Pages:
Author

Topic: Retro ★ Game ★ Trading ★ Selling ★ NL ★ Nieuwe Spellen ★ - page 4. (Read 19198 times)

legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
dinsdag na de laatste lichting op de bus gedaan, als het goed is moet je m hebben. en als je streetfighter 2 voor de advance hebt laat het a.u.b ook even horen


Gameboy Advance? Ben ook op zoek naar streetfighter 2 voor de megadrive Smiley Ben nu een weekendje weg, dus je hoort het maandag pas, er was nog niets binnen vrijdag Smiley

Ik hoop dat ik m maandag in de bus vind, maar als je hem dinsdag al verstuurd heb, heb ik er een hard hoofd in. Hoop dat het in een bubble enveloppe zat, want als de postbode de cartridge voelt, komt deze soms niet aan, die gasten weten ook wat het waard is....

Heel erg goed nieuws! Hij is toch binnen man, logisch dat je geen verzendkosten heb betaald, dat was meer geweest dan je ervoor kreeg  Grin

Totaal dus 5,24 gekost voor mij, no problem. Had sowieso de funds overgemaakt, geen zin om me trust te verpesten voor €2,50 Wink Ik maak het zo direct over!
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
dinsdag na de laatste lichting op de bus gedaan, als het goed is moet je m hebben. en als je streetfighter 2 voor de advance hebt laat het a.u.b ook even horen


Gameboy Advance? Ben ook op zoek naar streetfighter 2 voor de megadrive Smiley Ben nu een weekendje weg, dus je hoort het maandag pas, er was nog niets binnen vrijdag Smiley

Ik hoop dat ik m maandag in de bus vind, maar als je hem dinsdag al verstuurd heb, heb ik er een hard hoofd in. Hoop dat het in een bubble enveloppe zat, want als de postbode de cartridge voelt, komt deze soms niet aan, die gasten weten ook wat het waard is....
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
dinsdag na de laatste lichting op de bus gedaan, als het goed is moet je m hebben. en als je streetfighter 2 voor de advance hebt laat het a.u.b ook even horen


Gameboy Advance? Ben ook op zoek naar streetfighter 2 voor de megadrive Smiley Ben nu een weekendje weg, dus je hoort het maandag pas, er was nog niets binnen vrijdag Smiley
full member
Activity: 128
Merit: 100
dinsdag na de laatste lichting op de bus gedaan, als het goed is moet je m hebben. en als je streetfighter 2 voor de advance hebt laat het a.u.b ook even horen
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
jazeker!  Wink als je mij kunt vertellen hoeveel postzegels er op moeten.. en heb jij handige tips (dus niet halve nes slopen en solderen) hoe de spelletjes het weer "doen"?

Stuur je het spel maandag op, kan ik betalen zodra ik het spel binnen heb? Heb trouwens jou verzoek toegevoegd Smiley Vandaag ook nog San andreas, red dead revolver, darkness II, Virtua Fighter for the dreamcast, gesealde controller voor de dreamcast en nog wat PS1 spelletjes op de kop getikt, 32 euro totaal Grin I love rommelmarkten, al wordt het steeds zeldzamer...

Gaat het nog gebeuren Smiley
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Wat ik in de Broodfabriek in Rijswijk bij de vlooienmarkt vond voor 32 eurries totaal. Kom je helaas niet vaak meer tegen.
Als je nog op zoek bent naar spellen, post het hier, je weet maar nooit wie het ziet Smiley.



legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
jazeker!  Wink als je mij kunt vertellen hoeveel postzegels er op moeten.. en heb jij handige tips (dus niet halve nes slopen en solderen) hoe de spelletjes het weer "doen"?

Stuur je het spel maandag op, kan ik betalen zodra ik het spel binnen heb? Heb trouwens jou verzoek toegevoegd Smiley Vandaag ook nog San andreas, red dead revolver, darkness II, Virtua Fighter for the dreamcast, gesealde controller voor de dreamcast en nog wat PS1 spelletjes op de kop getikt, 32 euro totaal Grin I love rommelmarkten, al wordt het steeds zeldzamer...
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
jazeker!  Wink als je mij kunt vertellen hoeveel postzegels er op moeten.. en heb jij handige tips (dus niet halve nes slopen en solderen) hoe de spelletjes het weer "doen"?

Ik denk 2 al voldoende, tot 50 gram, anders 3 als het tot  100 gram weegt, maar dat betwijfel ik Smiley

Heb eens gelezen dat met alcohol de contactpunten schoongemaakt kunnen worden, omdat er dan geen vocht achter kan blijven wat oxidatie en vlekken veroorzaakt, omdat alles verdampt. Blijft raar om met iets agressief als schoonmaakalcohol je consoles/spellen te bewerken, maar schijnt beter te zijn dat met vocht of droog, waardoor je oxidatie e.d. niet echt schoonmaakt. Maar ben daar echt geen handige harry in, als het echt kaduuk is, blijft openen de enige oplossing, beter door een professional. Eerlijk gezegd gaan die dingen moeilijk stuk, zitten niet zoveel bewegende delen in Wink

Hij doet het toch wel he  Cheesy, vanwaar de vraag eigenlijk?
full member
Activity: 128
Merit: 100
jazeker!  Wink als je mij kunt vertellen hoeveel postzegels er op moeten.. en heb jij handige tips (dus niet halve nes slopen en solderen) hoe de spelletjes het weer "doen"?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
helaasch... wat zeg je van E2,50 in je favo altcoin. stuur ik m op en mocht je in de toekomst castlevania voor de nes op je lijstje krijgen p.m me dan  Grin

Zekers, zal deze erbij zetten. Ik zal je in BTC betalen als dat mogelijk is, stuur maar een adres, dan zal ik je mijn address PM-en!

Kan ik ook gelijk je trust ff wat uppen Wink Hoop dat je ook echt te vertrouwen bent Grin Heb Castlevania erbij gezet, zal straks ook ff de OP en me marktplaats aanpassen.
full member
Activity: 128
Merit: 100
helaasch... wat zeg je van E2,50 in je favo altcoin. stuur ik m op en mocht je in de toekomst castlevania voor de nes op je lijstje krijgen p.m me dan  Grin
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
nee hij is zonder doosje helaas. heb je misg een ander spel voor de ruil ?

De spellen die ik te ruil heb staan in de OP, sorry Smiley. Heb misschien wel nog Soulreaper voor de Playstation 1 origineel.
full member
Activity: 128
Merit: 100
nee hij is zonder doosje helaas. heb je misg een ander spel voor de ruil ?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
ja nes !nou ik zoek nog bedrading voor de snes.. als je zoiets hebt.
dus videokabel en/of controllerdingen

Helaas niet man, niets over helaas, heb 1 boxed SNES, maar niets extra's voor de SNES Sad.

Kan je trouwens vrij goedkoop kopen via de talloze retro webshops. is jou mario 2 boxed?
full member
Activity: 128
Merit: 100
ja nes !nou ik zoek nog bedrading voor de snes.. als je zoiets hebt.
dus videokabel en/of controllerdingen
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
haha ja met de sidetalking ... ehmmm topding die N-GAGE ik heb mariobros 2 dubbel btw..

Cool man! Voor de NES? Zie je iets wat je leuk vind, of mot je geld Smiley Misschien kan ik je aan iets helpen wat je al lang zoekt?
full member
Activity: 128
Merit: 100
haha ja met de sidetalking ... ehmmm topding die N-GAGE ik heb mariobros 2 dubbel btw..
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Heb net voor weinig Rayman 3 voor de Nokia N-Gage gekocht via marktplaats, sealed en gloednieuw Smiley Ja, de N-Gage, kennen we die nog Wink
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Laatst was er hier een lid die ook een topic had over retro games, kan deze alleen nergens terugvinden, misschien dat hij ook interesse heeft?
legendary
Activity: 938
Merit: 1000
BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR
Ik ben zeker wel een retro game fanaat, alleen niet van console maar van oude DOS spellen.
Tijd geleden een torrent gedownload met D-Fend Reloaded (DOSBox FrontEnd) inclusief zo'n 650 DOS spellen.
De afgelopen tijd voornamelijk Prince of Persia, Pinball Fantasies, The Incredible Machine, Supaplex, Warcraft 2, Flashback en Another World gespeeld. Inmiddels ben ik met Blues Brothers bezig.

Maar ik zie bij Overige titels dat je op zoek bent naar Alone in the Dark.
Is downloaden en draaien in DOSBox geen optie? http://www.myabandonware.com/game/alone-in-the-dark-1rg

O zeker, maar ik vind het dan toch een meerwaarde met de originele controller, sound en feeling. Maar zat gespeeld hoor, merk alleen dat als ik nu niet begin met me verzameling, dat het straks onbetaalbaar wordt Sad
Pages:
Jump to: