Pages:
Author

Topic: [UITVERKOCHT] ASICMINER USB Block Erupters 334Mh/s @ 2.5w voor 0.55 btc - page 3. (Read 6258 times)

donator
Activity: 1890
Merit: 1010
Parental Advisory Explicit Content
Oke, en werken de miners die je nog over hebt gewoon met cgminer?

Ben er wel geintresseerd in

Ja die werken gewoon met cgminer.

Stuur mij maar een PM omtrent de USB Miners.

Groeten
full member
Activity: 168
Merit: 100
Oke, en werken de miners die je nog over hebt gewoon met cgminer?

Ben er wel geintresseerd in
donator
Komt er eventueel ook een 2de lichting, nu de prijs verlaagd is van 1.99 BTC naar 0.99 BTC per USB miner?

Nee, ik ga geen nieuwe bestelling plaatsen bij friedcat, ik heb nog een aantal miners over van de 1e lichting.
Ik ga niet het risico lopen (weer) met onverkochte miners achter te blijven.

Groeten
full member
Activity: 168
Komt er eventueel ook een 2de lichting, nu de prijs verlaagd is van 1.99 BTC naar 0.99 BTC per USB miner?
legendary
Activity: 1470
Merit: 1000
Want privacy? Use Monero!
donator
Komt er een prijsverlaging ivm prijsdaling naar 0.99btc door friedcat?
ik bied 1.15 BTC inclusief verzending naar België

Nee, in dat geval blijf ik zelf met de laatste USB miners minen.
Meer dan 90% is al verkocht.
Ik kan moeilijk de prijs verlagen aangezien mijn aanschaf prijs 2 Btc per stuk was.

Groeten
legendary
Activity: 1470
Want privacy? Use Monero!
ik bied 1.15 BTC inclusief verzending naar België
full member
Activity: 146
Komt er een prijsverlaging ivm prijsdaling naar 0.99btc door friedcat?
donator
Beste Bitcoin miners,

Zoals eerder aangekondigd ga ik vannacht op vakantie.

Ook tijdens mijn vakantie kunnen er gewoon USB ASICMINERs bij mij besteld worden.
- Maak 2.3 bitcoin per miner over naar: 1AYDcwYmUtt3JadAmvrxs3nZmiDBL2pXYC
- Stuur mij een PM met je naam, adres, het aantal bestelde miners en de TX met de betaling.

Tijdens mijn afwezigheid geldt dat wie het eerst betaald het eerst zijn miners toe gestuurd krijgt vanaf donderdag 27 juni, mochten er meer bestellingen binnenkomen dan dat ik kan vervullen dan wordt je betaling terug gestuurd op basis van wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Zorg dus dat je betaald met een adres waar je zelf controle over hebt.

OP=OP

Groeten

donator
Vanaf donderdag 20 juni tot donderdag 27 juni ben ik met vakantie.

Bestellingen die voor woensdag 19 juni gedaan worden, worden de zelfde of volgende dag verstuurd.

Ook tijdens mijn vakantie kunnen er gewoon USB ASICMINERs bij mij besteld worden, woensdag post ik een bitcoin adres waar dan 2.3 Btc per miner naar overgemaakt kan worden.
Stuur mij dan ook een PM met je naam, adres ,aantal miners en de TX met de betaling.
Tijdens mijn afwezigheid geldt dat wie het eerst betaald het eerst zijn miners toe gestuurd krijgt vanaf donderdag 27 juni, mochten er meer bestellingen binnenkomen dan dat ik kan vervullen dan wordt je betaling terug gestuurd. Zorg dus dat je betaald met een adres waar je zelf controle over hebt.

Groeten en vele hashes toegewenst Wink

donator
Heb je er nog steeds een paar te koop ? Gr.

Ja, ik heb er nog een aantal te koop.
Wees wel snel want ik ga geen nieuwe bestelling meer plaatsen bij friedcat dus OP=OP

Groeten
newbie
Activity: 2
Merit: 0
Heb je er nog steeds een paar te koop ? Gr.
donator
Misschien een wat off-topic opmerking, maar je maakt de laatste tijd in zowat iedere post reclame voor specifieke Bitcoin verkopers. Als moderator van een breed forum maakt dat je onafhankelijkheid ongeloofwaardig. Welke spamming regels hanteren we op dit sub forum?

Ik geef enkelt aan waar men snel Bitcoins kan aanschaffen als zij die op dat moment niet hebben.
Mag en valt niet direct onder spammen.
Nam bitonic enkelt als voorbeeld, had ook happy coins of een andere Nederlandse bitcoin beurs kunnen noemen.

Het is ook mijn eigen verkoop thread dus ik heb er baat bij dat mensen snel en vertrouwd Bitcoins kunnen aanschaffen mochten zij een USB ASICMINER willen bestellen.

En onpartijdig hoef ik als mod/staff member niet te zijn, zoals bijv te zien is in mijn signature space Wink
Ook ik heb recht op mijn eigen mening en voorkeur.
newbie
Activity: 25
Misschien een wat off-topic opmerking, maar je maakt de laatste tijd in zowat iedere post reclame voor specifieke Bitcoin verkopers. Als moderator van een breed forum maakt dat je onafhankelijkheid ongeloofwaardig. Welke spamming regels hanteren we op dit sub forum?
donator
Ik heb er nog 4 beschikbaar voor € 250 per stuk mocht iemand geinteresseerd zijn.

Maak je eigen thread Wink

Voor mensen die enkelt kunnen betalen met euro`s PM mij Smiley

BTW: Je koopt gemakkelijk en snel bitcoins op https://bitonic.nl/ op dit moment betaal je 85€ per bitcoin, dus kosten mijn miners incl verzending 195,50€ Wink
member
Activity: 89
Merit: 10
Edit: Per abuis een Moderator draadje gehijacked  Cool.

Zal even een eigen draadje maken.
full member
Activity: 224
lijkt me wel leuk om als gadget te hebben of om eens te showen.

heb wel interesse, maar belgië + de voorkeur geven aan een bank overschrijving is niet zo ideaal.

misschien kan ik nog iets regelen hier en daar.

wel idd jammer van de lage ROI
newbie
Activity: 33
Heb mijn Erupter binnen! Bedankt Smiley
legendary
Activity: 934
Het zijn ASICs gemaakt voor double SHA256. Ze doen dus exact 0 hash/s Scrypt mining Smiley

Ok dus echt totaal niet in staat tot een scrypt Smiley dat vermoeden had ik al, maar ik wilde het toch even weten.. thx..
legendary
Activity: 2324
Merit: 1125
Uit nieuwsgierigheid, wat doen die dingen nu op scrypt? heb je dat toevallig al eens getest?

Het zijn ASICs gemaakt voor double SHA256. Ze doen dus exact 0 hash/s Scrypt mining Smiley
Pages:
Jump to: