Amsterdamcoin, for real? Dan lijkt NLG (Gulden) mij een betere keuze?
behalve dat die club echt niet mijn vrienden zijn door hun mindset en ik van veel mensen hetzelfde hoor, kan hun bitcoinkoers in mijn ogen alleen maar naar beneden. Ze krijgen voor de komende 100 jaar nog 30.000 munten per dag uit hun protocol, als de bitcoinprijs doorbreekt naar nieuwe hoogtes wordt dat een short op de markt die niet te dragen is, imo. Ze willen het zelf niet geloven, worden boos als ik mijn mening daarover deel, verwijderen mijn berichten met kritische opmerkingen in plaats van met argumenten mij te overtuigen van hun gelijk en ga zo maar door.
De enige reden dat ze momenteel stabiel lijken is omdat er door henzelf gigantische bedragen tegen dat protocol aan worden gezet, maar hun moeilijkheids berekening is zo lek als een mandje (zeggen experts die ik vertrouw) ook hier weer: met €150.000,- aan hardware investeringen krijg je iedere munt stabiel, maar die dingen gaan ooit stuk en dan moet je dat bedrag nog een keer ophoesten om niet aan de grillen van de miningmarkt te worden overgeleverd.
NLG verteld maar het halve verhaal en houden mensen een wortel voor, maar die zit dus vast op je eigen rug, hoe hard je ook rent, je krijgt hem niet te pakken. Amsterdamcoin is enorm high risk, alles hangt af van 1 persoon op dit moment, maar het opwaards potentieel is vele malen groter. En dan heb je nog het muntje waar ik achter sta, eGulden EFL, keuze genoeg dus, want dit zijn slechts de Nederlandse crypto's en dan heb je er nog een stuk of 3000 andere. Dit is slechts mijn mening en die is natuurlijk enorm vooringenomen, maar wij hebben op dezelfde prijs van NLG een nieuw muntenaantal per dag van 1100, dat is dus per dag 2 bitcoincent inflatie in plaats van 60, ofwel 50 euro per dag aan kosten in plaats van 1200 euro per dag. De nieuwe munten moeten allemaal een keertje op de markt komen, dus dat drukt de prijs enorm, verdiep je goed in de mogelijkheden en doe zelf onderzoek, maar ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt in het verleden om voor EFL te gaan.