Pages:
Author

Topic: Scrypt ASIC - page 2. (Read 16667 times)

sr. member
Activity: 364
Merit: 250
March 08, 2014, 06:31:58 PM
#49
Interresant, krijg regelmatig status updates in de mail van Alpha Technology zij doen heel goed hun best om iedereen op de hoogte en tevreden te houden.

Momenteel mine ik met 1 GPU, waarschijnlijk zal ik straks overstappen op een scrypt asic. Echter de tijd tussen het betalen ervoor en echt het ding in huis hebben kan vrij lang duren.

Heb overigens ook meerdere scam bedrijven gezien die zeggen asics te verkopen.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
March 07, 2014, 09:19:19 AM
#48
Okee. Thanks voor je reply!

In de tussentijd even het bedrag bij elkaar zien te krijgen voor een enkele chip. Wish me luck.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
March 06, 2014, 03:52:04 PM
#47
Thanks voor de update! Klinkt interessant. Hoe zal zo'n '1 chip in een usb miner' eruit gaan zien?  Is dit een standaard device dat je gewoon in een PC / raspbery pi oid plugged en dat deze dan functioneert?

Jasinlee heeft er nog niks over gezegd volgens mij. Maar het lijkt me wel vergelijkbaar met een antminer U1 bijvoorbeeld.

Ik had ook gevraagd of er ondersteuning kwam vanuit Scripta (raspberry miner). Dat waren ze wel van plan maar nog niks officieels.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
March 06, 2014, 11:17:39 AM
#46
Thanks voor de update! Klinkt interessant. Hoe zal zo'n '1 chip in een usb miner' eruit gaan zien?  Is dit een standaard device dat je gewoon in een PC / raspbery pi oid plugged en dat deze dan functioneert?
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
March 06, 2014, 11:08:53 AM
#45
Even een update:

Fibonacci gaat waarschijnlijk binnen twee weken beginnen met verkopen

Kosten: $384 per chip (960 khs)
Je kan met btc betalen maar als je met ltc betaalt krijg je 10% korting.
Verder kan er ook met cachecoin (let op, cachecoin, niet cashcoin!) betaalt worden, deze zal op een gefixeerde rate van 0,01 bitcoin per 1 cach staan (koers staat atm op 0,0067)

Eerst zullen ze gehost worden tot er een competente concurrent is op de markt. De chips kunnen verhandeld worden op hun website. Wanneer ze verscheept kunnen worden kun je voor 1 chip een usb miner opeisen, 16 chips een midsized model en 32 chips hun grootste model.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
February 03, 2014, 10:13:53 AM
#44
Inderdaad. Al heb ik niet echt de vermoedens dat hij de boel wilt oplichten. Hij staat er zelfs voor open om mensen in real life te ontmoeten.

Of dat ook zo is als puntje bij paaltje komt, dat weet je natuurlijk niet Wink.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
February 03, 2014, 10:05:18 AM
#43
Ja klopt, ik had het gezien Wink.

Dergelijke hardware lijkt mij zeker leuk, ik moet alleen even kijken of dat financieel haalbaar is. En of ze hun beloftes nakomen ofc.

Jup, die Jasinlee is een mooie prater daar ben ik al wel achter.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
February 03, 2014, 09:30:24 AM
#42
Ja klopt, ik had het gezien Wink.

Dergelijke hardware lijkt mij zeker leuk, ik moet alleen even kijken of dat financieel haalbaar is. En of ze hun beloftes nakomen ofc.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
February 03, 2014, 04:43:19 AM
#41
Quote from: Jasinlee
There will be a dividend paid on every sale of hardware. We will eventually allow you to trade it against hardware, but that is not implemented yet.

Scheelt dat we het altijd weer in kunnen ruilen maar ook verkopen via een exchange.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
January 29, 2014, 07:10:32 AM
#40
Ik heb er gisteren één gekocht. Ik heb nog niet zoveel waarde in e-coins, vandaar Wink.  Ik ben benieuwd. Ik vrees dat het héél lang gaat duren voordat je de waarde van je share aan dividend hebt terug verdient, maar de waarde van de share zelf fluctueert natuurlijk ook. Wellicht hebben we daar geluk mee Wink.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 29, 2014, 06:50:38 AM
#39
Klopt, heb me zojuist wat beter ingelezen en wat berichten gewisseld in hun topic.

Er is recentelijk een update geplaatst voor Alpha T: https://alpha-t.net/news/host-board-block-diagram/. Zegt dit iemand iets? Is dit een bewijs dat ze wel degelijke dergelijke apparatuur aan het ontwikkelen zijn, of had iedereen zo iets kunnen verzinnen?


Haha, ze kunnen me vanalles wijs maken qua dat.

Dit is trouwens de link waar je wel kan bestellen: https://fibonacci.io

https ipv http. Heb zelf 5 shares Smiley, je kunt alleen met ltc betalen en het werkt voor de rest goed. Aankoop bevestigt binnen 10 minuten.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
January 28, 2014, 06:03:08 PM
#38
Klopt, heb me zojuist wat beter ingelezen en wat berichten gewisseld in hun topic.

Er is recentelijk een update geplaatst voor Alpha T: https://alpha-t.net/news/host-board-block-diagram/. Zegt dit iemand iets? Is dit een bewijs dat ze wel degelijke dergelijke apparatuur aan het ontwikkelen zijn, of had iedereen zo iets kunnen verzinnen?
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 28, 2014, 04:01:32 PM
#37
De hardware zelf lijkt me wel interessant. Ik heb nog nergens recente concrete prijzen gezien, maar de hardware is wel efficiënt qua gebruik.

Ik zag dat hun miner voor 35 mh/s maar 150 watt gebruikt. Ik ben wel geïnteresseerd in de 960 khash/s miner als deze niet te duur is. Ze bieden een optie aan om deze daar voor 1 jaar lang te hosten indien dat gewenst is.

Voor nu was het 0,56$ per khash, waarschijnlijk ging het nog ietsje omlaag.

Enja ze willen gaan hosten totdat ze vinden dat er een degelijke concurrent is. Dit omdat ze bang zijn dat hun chips worden gereverse-engineered.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
January 28, 2014, 03:51:28 PM
#36
De hardware zelf lijkt me wel interessant. Ik heb nog nergens recente concrete prijzen gezien, maar de hardware is wel efficiënt qua gebruik.

Ik zag dat hun miner voor 35 mh/s maar 150 watt gebruikt. Ik ben wel geïnteresseerd in de 960 khash/s miner als deze niet te duur is. Ze bieden een optie aan om deze daar voor 1 jaar lang te hosten indien dat gewenst is.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 28, 2014, 03:48:51 PM
#35
Als ik het zo goed lees ontvang je voor 2,15 LTC 5%/ het aantal shares van de winst van de website òf van de hardware sold.

Is dat echt zo interessant? Ik geloof best dat er veel geld verdient wordt met de hardware, maar inkomsten van de website? Mis ik iets?

Klopt wel, of het zo interessant is weet ik ook niet.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
January 28, 2014, 03:30:40 PM
#34
Als ik het zo goed lees ontvang je voor 2,15 LTC 5%/ het aantal shares van de winst van de website òf van de hardware sold.

Is dat echt zo interessant? Ik geloof best dat er veel geld verdient wordt met de hardware, maar inkomsten van de website? Mis ik iets?
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 28, 2014, 03:14:39 PM
#33
http://www.fibonacci.io

Op het moment kun je nog niet registreren/kopen. Alleen een beetje rondneuzen. Jasinlee zegt dat het vanavond nog open gaat.
legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
January 28, 2014, 03:05:38 PM
#32
Thanks voor het delen. Ik zal zo eens kijken wat daar de bedoeling van is.

Heb je zo een url van deze website? Anders zoek ik zo even op mijn pc.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 28, 2014, 02:11:17 PM
#31
Website van het Fibonacci project gaat om 8 uur vanavond open!

Er zijn dan al shares te koop, namelijk de hardware-shares. Hoe en wat dit precies is wordt duidelijk wanneer de website opent.

1 Share kost 2.15 litecoins en er zijn er 10.000 van.
sr. member
Activity: 324
Merit: 250
January 20, 2014, 02:12:45 PM
#30
Ik heb de beginpagina geupdate.

Plus nog een update van Jasinlee vandaag:
Quote
I am planning to have the site live before I go to the convention this weekend in miami. So its in the next 4 days that I will start selling FIB.HW shares on the site publicly. Each following item, like FIB.SITE will be released once the previous runs out. After that is complete we will open up preorders for the hosted (and eventually shipped) units.
Pages:
Jump to: