de snapshot is gemaakt. Het is dus een ongeschreven regel.
Maar om je veilig te voelen moet je toch rond de 100xp zitten.
legendary
vrijdag om 16:00 utc is de cutoff dat is in onze tijd 18:00. Ik meen gelezen te hebben dat ze dan de retweets en bct post bekijken en je balans van je wallet. geloof dat zaterdag de 2e check is voor je xp. ik ga het toch eens vragen in het discordkanaal om er zeker van te zijn want anders flink aan de chat nog gaan om die 100+ te halen.

ok heb antwoord gekregen  at cutoff we take a snapshot of the xp and the balances. Friday night we start checks for all the requiremensts in the rules

Ok dank voor de info
De 100+ xp horen we dan nog?

die 100 XP is nergen genoemd toch? Staat niks over in de rules en Pinned messages op discord.
Heb tot nu toe alle airdrop gehad met xp van zo rond de 30 (is elke dag actief op discord)
jr. member
vrijdag om 16:00 utc is de cutoff dat is in onze tijd 18:00. Ik meen gelezen te hebben dat ze dan de retweets en bct post bekijken en je balans van je wallet. geloof dat zaterdag de 2e check is voor je xp. ik ga het toch eens vragen in het discordkanaal om er zeker van te zijn want anders flink aan de chat nog gaan om die 100+ te halen.

ok heb antwoord gekregen  at cutoff we take a snapshot of the xp and the balances. Friday night we start checks for all the requirements in the rules

Het beste is dus om voor de snapshot alles in orde te hebben. Zodat je zeker bent van de airdrop. Deze moet je niet missen omdat het deel wat ze droppen 2x zo groot is bijna. Wordt weer een mooi aantal extra in me wallet zaterdag.
jr. member

ok heb antwoord gekregen  at cutoff we take a snapshot of the xp and the balances. Friday night we start checks for all the requiremensts in the rules

Ok dank voor de info
De 100+ xp horen we dan nog?
newbie
Activity: 89
Merit: 0

ok heb antwoord gekregen  at cutoff we take a snapshot of the xp and the balances. Friday night we start checks for all the requirements in the rules
jr. member
Deze week moet je al hun berichten van Twitter delen.
Hoop ook dat er betere tijden aan komen voor crypto.
Daar hou ik me wel aan vast. Ben wel benieuwd hoeveel we zaterdag gaan ontvangen van de airdrop.

Is de xp op Discord ook strenger geworden?

Als je voor safe wilt gaan moet je 100xp hebben voor vrijdag.
Vrijdag om 18:00 kijken ze hoeveel je hebt behaald.

Ga mijn  best doen om 100xp te halen maar het is heel wat. Is het vrijdag 18.00 onze tijd wat je bedoeld?
jr. member
Daar hou ik me wel aan vast. Ben wel benieuwd hoeveel we zaterdag gaan ontvangen van de airdrop.

Als je voor safe wilt gaan moet je 100xp hebben voor vrijdag.
Vrijdag om 18:00 kijken ze hoeveel je hebt behaald.
jr. member

Pages:
Jump to: