Pages:
Author

Topic: www.realgg.nl Geen levering. - page 3. (Read 3723 times)

newbie
Activity: 22
Merit: 0
November 19, 2013, 01:36:52 PM
Ik ben Denneke op het andere forum, ik heb als het goed is via realgg website jou contactgegevens gevraagd en je daarop gemaild. Beetje vervelend twee nicknames, maja deze had ik al veel langer.

Officieel is er nog niks aan de hand, ze hebben 48 uur. Maar geen mailcontact vindt ik toch erg zorgwekkend. Ook steeds vaker horen van verhalen maakt er niet beter op. Ik ben in ieder geval een klein dossier aan het bijhouden van gegevens die ik heb.

Ik hoop ten zeerste dat alles vals alarm blijkt te zijn, maar toch wil ik voorbereid zijn als dat niet zo zou zijn.
newbie
Activity: 5
November 19, 2013, 01:04:20 PM
Beste Heren,

Ik ben door diezelfde realgg op dit moment nog niet uitbetaald. Schade 250 euro. Ik heb vandaag contact gehad met 2 andere benadeelden, via de mail, en ik heb een aantal commentaren achtergelaten op realgg website. Hopelijk gaat de eigenaar als nog over tot het verwerken van de transacties. Het zou toch niet waar zijn dat ik, als beginner van coins direct een oplichter tegen kom.

Ik heb gister nog contact gehad met realgg ivm met een foute ideal betaling. Op mijn werk hebben wij nog EI 9 en dat werkt blijkbaar niet goed met de ideal betaling. Ik kreeg na 4 pogingen dus 4 keer een orderbevestiging binnen. Mijn actie daarop was realgg benaderen en ik kreeg na een tijdje netjes antwoord. Ik hoefde natuurlijk niet alle orders te betalen en dat EI wel eens kuren heeft. Achteraf gezien was de koers 4 euro en zou het zeker gunstig geweest zijn voor mijn LTC aantallen wanneer het wel goed was gegaan. Maar dat de koers zo snel omhoog ging, verwachte niemand. Op 8 euro toch maar voor 250 euro besteld bij realgg en natuurlijk ging de transactie via ideal wel goed. Ordebevestiging gekregen en de betaling via ideal afgemaakt.

Vanochtend gekeken naar mijn wallet en niks ontvangen. Ik begon mij vanmiddag zorgen te maken, omdat ik geen reactie kreeg op een email naar realGG over hoe de transactie berekend wordt. Ik had namelijk alleen een bedrag op mijn orderbevestiging staan en geen aantal LTC van het moment van bestellen. Gezien de koest verdubbeld was in 12 uur tijd, mag je toch er vanuit gaan dat je niet uitbetaald krijgt op een moment dat het een stuk minder gunstig is. Na nog geen antwoord op mijn 2e email te hebben ontvangen, commentaar geschreven op de site va realgg. 2 keer en ik kreeg contact met iemand die ook commentaar had geleverd. Nu net een link gekregen naar dit forum van nog een andere benadeelde en zo is de cirkel helaas rond en moet ik noodzakelijk hier inloggen.

Ik heb wel de motivatie dit op te lossen, want met een groep is de slagingskans groter en ik heb een bloedhekel aan oplichters die met mijn centen er van door willen gaan!  Angry
newbie
November 19, 2013, 12:18:44 PM
Ja ik ga sowieso wachten tot de 48 uur voorbij zijn. Dit staat op de website. Maja die zijn bij jou dus ver voorbij neem ik aan? Voor dit probleem is het wel handig als wat mensen bij elkaar zijn. Op dat forum bijvoorbeeld. Al is het maar om dit af te handelen. Ik hoop dat het opgelost wordt.
full member
Activity: 140
Merit: 100
November 19, 2013, 12:15:39 PM
Ik hoop dat je ongelijk hebt, ik heb gister voor bijna 10 voud gekocht Sad Ook geen gehoor, maak me ook zeker zorgen!

Op het litecoins forum is al een topic over, zijn meer mensen met dit probleem: https://forum.litecoin.net/index.php/topic,7037.0.html

Sowieso handig om daar te kijken zodat we allemaal samen zijn.

Ik ga daar even registreren, maar post hier primair omdat dit het grootste forum betreft.

Everio vergeet geen slechte feedback aan realgg te geven.
https://bitcointalksearch.org/user/gensen-49392

newbie
November 19, 2013, 12:10:57 PM
Ik hoop dat je ongelijk hebt, ik heb gister voor bijna 10 voud gekocht Sad Ook geen gehoor, maak me ook zeker zorgen!

Op het litecoins forum is al een topic over, zijn meer mensen met dit probleem: https://forum.litecoin.net/index.php/topic,7037.0.html

Sowieso handig om daar te kijken zodat we allemaal samen zijn.
full member
Activity: 140
Merit: 100
November 19, 2013, 11:52:55 AM
Beste leden,

Ik heb eergisteren www.realgg.nl  uitgeprobeerd en voor 150 euro aan litecoins besteld, echter zijn deze nooit door www.realgg.nl verstuurd  Angry
Een berichtje op hun klanten forum waar de litecoins bleven is helaas wel door www.realgg.nl gewist.

Het ziet er naar uit dat ik het slachtoffer ben geworden van een scam.
Heb met Ideal betaald.

Iemand een idee wie de eigenaar achter deze site is?

URL: https://www.realgg.nl/

-----------------
www.realgg.nl scam, realgg no coins,
-----------------

Pages:
Jump to: