Ik zie nog een hoop interessante, zie toch GT concept voor ps 2. Shadow the hedgehock, silent hill 2, n64 expansion pack boxed, master converter boxed, een hoop man wat ik wil
Prachtig
Ik ga één deze dagen verder aan het oplijsten.
Zal nog wel enkele dagen duren voordat alles rond is (~zondag gok ik).
Alles wat je opgesomd hebt ga ik alvast op een hoopje smijten.
Voor nu krijg jij eerste keus, er gaat niets de deur uit tot jij uitgeshopt bent
edit: Ik zie dat je Tombraider ook wel leuk vindt... Heb je deze gezien? The rolling demo. Is een DVD die alleen aan de gamewinkels geleverd werd als promotiemateriaal. Tot zover ik kan vinden zijn deze niet online te verkrijgen
Vooraf gesteld, ik wil alles compleet en netjes, en als het platinum edities of barsten in de cover zitten, wil ik dit graag weten. Dit wil ik sowieso graag kopen ruilen
-snip-
Even uit het oog verloren hier...
Wat betreft de staat van de goederen, alle begrip voor .
Alles ligt bij mijn maat (die nooit tijd heeft), ik ga zorgen dat ik deze lijst zo snel mogelijk in huis heb, en dan overloop ik de gebreken.
Qua gaming ga je met hem niets kunnen ruilen. Lego, Star Wars of Marvel zijn wel mogelijke ruilobjecten...
Ikzelf wil enkel nog NES games, jammer genoeg niets op je lijst
Binnenkort mario 2 en 3 losse carts beschikbaar Kan het ook betalen hoor, eventueel in bitcoin
Mario 1 en 3 had ik al, en Mario 2 heb ik ondertussen gereserveerd, die had ook tussen de foto's gezeten anders...
Betaling kan gewoon in bitcoin, ik handel het cash gedeelte hier wel af... Tis een non-believer wat betreft de bitcoin...