Pages:
Author

Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 9 AIRDROPS * PRiVCY * - page 6. (Read 2218 times)

jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Deze week moet je al hun berichten van Twitter delen.
Hoop ook dat er betere tijden aan komen voor crypto.
Daar hou ik me wel aan vast. Ben wel benieuwd hoeveel we zaterdag gaan ontvangen van de airdrop.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Ja ik heb airdrop 10 ontvangen.

Zijn de regels voor Twitter en Discord strenger geworden?
Ik retweet en like alles op Twitter van Privcy
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
Vandaag weer airdrop dag. Hopelijk voldoen we weer aan de regels om de airdrop te ontvangen.

En heb jij nog voldaan aan alle regels en de Airdrop ontvangen?
Zaterdag a.s. de 10e airdrop, zijn we precies halverwege!

Hoop op een iets beter klimaat voor de crypto's in deze 2e fase. Wellicht gaat het beter als de zomerperiode voorbij is (de grootste markten (EU/VS,Japan, zitten vol in de zomerperiode.

Niet vergeten alle tweets te liken deze week!
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Vandaag weer airdrop dag. Hopelijk voldoen we weer aan de regels om de airdrop te ontvangen.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Ik gebruik enpass als wachtwoord manager.  Dat zorgt ook voor zeer goede wachtwoorden en veilige opslag daarvan.  Zal het wachtwoord binnenkort is vernieuwen nav jullie tips.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Bedankt voor de tips. Ga toch maar eens even alles goed opslaan en uitleggen aan me vriendin. Stel dat er iets met mij gebeurt kan zij nog bij alles.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 

Wat ik zelf geregeld doe en dat zou een ieder een paar keer per jaar moeten doen is het wachtwoord wijzigen, ik gebruik daar lastpass voor maar een andere generator kan ook. Het is niet veel werk en als je zo bij meerdere sites doet en netjes opschrijft is er weinig kans gehacked te worden. ik gebruik voor iedere crypto gerelateerde site dan ook een ander wachtwoord. heb alles digitaal opgeslagen op externe hd en sticks zo heb ik alles 3 dubbel gebackupped. Vroegah gebruikte ik voor iedere site hetzelfde wachtwoord maar tegenwoordig nu het om geld gaat niet meer ga geen risico lopen gehacked te worden.

heel verstandig, zelf gebruik ik ook lastpass.
Helaas heeft deze site nog wat verstopte recovery opties, en onbeperkte retries, en geen 2FA, dus met voldoende motivatie komen ze waarschijnljik nog steeds op je account, maar ik heb wel een lekker lang lastpass paswoord erop zitten, dus bruteforce gaat nog wel even duren.. Smiley
newbie
Activity: 89
Merit: 0
we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 

Wat ik zelf geregeld doe en dat zou een ieder een paar keer per jaar moeten doen is het wachtwoord wijzigen, ik gebruik daar lastpass voor maar een andere generator kan ook. Het is niet veel werk en als je zo bij meerdere sites doet en netjes opschrijft is er weinig kans gehacked te worden. ik gebruik voor iedere crypto gerelateerde site dan ook een ander wachtwoord. heb alles digitaal opgeslagen op externe hd en sticks zo heb ik alles 3 dubbel gebackupped. Vroegah gebruikte ik voor iedere site hetzelfde wachtwoord maar tegenwoordig nu het om geld gaat niet meer ga geen risico lopen gehacked te worden.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool
we willen zeg maar niet dat joost1975, joost1976,joost1977,joost1978,joost1979 enz enz ook mee gaan doen aan de airdrop.

Als je in azie zit, en 2 euro per dag verdient, kan het wel uit om 10 uur per dag berichten te plaatsen met 150 accounts, als je dan 150x de airdrop krijgt..
ofwel allemaal fake users..

Zorg daarom ook voor een goed wachtwoord op je bct profiel. ALs je acocunt wat ouder wordt en meer activity heeft wordt het meer waard en zul je meer hack pogingen krijgen.. Ik heb ze heel vaak, helaas weinig goede bescherming op dit forum.

Hopelijk wordt er ooit nog eens 2FA ingevoerd zodat ik dit account niet verlies...

 
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
De regel van voor 1 juni is er omdat je anders steeds met een nieuw acount weer mee kan doen. Er zijn veel mensen in arme landen die met meerdere acounts aan airdrops mee doen. Dus deze regel heb je wel nodig helaas.


ok duidelijk, ik wist niet dat dit de reden was
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
De regel van voor 1 juni is er omdat je anders steeds met een nieuw acount weer mee kan doen. Er zijn veel mensen in arme landen die met meerdere acounts aan airdrops mee doen. Dus deze regel heb je wel nodig helaas.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.

Ja dat is waar, voor de meeste die er vanaf het begin of iets later meedoen die haken niet af, maar ik zie nu nog steeds nieuwe aanmeldingen en omdat de opbrengst voor hun minimaal is gaan de meeste daarvan echt wel stoppen of verkopen. voor hun heeft het geen zin om door te gaan voor wat ze moeten doen om een dropje te ontvangen. kijk hoeveel tijd je al kwijt bent om xp te vergaren en om fatsoenlijk te reageren hier in bct. voor ons natuurlijk een grotere verdeling van de pot maar wat heeft het voor nut als zeg maar een man of 7-800 straks een vet gevulde wallet heeft aan het einde van ad20 en de waarde van de munt komt niet omhoog omdat er te weinig zijn die ze dan nog heeft. maar goed we zien wel wat er gebeurd tegen die tijd.


Ja begrijp er dus uit dat het beter is dat er zoveel mogelijk mensen meedoen. Dan begrijp ik niet dat de voor 1 juni aanmelding vereiste voor dit forum nog geldt.
newbie
Activity: 89
Merit: 0
Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.

Ja dat is waar, voor de meeste die er vanaf het begin of iets later meedoen die haken niet af, maar ik zie nu nog steeds nieuwe aanmeldingen en omdat de opbrengst voor hun minimaal is gaan de meeste daarvan echt wel stoppen of verkopen. voor hun heeft het geen zin om door te gaan voor wat ze moeten doen om een dropje te ontvangen. kijk hoeveel tijd je al kwijt bent om xp te vergaren en om fatsoenlijk te reageren hier in bct. voor ons natuurlijk een grotere verdeling van de pot maar wat heeft het voor nut als zeg maar een man of 7-800 straks een vet gevulde wallet heeft aan het einde van ad20 en de waarde van de munt komt niet omhoog omdat er te weinig zijn die ze dan nog heeft. maar goed we zien wel wat er gebeurd tegen die tijd.
jr. member
Activity: 151
Merit: 2
Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.

Hoop niet dat er veel gaan opgeven. Ik ga zelf ook door tot ad20. Gelukkig zie ik op discord in het nl en be deel veel gekleurde namen dat is dus een goed teken.
newbie
Activity: 89
Merit: 0
Dat ik dit topic gemist heb zeg, zie hem nu pas staan. Ik denk dat er straks veel gaan afhaken omdat voor hetgeen ze moeten doen en wat ze krijgen het voor hun de moeite niet meer waard is om mee te doen. Ik heb alle rondes gehad en hoop tot ad20 mee te kunnen doen.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Is er nog nieuws? Volgende airdrop komt al weer snel
jr. member
Activity: 151
Merit: 2

net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.

Hoop dat er veel mensen niet gaan afhaken. Het is leuk dat wij meer munten krijgen als er minder mensen mee doen. Maar voor de munt is het beter dat er steeds meer mensen mee doen en blijven holden. Ben dus ook benieuwd hoe ze het in de 2de helft interessant gaan houden.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1

net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.

Ja ik ben ook benieuwd hoe het verder verloopt. Ben sinds gisteren toegevoegd aan de 5k club.
legendary
Activity: 1080
Merit: 1055
DEV of DeepOnion community pool

net airdrop 9 ontvangen


Dan zijn we al weer bijna op de helft van de airdrops!!
Tijd vliegt weer...

Ben benieuwd hoe de 2e helft zich gaat ontwikkelen omdat er na AD 10 een hoop gaat veranderen. Meer focus op HODL zeg maar gerust.
jr. member
Activity: 140
Merit: 1
Zien ze via de explorer niet wat je saldo is?
Hoe en waar geef je dat dan eigenlijk aan, wat je saldo is?

Je moet je wallet adres en het aantal door geven aan PRIVCY-CMO.
Dan check hij je wallet en het aantal en geeft je de status die daar bij hoort. Dit zullen ze welke week weer checken of het aantal nog in je wallet zit. Zie nu elke dag weer meer mensen met de hold status. Morgen weer de airdrop dag. Hoop het weer te ontvangen. Het is altijd maar weer afwachten tot het in je wallet zit.


net airdrop 9 ontvangen
Pages:
Jump to: