Pages:
Author

Topic: Waarmee kun je nog goed geld verdienen online? Wat word de next big thing? - page 2. (Read 21507 times)

sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Ik kan met mijn bitcoins niet de rekeningen betalen, zonder het om te zetten naar "De fysieke wereld geld"
Nog niet ... maar dat gaat er gegarandeerd komen ! ... net zoals er de Monaco Visa card is, die je fund met bitcoins, en waar je wereldwijd mee kunt betalen alsof je met een gewone Visa/Mastercard betaald. Zo zie ik ook een cryptobank ontstaan, die je fund met bitcoins en waar betalingen en ontvangsten direct worden omgezet van/naar bitcoins. In een later stadium zal het niet alleen met bitcoins gaan, maar met iedere willekeurige (enigszins serieuze) crypto currency.

Er bestaan zelfs bedrijven waarmee je alles wat je via de bank kunt betalen, in crypto kunt betalen. Een soort payment-providers. Alleen het brengt veel kosten en ongemak mee - tenminste op dit moment nog.
newbie
Activity: 17
Merit: 0
Ik kan met mijn bitcoins niet de rekeningen betalen, zonder het om te zetten naar "De fysieke wereld geld"
Nog niet ... maar dat gaat er gegarandeerd komen ! ... net zoals er de Monaco Visa card is, die je fund met bitcoins, en waar je wereldwijd mee kunt betalen alsof je met een gewone Visa/Mastercard betaald. Zo zie ik ook een cryptobank ontstaan, die je fund met bitcoins en waar betalingen en ontvangsten direct worden omgezet van/naar bitcoins. In een later stadium zal het niet alleen met bitcoins gaan, maar met iedere willekeurige (enigszins serieuze) crypto currency.
full member
Activity: 616
Merit: 104
https://t.me/Zenzo_Telegram
sr. member
Activity: 966
Merit: 342
Sja waarom zou ik echt geld (bitcoins) verkopen voor waardeloos papier met nummertjes er op? Lips sealed

Misschien omdat degene waar jij iets van wilt kopen dat niet doet voor bitcoins maar wel voor die papiertjes?
legendary
Activity: 1890
Merit: 1031
Sja waarom zou ik echt geld (bitcoins) verkopen voor waardeloos papier met nummertjes er op? Lips sealed
full member
Activity: 347
Merit: 100
😶😶😶😶😶
een of andere easy ico beginnen
makkelijke copy - paste coin
het stopt maar niet
sr. member
Activity: 499
Merit: 304
snappik,
maar iemand die buiten de belastingdienst om, zijn coins wil verkopen,
moet mijns inziens genoegen nemen met 85% van de koers

ofnie?
full member
Alhoewel.... als iemand mij 50% meerwaarde in cash geeft op de huidige koers van de btc... dan krijgt die van mij wel bitcoins hoor  Wink
legendary
Bitcoins cash verhandelen is eigenlijk gewoon witwassen, of het kan er voor gebruikt worden. Voor 1 partij gunstig, namelijk diegene die de coins krijgt, diegene met het cash geld...tjah... je kan een paar ton niet even op de bank storten en dan claimen dat je je oude tv hebt verkocht op marktplaats

De kopende partij zal inderdaad niet een koopcontract willen tekeken (op naam). Heeft deze geen bezwaar dan zal het voor de belasting ook niet echt een probleem zijn.
sr. member
Bitcoins cash verhandelen is eigenlijk gewoon witwassen, of het kan er voor gebruikt worden. Voor 1 partij gunstig, namelijk diegene die de coins krijgt, diegene met het cash geld...tjah... je kan een paar ton niet even op de bank storten en dan claimen dat je je oude tv hebt verkocht op marktplaats

kloppend verhaal bouli, daarom was het ook niet een goed idee van mij, hoewel het die avond zeer gezellig was   Cheesy Cheesy Cheesy
maar... geen goed idee

next!
sr. member

ik zat te er aan te denk om bitcoins voor derden om te ruilen voor cash

Kan je dit toelichten? Daar zijn toch exchange diensten voor?  Huh

tja, ik zat te denken aan de belastingdienst, en ik zat te denken aan iemand die die informatie voor de belastingdienst wil omzeilen
en we hadden hier teveel gedronken

trouwens, toch zit er wel handel in..... even snel bij macdonalds afspreken om "even snel en makkelijk" wat btc-fracties om te ruilen
voor cash, en dat buiten het zich van de belastingdienst om

maarjah.... zoals gezegd, we waren beetje aangeschoten, sterker nog, flink lam, en het levert toch wat meer hindernissen op...
(denk aan bandieten, struikrovers, en ander gespuis, met zwaarden en lasso's en geweren en pistolen)

sorry, we gaan niet meer in een zatte toestand op het forum schrijven, EXCUSES, mea culpa, het zal niet meer gebeuren

Ik denk ook dat er veel tuig op af zal komen :-(

ja Zeta0S, je hebt gelijk, maar ik bedoelde dat ook met bandieten struikrovers en ander gespuis met zwaarden, enz.....

full member
legendary

Kan je dit toelichten? Daar zijn toch exchange diensten voor?  Huh

tja, ik zat te denken aan de belastingdienst, en ik zat te denken aan iemand die die informatie voor de belastingdienst wil omzeilen

trouwens, toch zit er wel handel in..... even snel bij macdonalds afspreken om "even snel en makkelijk" wat btc-fracties om te ruilen

maarjah.... zoals gezegd, we waren beetje aangeschoten, sterker nog, flink lam, en het levert toch wat meer hindernissen op...
(denk aan bandieten, struikrovers, en ander gespuis, met zwaarden en lasso's en geweren en pistolen)

sorry, we gaan niet meer in een zatte toestand op het forum schrijven, EXCUSES, mea culpa, het zal niet meer gebeuren

Ik denk ook dat er veel tuig op af zal komen :-(
sr. member

Kan je dit toelichten? Daar zijn toch exchange diensten voor?  Huh

full member
Activity: 742
Merit: 102
Wat een strakke site man +puntje, ben wel benieuwd.
Dat viel mij ook al op. Zeker geen 13 in een dozijn, wat je bij ICO's vaak ziet.  Smiley
full member
Activity: 406
Merit: 111
Ik denk dat iets te snel wilt als je nu al kijkt naar de NEXT big thing. Er zijn nog genoeg kansen en mogelijkheden binnen blockchain om een leuke boterham te maken.
Nou ben ik alleen wel van mening dat als je echt succes wilt hebben je misschien moet kijken naar iets duurzamers. Een eigen onderneming misschien?
Voor de makkelijkere weg maar wel risico voller zou ik kijken naar mooie ICO's die je aanspreken. Ik weet er misschien nog wel eentje ;-)

Welke was dat?

Als je naar zijn profiel kijkt waarschijnlijk https://www.chimaera.io/

Klopt. Ik bedoelde inderdaad https://www.chimaera.io/ We zijn druk bezig met de laatste puntjes voor de Pre-sale.
Ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld maar het is echt een serieus project met veel potentie. Het mooie van een ICO zijn natuurlijk de bonussen maar nogmaals... vergeet niet de risico's.
Doe dus gedegen onderzoek voor je gaat investeren in een ICO.

Wat een strakke site man +puntje, ben wel benieuwd.
jr. member
Activity: 48
Merit: 1
Chimaera - Think it, Build it, PLAY IT
Ik denk dat iets te snel wilt als je nu al kijkt naar de NEXT big thing. Er zijn nog genoeg kansen en mogelijkheden binnen blockchain om een leuke boterham te maken.
Nou ben ik alleen wel van mening dat als je echt succes wilt hebben je misschien moet kijken naar iets duurzamers. Een eigen onderneming misschien?
Voor de makkelijkere weg maar wel risico voller zou ik kijken naar mooie ICO's die je aanspreken. Ik weet er misschien nog wel eentje ;-)

Welke was dat?

Als je naar zijn profiel kijkt waarschijnlijk https://www.chimaera.io/

Klopt. Ik bedoelde inderdaad https://www.chimaera.io/ We zijn druk bezig met de laatste puntjes voor de Pre-sale.
Ik ben natuurlijk zwaar bevooroordeeld maar het is echt een serieus project met veel potentie. Het mooie van een ICO zijn natuurlijk de bonussen maar nogmaals... vergeet niet de risico's.
Doe dus gedegen onderzoek voor je gaat investeren in een ICO.

full member
Activity: 140
Merit: 100
Hostyourminer.com THE miner Colocation
ik zou zeggen:

instappen als-tie laag staat....  ...euh..  ..... en dat is nu

maar om op het topic terug te komen:

In welke zin bedoel je. Cash als in contant geld? en hoe zie je dat dan verder?
newbie
Activity: 40
Merit: 0
Ik las laatst ook veel over de coin verge (xvg). Heb er een aantal van gekocht. Stond toen op 0,0018 euro. Nu staat deze op 0,0042 of zo. Is dus al een verdubbeling ten opzichte van een aantal weken terug. De verwachting (naar wat ik begrepen heb) is dat deze alleen nog maar verder gaat stijgen. Verder heb ik nog wel vertrouwen in de itecoin. En zo zijn er nog wel een paar interessante coins, moet me er zelf ook nog wat meer in verdiepen. Ander voorbeeld: Ok cash, stond enkele weken geleden op 0,05 euro en nu rond de 0,50 euro (10x zoveel dus), had ik die maar gekocht 3 weken terug  Undecided . Geen idee wat die nog verder gaat doen. Denk dat het zeker nog niet te laat is om in te stappen in cryptocurrency. Kun je nog best leuk aan verdienen denk ik.
full member
Activity: 742
Merit: 102

Kan je dit toelichten? Daar zijn toch exchange diensten voor?  Huh
Pages:
Jump to: