Pages:
Author

Topic: Welke altfolio app gebruiken jullie ? - page 3. (Read 3918 times)

legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 18, 2017, 09:48:24 PM
#12
Nouja, uiteindelijk was het opgelost met een paar seconden zoeken op Google. Dat had ik zelf ook kunnen bedenken!  Cheesy

Mocht er alsnog iemand anders ook op zoek zijn naar een Excel-sheet met realtime informatie, dan geef ik hierbij de link:

https://github.com/adv0r/altcoin-google-spreadsheet

Heb ik trouwens gevonden in een oude post op ditzelfde forum.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 17, 2017, 11:02:15 AM
#11
Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.

Ik heb hier een excelsheet voor die de realtime koersen uitleest. Je kunt je eigen coins toevoegen en hoeveelheden en je totaal zien in een oogopslag.

Dat is exact wat ik vandaag aan het zoeken was. Zou het ook werken met OpenOffice Calc? Is het mogelijk bestandjes te verzenden via PM en zo ja, zou ik een kopietje mogen? Dank!
newbie
Activity: 3
Merit: 0
August 17, 2017, 03:23:22 AM
#10
Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.

Ik heb hier een excelsheet voor die de realtime koersen uitleest. Je kunt je eigen coins toevoegen en hoeveelheden en je totaal zien in een oogopslag.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 16, 2017, 07:11:55 PM
#9
Ja misschien had ik wat meer moeten duiden: quasi alles wat ik heb staat op paper wallets dus API is voor mij niet nuttig. Ik zou gewoon mijn hoeveelheden moeten kunnen ingeven. En dan vervolgens de actuele waarde realtime in USD en / of EUR en / of BTC etc. :-)

Een beetje zoals een Excel-sheet, maar dan wel met realtime tegenwaarde.

Zoals ik zei is Coincap ideaal maar het werkt gewoon niet naar behoren. In het realtime overzicht wordt CIVIC bv. correct weergeven maar op de altfolio van diezelfde app, staat CIVIC op dezelfde waarde als Ripple. Geen idee hoe dat komt. Ik heb in de Engelstalige posts al een gelijkaardige melding gelezen, maar jammer genoeg heeft niemand daarop gereageerd.

Ik probeer alvast even jullie tips uit en zal laten weten wat mij bevalt.
full member
Activity: 208
Merit: 100
August 16, 2017, 04:25:44 PM
#8
Hey,

Coin market Cap die gebruik ik ook,  vind t wel een goede website
check it out https://coinmarketcap.com.
gr
newbie
Activity: 50
Merit: 0
August 16, 2017, 04:26:30 AM
#7
Coin Ticker (Apple) - waarbij Bitcoin & alt coin(s) portfolio beschikbaar is met de huidige rate(s).
Bitcoin Ticker (Apple) - gebruik ik  voor push notificaties over Bitcoin (Alleen Bitcoin).

De bovenstaande applicaties zijn gratis in de app store Grin
full member
Activity: 199
Merit: 128
August 16, 2017, 02:43:17 AM
#6
Coin Market Cap (unofficial) op Android.

Werkt erg overzichtelijk, niet spammerig.
full member
Activity: 140
Merit: 100
Hostyourminer.com THE miner Colocation
August 15, 2017, 05:17:02 PM
#5
Tabtrader inderdaad. Al laat die wel de coin/btc koers zien.
er zijn wel een paar coin/usd koersen maar alleen de grootste 10 coins ofzo.
sr. member
Activity: 285
Merit: 251
August 15, 2017, 02:57:48 PM
#4
blockfolio op mijn android smartphone
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 15, 2017, 10:14:38 AM
#3
Net even bekeken en ziet er niet slecht uit, maar is al wat te gecompliceerd voor mij.

Ik zou graag "gewoon" kunnen ingeven hoeveel ik van een bepaalde coin bezit, en de actuele tegenwaarde. Met grafieken voor de evolutie.
newbie
Activity: 20
Merit: 0
August 15, 2017, 02:21:22 AM
#2
Tabtrader gebruik ikzelf en is erg fijn.
Ikzelf laad dan de coins waarvan ik momenteel trades heb lopen.
legendary
Activity: 1582
Merit: 1059
nutildah-III / NFT2021-04-01
August 15, 2017, 12:20:52 AM
#1
Ik ben eigenlijk op zoek naar een app waarin ik de hoeveelheid coins die ik bezit (of niet) kan zien in een andere waarde (pakweg EUR of USD of een andere altcoin natuurlijk). Een altfolio dus, met een handig overzichtje van wat ik momenteel in portefeuille heb.

Ik heb tot op heden coincap gebruikt maar er is te veel vertraging tussen de realtime waarde en de waarde die coincap weergeeft.

Gebruiken jullie apps en zo ja, welke?

Dank bij voorbaat voor alle nuttige info!
Pages:
Jump to: