Pages:
Author

Topic: [UITVERKOCHT] ASICMINER USB Block Erupters 334Mh/s @ 2.5w voor 0.55 btc - page 2. (Read 6258 times)

hero member
Activity: 980
Merit: 1000
Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.

Volgens mij staat de prijs helder vermeld, beetje vreemde opmerking van je.

Anders gezegd, voor 0.10 btc wil ik er ook wel 100, sterker nog voor 0.01 wil ik er wel 1000.
Maar heeft weinig nut om een dergelijk statement te maken in een verkoop topic is het niet?
sr. member
Activity: 281
Merit: 250
Voor richting die 0.175 + fee + wat er nog bij komt  wil ik er wel een stuk of 50 bestellen. Hoor graag.
hero member
Iedereen die geintresseerd is kan zich melden via PM of in deze thread.

Ik heb meer geïnteresseerde dan dat er USB miners binnen komen, ik ga deze dus op een zo eerlijk mogelijk wijze verdelen.
Maar niet getreurd, na 10 augustus zijn er weer miners beschikbaar bij friedcat en mijn bestelling zou dan als eerste afgehandeld worden (85 extra miners)

Groeten

Graag wel 'eerlijk' verdelen naar rato van de bestel hoeveelheid. Immers was het wel "wie het eerst komt het eerst maalt".

Na 10 aug heb je voor nieuwe bestellingen weer meer erupters beschikbaar ;-)
donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Iedereen die geintresseerd is kan zich melden via PM of in deze thread.

Ik heb meer geïnteresseerde dan dat er USB miners binnen komen, ik ga deze dus op een zo eerlijk mogelijk wijze verdelen.
Maar niet getreurd, na 10 augustus zijn er weer miners beschikbaar bij friedcat en mijn bestelling zou dan als eerste afgehandeld worden (85 extra miners)

Groeten
full member
Activity: 155
Merit: 100
Dan wil ik de laatste 6 wel graag overnemen.
hero member
Ik koop graag 9 erupters tegen 0.35 btc (heb eerder tegen 2.3 gekocht)

Wil je mij nog even je btc adres doorgeven

PS: ik zal ook even pm naar je sturen.
legendary
Activity: 1470
Want privacy? Use Monero!
afhankelijk van of en hoeveel korting op mn vorige aankoop ik krijg in de Duitse groepsaankoop, zal ik bij u of daar bestellen. Shipping van duitsland naar BE is duurder blijkbaar. Als ik geen korting krijg in Duitsland bestel ik er 2 bij u. (Menig weet nog niet hoeveel hij kan geven) Maar zoals ik zei, ik laat de anderen voorgaan.
donator
Beste Bitcoinminers,

Ik heb weer een bestelling gedaan bij Friedcat Smiley
Helaas waren er nog maar 15, dus ik heb er 15 besteld.

De mensen die al eerder bij mij besteld hebben kunnen nieuwe USB Miners bestellen voor 0.35 btc stuk, mensen die nog niet bij mij besteld hebben betalen 0.55 btc.

Ik heb er maar 15 (zijn er volgende week) dus wie het eerst komt, eerst maalt (mensen die al bij mij besteld hebben hebben voorrang)

Groeten

mooie prijs!

Wat is de verzendkost naar België?

edit: openingspost gezien, ik laat je nog iets weten!
Ik wacht even af zodat uw voormalige klanten eerst een kans krijgen Wink

edit2: wanneer krijg je ze exact binnen volgende week?

Ja die 15€ verzending naar België is voor verzending met pakket post (aangetekend/verzekerd) , briefpost (aangetekend/verzekerd) kost 7,50€ extra.

Ik heb er nog een paar in mijn eigen mining farm (dus heb er nog steeds een paar) maar als het goed is worden ze maandag verstuurd met DHL Express dus ik zal ze donderdag/vrijdag in huis hebben.
legendary
Beste Bitcoinminers,

De mensen die al eerder bij mij besteld hebben kunnen nieuwe USB Miners bestellen voor 0.35 btc stuk, mensen die nog niet bij mij besteld hebben betalen 0.55 btc.

Ik heb er maar 15 (zijn er volgende week) dus wie het eerst komt, eerst maalt (mensen die al bij mij besteld hebben hebben voorrang)

Groeten

mooie prijs!

Wat is de verzendkost naar België?

edit: openingspost gezien, ik laat je nog iets weten!
Ik wacht even af zodat uw voormalige klanten eerst een kans krijgen Wink

edit2: wanneer krijg je ze exact binnen volgende week?
donator
Beste Bitcoinminers,

Groeten
legendary
Het is en blijft een leuk hebbedingetje.

vooral dit Smiley break even kan wel enkele jaren duren. Maar wil mn mining software uittesten vooraleer de Klondikes arriveren Wink
donator
leuk te horen dat je er uiteindelijk nog een goede prijs voor gekregen hebt Smiley

Want die daling van 2 naar 1 BTC was echt wel fors. Had zelf eerder een daling in stappen verwacht (bvb eerst naar 1.5 BTC)

In ieder geval, vrijdag komt mn erupter toe, op de kop getikt voor 1.22 BTC incl shipping Cheesy
Ja de prijs daling van 2 naar 1 btc heeft de markt de das omgedaan, moest dan ook wel zakken met mijn prijs om niet met miners te blijven "zitten"
90% van mijn gekochte miners (100+) is verkocht tegen 2.3 btc, alleen de laaste paar zijn verkocht voor 1.5 btc stuk.

Mooie prijs heb je betaald Smiley

Het is en blijft een leuk hebbedingetje.
legendary
leuk te horen dat je er uiteindelijk nog een goede prijs voor gekregen hebt Smiley

Want die daling van 2 naar 1 BTC was echt wel fors. Had zelf eerder een daling in stappen verwacht (bvb eerst naar 1.5 BTC)

In ieder geval, vrijdag komt mn erupter toe, op de kop getikt voor 1.22 BTC incl shipping Cheesy
donator
Laatste 3 USB miners zijn verkocht.

Iedereen heel erg bedankt voor jullie aankoop en veel succes met minen Smiley
donator
Vandaag nog een paar USB Miners verstuurd, ik heb er nog 3 te koop (zaten nog in een hub die ik was vergeten Sad )

Laatste 3, wie maakt mij los, 1.5 BTC per stuk.

Groeten
donator
Laatste paar te koop voor 1.5 BTC stuk.
donator
Prijs verlaagd, heb er nog maar een paar te koop (~5 stuks)

Prijs 1.5 BTC incl verzending
newbie
Activity: 28
Merit: 0
Ook ik heb wel interesse. PM komt er aan.
donator
Ik ben enorm geinteresseerd... Ik stuur je zo snel mogelijk een PM  Wink

Hij is de deur uit, veel plezier Smiley
newbie
Activity: 1
Merit: 0
Ik ben enorm geinteresseerd... Ik stuur je zo snel mogelijk een PM  Wink
Pages:
Jump to: