Pages:
Author

Topic: Yabancılar Artık Bizi İstemiyor Turkiyede (Read 216 times)

Activity: 150
August 05, 2018, 02:34:38 PM
#27
az kaldı hepsini kovacağız.erdoğan da dayanamayacak tepkilere.zaten esat'ta geri çağırıyor, bir an önce dönsünler.
Activity: 161
Merit: 0
bunu görmek için illa yaşamak mı lazımdı..şu suriye sorunu bir çözülsün artık, gittikçe bela olmaya başladılar.
Activity: 196
Merit: 0
hep böyle olmuştur bu işler.sen acırsın, destek olursun ama o gelir oyar senin gözünü.çoğunluk oldukça güçlü zannederler kendilerini.
Merit: 0
ben de ne zaman kapının önüne koncaz diye merak ediyodum doğrusu. "gene ismaile kapının önü gözüktü." çıkarken kapı açık mı kalsın kapatalım mı?
member
Activity: 322
Merit: 11
Yakında buralar Özgür Suriye Devleti olucak. Türklerden çok suriyeli var ülkede.

Biz gitmelerini beklerken daha fazlası geliyor. Hatta adamlar Suriye'ye tatile gidiyor sonra tekrar dönüp geliyor. Bizimkiler de burada orada savaş var tabi kucaklayacağız yaygarasını koparıyor
Activity: 2
Activity: 74
Merit: 1
Adamlarda en ufak bir minnet duygusu yok. Bakışlarından hainlik akması da cabası. Fırsatını buldukları anda tarihin her safhasında olduğu gibi yine arkamızdan bıçaklayacaklar. Bunu kestirmek inanın zor değil sadece biraz açıp okumak lazım..

Bu zamana kadar karıştıkları olaylarda bunu gördük zaten. Geldikleri günden buyana daha da çirkinleştiler. Daha fazla olay çıkarmaya başladılar. Tarihte yaşananlar tekrar yaşanıyor bunlar hala Araplara aşık
Merit: 0
ülkeyi aş evine çevirdikleri için artık eline kaşık alan kendini kazanın sahibi sanıyor. bir gelir de kendi ülkelerine giderler mi diye düşünmek bile resmen hayal.
Merit: 0
biz verdik bu cüreti onlara. şimdi elimizde avcumuzda paramız kalmadı üstüne borçlandık hem de adalet sistemimiz bizi korumaz halde. çanakkale'de vermediğimiz ülkeyi iç siyasetle veriyoruz.
member
Activity: 462
Merit: 10
Merit: 0
tamamiyle doğru bir tespit. şöyle bir bakın haberlere, o suriyeli "kardeşlerimiz"in işledikleri suçların gerekçesine. yemin ederim sanırsın biz davetsiz misafiriz, fazlalığız da hak ediyoruz bu muameleyi. yani ne bileyim, rahatsız ettiysek çıkalım biz?
Merit: 0
yani ben bazen düşünüyorum da yani biraz kalabalık olmaya başladı ülke ve istenmediğimiz yerde durmanın da bir manası yok. bence ülkeyi gerçek sahibi olan suriyelilere bırakıp gitmeyi artık ciddi ciddi düşünmeliyiz. hatta nereye gideceğimizi onlar söylesin, sormadan gidersek sinirlenebilirler.
Activity: 140
Merit: 0
kesinlikle bu işin sonu iyiye gitmiyor.planlama dahilinde yerleştirilmiyor bu suriyeliler.hepsini aynı bölgede tutmamak lazım mümkün olduğunca dağıtmak lazım.

girmeye başladıkları gün plan yapılmadı zaten. Hepsini doldurdular. Bu adam suriyeli göçmen mi ısid mi pkk mı kim baktı kim sorguladı geleni aldılar içeriye. Almakla yetmediler bütün büyük şehirlere kadar koridor oluşturdular. Bunların arasında ülkeye giriş yapan binlerce terörist var şehirlerimizde şu anda. Daha uyuyor bunlar bir gün onlar da uyandırılırsa bir tehlike de orada yaşayacağız.
Activity: 152
Merit: 0
dağdan gelip bağdakini kovmak diye bir şey söylenmiş değil mi?o kadar atalarımız, osmanlıdan bahsederken, atasözlerimize de kulak versek..
Activity: 210
Merit: 0
kimsenin bizi istemediği falan yok. adamlar uzaya yerleşmeye çalışıyor biz hala 600 yıl önceki kafayla yaklaşıyoruz.
Activity: 462
Merit: 2
yahu toprak işgal etmek mi kaldı arkadaşım biraz büyüyün ve şu osmanlı dizilerini, herkes bizi öldürecek triplerini bi bırakın.
Activity: 294
Merit: 5
Arkadaşlar malum proje tutmak üzere haclı ülkesi türkiye kaybedilen costantine yavas yavas geri alınıyor bunu siz anlamasanızda hissetmesinizde kabul etmesenizde tek gerçek dün pazar malum pazar günü istanbula dısarı cıkın sahilde yer bulamazsınız dün zar zor yer buldum arabayı park edip sahile indim çimlerde oturacak yer yoktu artık arabmı suruyemi baska milletlermi herkes yerleşmiş çadırını kampını kurmus yayıla yayıla oturuyorlar bizede ayakda durup gezmek kalıyor bunlar ne yapıyor diye bakıncada 10 kişisi birden ters ters bakıyor elinden gelse kovacaklar bizi gün gelecek bizi bu ülkede istemeyecekler haberiniz olsun.

Bu arada istanbulu bilmeyenler olabilir şöyle anlatayım o kadar cok turist varki özellikle yazın ekonomiyi onlar sağlıyor aksam evinize ekmek götürüyorsanız onlar sayesinde ona göre.

Sadece İstanbul değil Antalya'da durum aynı, suriyelisi, arabı, rusu, almanı derken biz azınlık kalıyoruz eskiden rahat rahat girebildiğimiz halk plajını oteller  bir kısmını almış eskiden 300 metre halk plajı vardı şimdi 100m anca yazık valla kendi mmleketimizde elin gavuruna avuç açıyoruz.

rus alman yine bu araplara göre insan. Bu araplar ayrı bir şey. Yıllardan sonra bu adamları gördükçe tekrar ırkçı oldum. nefret ettirdiler kendilerinden
full member
Activity: 840
Merit: 111

Activity: 182
Merit: 4
işin açığı bende bu ülkede yaşamak istemiyorum artık. Her gün başka bir pislik yaşanıyor ve her geçen gün daha da büyük şekilde gerçekleşiyor. Çoğu şey normalleştirildi artık ülkede.